REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR Kołobrzeg oferta pracy Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "SŁONECZKO"
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składanie zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "SŁONECZKO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rafińskiego 7, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie rozliczeń z urzędem skarbowym, współpraca z głównym księgowym, prowadzenie akt osobowych pracowników, składanie zamówień i prowadzenie ewidencji legitymacji dla nauczycieli, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej w szczególności Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
informacja dotycząca wymagań dostępna na stronie internetowej szkoły www.zss-sloneczko.edupage.org w zakładce BIP Oferty pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "SŁONECZKO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Rafińskiego 7, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy, kopie świadectw pracy, inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Dokumenty należy składać do 24.02.2017 r. w gabinecie dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych przy Szpitalu Uzdrowiskowym "Słoneczko" w Kołobrzegu w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko referent ds. Księgowości i Kadr".
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Rafińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: działalność wspomagająca edukację
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 09.02.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Goryszewo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu "Rodzina 500 plus"
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kije (świętokrzyskie)
Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu, utrzymanie czystości w całym obiekcie, zbieranie wody z posadzek w szataniach i na hali basenowej, czyszczenie i mycie niecek basenowych, zjeżdżalni, pomieszczeń fitness, całodzienne utrzymanie czystości całego terenu na którym znajdują się baseny zewnętrzne, czyszczenie basenów zewnętrznych, zjeżdżalni, przeszkleń itp.
AQUAPARK KALISZ Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Kalisz (wielkopolskie)
Wystawianie faktur, przygotowywanie raportów, sporządzanie bieżącej, wewnętrznej dokumentacji, obsługa klienta.
Firma Handlowo-Usługowa ARMEKS Andrzej Widzyński Sp. J. - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych.2. Weryfikacja kompletności dokumentacji kadrowej, egzekwowanie braków.3. Organizowanie obiegu dokumentów w dziale, w tym w szczególności segregacja dokumentów, ich ewidencjonowanie, przekazywanie właściwym osobom/działom oraz archiwizacja.4. Obsługa korespondencji z pracownikami oraz instytucjami zewnętrznymi.5. Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tuchów (małopolskie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://www.asp.katowice.pl/news/post/2776/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej-w-dziale-administracyjno-technicznym-i-zamowien-publicznymZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów, obsługa księgowa klientów. Praca na umowę zlecenie w godz. 08.00-16.00. Osoba musi posiadać status studenta.
SOLID PARTNER Tomasz Łaszczych - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
wykształcenie średnie, mile widziane wyższe wykształcenie lub praca na podobnym stanowisku, znajomosc programu Kadry, znajomosć programu Płatnik uzupełnianie zgodnie z terminarzem danych do bazy SIO, prowadzenie sprawozdań GUS, prowadzenie kart czasu pracy nauczycieli, pracowników niepedagogicznych, sporządzanie świadectw pracy na podstawie Karty nauczyciela,, Kodeksu Pracy, sporządzanie umów o pracę, przyjmowanie prowadzenie, gromadzenie dokumentacji kadrowej, teczek akt osobowych, prowadzenie ewidencji BHP
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Lwówku Śląskim - 2017-06-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, drukowanie etykiet, obsługa programu Mercalyse
TALAN SP. Z O.O. - 2018-02-13 - Łowicz (łódzkie)
praca w godzinach od 6.00 do 14.00, 14.00 do 22.00, 22.00 do 6.00, pakowanie wyrobów w kartony, kontrola parametrów pakowania, układanie kartonów na paletach
"RARYTAS" Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zestawienia opłat za usługi opiekuńczo-wychowawcze wykraczające poza podstawę programową wychowania przedszkolnego realizowane w czasie przekraczającym 5 godzin dziennie, Zestawiania opłat za wyżywienie dzieci przedszkolnych, Przyjmowanie odpłatności i rozliczanie się z kasjerem szkoły, Wprowadzanie faktur za artykuły spożywcze do programu zamówień publicznych, Obsługa interesantów i prowadzenie bieżących spraw. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie http://sp12siedlce.bip.e-zeto.eu/index.php?type=4&name=bt75&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu7&value%5B1%5D=8
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach - 2017-09-18 - Siedlce (mazowieckie)
wykonywanie pracy murarskich , nakładanie materiałów izolacyjnych,
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
- inicjowanie i wdrażanie efektywnych projektów oraz działań marketingowych;- inicjowanie i wdrażanie standardów w obszarze marketingu ;- samodzielnie wdrażanie i koordynowanie przydzielonych projektów marketingowych;- analiza działań konkurencji w obszarze komunikacji ;- pomiar efektywności wdrożonych działań;- bieżąca obsługa portali społecznościowych takich jak: Facebook; Twitter itp.;- aktualizacja strony internetowej;- promowanie nowych działań Uczelni;- inne zlecone obowiązki.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Częstochowa (śląskie)
zawieranie umów ubezpieczeniowych
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE ZDZISŁAW JANKOWSKI W SUWAŁKACH - 2016-10-24 - Augustów (podlaskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych,sprzedaż wysyłkowa ,listy przewozowe,prowadzenie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Twardogóra (dolnośląskie)
Mycie i kosmetyka samochodów, dbanie o porządek na stanowisku pracy,
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Jordanów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Zabrze (śląskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min. pół roku, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat B.
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-04-15 - Krotoszyn (wielkopolskie)
pomoc w układaniu kabli energetycznych
JÓZEF SZTADELMAJER "PSTRYK" USŁUGI ELEKTRYCZNE - 2017-05-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu rozliczeniowego,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz.5-13 lub 7-15 lub 9-17.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-10-21 - Węgry (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, księgowanie dokumentów w programach księgowych Ramzes, Finna
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Piaseczno (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, wdrażanie ofert promocyjnych, monitorowanie rynku lokalnego.
Pablo Cars Paweł Guzek - 2016-11-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Zapoznanie się z podstawowymi aktami prawnymi dotyczącymi działalności banku, obsługa programów komputerowych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Mokobody (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Lębork (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe (ekonomiczne lub administracyjne); zakres obowiązków: przyjmowanie i wysyłanie poczty; rejestrowanie faktur; prowadzenie ewidencji i czasu pracy; prowadzenie ewidencji płatności ; przygotowywanie zestawień dokumentów do przek. do księgowości; pomoc przy organizacji imprez; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Toszek (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Gliwice (śląskie)
Pracownik socjalny w Domu Pomocy Społecznej.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Częstochowa (śląskie)