REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Ełk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2018-07-24
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2018
Data zakończenia pracy: 10.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: gospodarowanie terenami gminy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.07.2018
Oferta pracy ważna do: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie faktur, zakładanie kartotek kontrahentów, zakładanie zlecen produkcyjnych i usługowych, zestawienia kart pracy, zestawienie kosztów obróbki obcej, wystawianie i rozliczanie kart pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych pracowników,sporządzanie umów o pracę,wystawianie świadectw pracy,sporządzanie sprawozdań,ewidencjonowanie zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych
"ROKA" ZPChR Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
spawanie elementów stalowych spoinami pachwinowymi, czyszczenie spoin po spawaniu, czyszczenie konstrukcji z odprysków,
CONTRACT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Przyjmowanie, wpłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych
TGS Przemysław Stoń - 2016-08-26 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie dokumentacji budowlanej, kosztorysowanie, nadzór i organizacja pracy bryg. bud.
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Susz (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodny z progra,mem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Goleniów (zachodniopomorskie)
-
KUPPER-AUTOMATY Krzysztof Kupper - 2016-04-04 - Kościerzyna (pomorskie)
Zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Tczew (pomorskie)
Pokrywanie dachów materiałami dekarskimi. Kontakt: Andrzej Adamczyk tel. 41 38 75 130
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych ZURIP S.A. - 2017-04-24 - Piastowo (mazowieckie)
wymagania: Wykształcenie: bez znaczenia, wymagane min 3 letnie doświadczenie, znajomość obsługi maszyn do produkcji karmyZakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej, naprawa i konserwacjia maszyn i urządzeń, załadunek i rozładunek towarów
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Dębowiec (wielkopolskie)
Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie sprawozdań statystycznych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
- udzielanie informacji paszportowej,- układanie paszportów w ciągu alfabetycznym w depozycie,- faksowanie, kserowanie dokumentacji paszportowej,- wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna,
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- rejestracja korespondencji wych. w pocztowych ksiązkach nadawczych,- obsł. tajemnic skarbowych,- rejestracja w BA,- segregacja zwrotnych potwierdzeń odbioru,- obsł korespondecji wych.,- wydawanie zaśwaidczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
bieżąca kontrola dokumentów, wystawianie i podpisywanie faktur VAT, weryfikacja i nadzor zamówień, nadzorowanie realizacji transakcji
United Beverages S.A. - 2017-08-22 - Plewiska (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Kluczbork (opolskie)
Sprzątanie wyznaczonych pomieszczeń szkolnych
Szkoła Podstawowa nr 189 w Łodzi - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
Sprawowanie opieki nad uczniami przebywającymi w świetlicy szkolnej, praca wgodz. 6.30-15.30
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.ŚW JADWIGI ŚLĄSKIEJ - 2017-11-28 - Działoszyn (dolnośląskie)
Realizacja zadań z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci. Prowadzenie dokumentacji od przyjęcia wniosków do wydania decyzji administracyjnych. Obsługa programu komputerowego. Wpółpraca z innymi organizacjsmi i instytucjami.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu - 2018-06-01 - Lubań (dolnośląskie)
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej: przyjmowanie, rejestrowanie, rozdział korespondencji. Wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Zdolności interpersonalne.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mysłowice (śląskie)
obsługa wtryskarek do wyrobów gumowych, obróbka uszczelek do pralek, wprowadzanie danych do systemu komputerowegopraca na umowę zlecenie (160 godzin w miesiącu), dyspozycyjność całodobowaoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
Rejestr wniosków dotyczacych świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych; obsługa korespondencji wychodzacej; kserowanie dokumentów; pomoc w obsłudze petentów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Obrzycko (wielkopolskie)
przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, kwalifikowanie do otrzymania świadczeń, pomoc w przygotowaniu do wypłaty, inne prace w GOPS
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Pakosław (wielkopolskie)
Aktywny kontakt z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych w obszarze Wschodniej Europy. Przygotowywanie dokumentów wysyłki. Kontakt tel. 605 432 297
Z.P.H.U. WA-BIS Waldemar Wata - 2016-01-11 - Wodzisław (świętokrzyskie)
-księgowanie dochodów urzędu gminy-sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym-ewidencjonowanie i egzekwowanie wpłat-prowadzenie ewidencji podatku VAT i wystawianie faktur-obsługa ZFŚS
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2017-04-21 - Luborzyca (małopolskie)
obsługa korespondencji (tradycyjnej i mailowej) oraz dbanie o prawidłowy obieg informacji, rejestracja i archiwizacja dokumentów, wykonywanie zleconych prac: raporty, zestawienia, redagowanie i korekta dokumentów, wszystkie prace administracyjno- biurowe związane ze sprawnym funkcjonowaniem biura, zapewnienie wsparcia pracownikom pozostałych działów, prowadzenie ewidencji i zakupu odzieży roboczej, prowadzenie i koordynacja spraw związanych z przepisami BHP, PPOŻ, wsparcie administracyjno- biurowe działu kadr i płac, prowadzenie akt pracowniczych, oraz współ-obsługa kadrowa pracowników
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Lubin (dolnośląskie)
Adiministrowanie i zarządzanie sprzętem komputerowym zainstalowanym w szkole. Zarządzanie kontami użytkowników na stacjach roboczych w pracowniach szkoły. Administrowanie i zarządzanie aplikacją mobilną UONET+ Vulcan. Administrowanie i zarządzanie stroną internetową szkoły. Administrowanie i zarządzanie kontami poczty służbowej pracowników szkoły. Administrowanie i zarządzanie programem: System Informacji Oświatowej. Przyjmowanie interesantów, udzialanie informacji, a w razie potrzeby kierowanie do właściwych osób. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zachowania. Przygotowywanie i opracowanie sprawozdań: podatki, opłaty publizne, itp. Sporządzanie dokumentacji PFRON. Administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującym Regulaminem Zakładowego Funduszu Świadczeń Spcjalnych: ewidencjonwanie podań/wniosków o świadczenia z ZFŚS; sporządanie protokołów z posiedzeń komisji ZFŚS; sporządzanie umów pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS; prowadzenie indywidualnych kartotek osób korzystajacych z ZFŚS. Prowadzenie skłądnicy akt. Właściwe przechowywanie dokumentów.
Zespół Szkół w Wiechlicach - 2016-12-06 - Wiechlice (lubuskie)