REFERENT DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (NR 3139) Inowrocław oferta pracy INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU

Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (NR 3139)

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: -przyjmowanie interesantów we wszystkich sprawach związxanych z administrowanym rejonem,-prowadzenie akt użytkowników lokali zamieszkujących w administrowanym rejonie, -prowadzenie korespondencji z najemcami,-prowadzenie ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanego rejonu oraz prowadzenie spraw meldunkowych,-sporządzanie umów i aneksów na lokale mieszkalne i użytkowe w administrowanym rejonie oraz doręczanie ich najemcom

Data publikacji: 2019-09-27

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ks. Bolesława Jaśkowskiego 11, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-przyjmowanie interesantów we wszystkich sprawach związxanych z administrowanym rejonem,-prowadzenie akt użytkowników lokali zamieszkujących w administrowanym rejonie, -prowadzenie korespondencji z najemcami,-prowadzenie ewidencji budynków, lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanego rejonu oraz prowadzenie spraw meldunkowych,-sporządzanie umów i aneksów na lokale mieszkalne i użytkowe w administrowanym rejonie oraz doręczanie ich najemcom

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wstępnie umowa na okres próbny, następnie określony i nieokreślony

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (NR 3139)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane prawo jazdy kat. B

Nazwa pracodawcy:
INOWROCŁAWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W INOWROCŁAWIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, kontakt z pracodawcą osobisty ul. Wawrzyniaka 33, Inowrocław w godz: 7-15 (pon. - pt.), tel. 52 356 43 37 lub dokumenty aplikacyjne moźna składać na e-mail: kadry (at) pgkimino.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Ks. Piotra Wawrzyniaka

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2019

Data dodania oferty pracy: 27.09.2019

Oferta pracy ważna do: 13.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f700ee890e4ff737b37e1b03a643c133

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Żary (lubuskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DS. TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

Zarządzanie podległymi pracownikami; wykonywanie planów remontównieruchomości; zlecanie, nadzór i odbieranie prac remontowych;sporządzanie dokumentacji technicznej w tym sporządzanie i sprawdzaniekosztorysów
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-02-07 - Opole (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, archiwizacja dokumentów, poznanie zasad pracy w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głogów (dolnośląskie)

REFERENT. - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wędrzyn (lubuskie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ PŁACOWO-KADROWYCH - od 2 200 PLN

- rozliczanie płac i ZUS- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
SPE Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - 2 000 - 4 000 PLN

Zarządzanie produkcją.
NOVMAX Zbigniew Ciężkowski - 2016-05-02 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

REFERENT W SALONIE OPTYCZNYM (STAŻ) - 1 017,4 PLN

dobór opraw okularowych, dobór soczewek, usługi serwisowe okularów: prostowanie, wymiana części wymiennych, wymiana soczewek,
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Lubin (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 100 - 2 500 PLN

Dekretacja i księgowanie dokumentów, wystawianie faktur, uzgadnianie kont, potwierdzanie sald, archiwizacja dokumentów.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-02-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

LAKIERNIK MASZYN ROLNICZYCH - od 1 850 PLN

Przygotowywanie do lakierowania i lakierowanie maszyn rolniczych.
SWISS - POL Import - Eksport Dariusz Skorupka - 2016-06-23 - Wyczółki (mazowieckie)

REFERENT-STAŻYSTA - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Białystok (podlaskie)

KONSERWATOR - ELEKTRYK - 2 400 - 2 600 PLN

- Więcej informacji na stronie: http://pm.katowice.pl/ --> BIP --> zakładka "Oferty pracy"- Zakres czynności: praca na wysokości, obsługa rozdzielni niskiego napięcia, utrzymanie w stałej sprawności technicznej instalacji i sprzętu elektrycznego placówki.- Wynagrodzenie: 2400-2600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 miesięca, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00Wymagania niezbędne:- Wykształcenie : min. zawodowe kierunkowe elektryczne,- doświadczenie w pracy: minimum 2 lata- uprawnienia : SEP do 1 KV lub powyżej - zdolność do pracy na wysokości- Umiejętność czytania schematów elektrycznych- Znajomość zagadnień z zakresu układów sterowania, automatyki przemysłowej oraz elektryki- Umiejętność pracy w zespole- Umiejętność planowania i organizacji pracyWymagania dodatkowe:- motywacja do pracy na oferowanym stanowisku,- komunikatywność,- dyspozycyjność,- samodzielność i organizacja pracy własnej- kreatywność
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY OBSŁUGI HOTELOWEJ - od 1 200 PLN

utrzymywanie czystości, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowca oraz na parkingach należących do tut. urzędu - przylegających do biurowca, pielęgnacja krzewów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Chojnice (pomorskie)

REFERENT DS.ZAOPATRZENIA - 1 017,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

SAMODZIELNY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółdzielni,- sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej i innych dokumentacji przewidzianych prawem (dla banków, GUS, ZUS itp.),- obsługa płatności,- przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych,- rozliczanie mediówOferujemy możliwość awansu na stanowisko głównego księgowegoWymagania: Niekaralność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność; znajomość pakietu MS Office, minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej, znajomość przepisów prawa spółdzielczego, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy o własności lokalu, wykształcenie średnie ogólnokształcące, zdolności analityczne, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, znajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowości.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa POLITECHNIK - 2019-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie obsługi księgowej w formie elektronicznej w programie OPTIMA COMARCH
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA - 2016-01-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT - POMOCNIK ARCHIWISTY - 997,4 PLN

Zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Żywiec (śląskie)

REFERENT- STARSZY REFERENT DS. EKSPLOATACJI - 2 400 - 2 550 PLN

Zakres obowiązków został określony na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r. Miejsce wykonywania pracy- Terenowy Oddział w Nowym Dworze Gdańskim.Wymagane dokumenty zostały określone na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl ,oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r.Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku, 80-531 Gdańsk, ul. Sucha 12 z dopiskiem :Oferta pracy nr 2/2017 w terminie do dnia 13 marca 2017r. do godz. 24.Decyduje data wpływu oferty do Zarządu, po wskazanym w ogłoszeniu o naborze terminie oferty nie będą rozpatrywane. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry (at) zmiuw.gda.pl.Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wymagane aplikacje powinny być opatrzone klauzulą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz.U. z 2014r.,Nr 1182/.W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych, będą komisyjnie niszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych i ich poprawiania do dnia zakończenia terminu składania ofert. Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych wybrane w procesie rekrutacji osoby będą zapraszane telefonicznie bądź drogą elektroniczną na rozmowę kwalifikacyjną /w przypadku przeprowadzenia kolejnego etapu rekrutacji powiadomienie również odbędzie się drogą telefoniczną lub elektroniczną/. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku www.zmiuw.gda.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu. Uprzejmie informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy. Odsyłane będą tylkoaplikacje kandydatów, którzy dołączyli do składanych dokumentów kopertę zwrotną ze znaczkiem na list polecony. Nieodebrane dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyłączaniem dokumentów aplikacyjnych, które na mocy art. 13 ust 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą, która objęła w/w stanowisko. Po zakończeniu 3 miesięcznego okresu, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. W/w stanowisko pracy jest uzależnione od posiadanych kwalifikacji zawodowych, stażu pracy i posiadanego wykształcenia.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego - 2017-03-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH ORAZ SPRAW SKARBOWYCH - 997,4 PLN

-rejestracja aktów notarialnych -rejestracja postanowień sądowych-odnotowanie pism przychodzących oraz wychodzących -przygotowanie wysyłki pism-redagowanie pism urzędowych w prowadzonych czynnościach sprawdzających-przygotowaniu akt archiwum, itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

- archiwizacja danych i dokumentów,- obsługa beneficjentów i zdobycie umiejętności udzielania informacji w Punkcie Obsługi,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa komputera z zakresu środowiska Windows, office,- zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż.,- wykonywanie zadań związanych z obsługą wniosków obszarowych,- wykonywanie zadań związanych z obsługą zgłoszeń zwierzęcych IRZ.Miejsce wykonywania stażu: ARIMR w Grodzisku Wielkopolskim
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT - od 2 600 PLN

Sprawozdawczość w banku.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2019-01-02 - Żary (lubuskie)

KASJER - SPRZEDAWCA W DINO PYZDRY - od 1 850 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami. Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca Pyzdry
DINO POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Pyzdry (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - 617 - od 2 250 PLN

Autoryzowany Dealer Volksvagenautrzymanie porządku na terenie obiektu, prace gospodarcze, drobne naprawy.
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2019-05-20 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA/ PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Probet Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Tczew (pomorskie)


Wybierz powiat