REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI

Wynagrodzenie: do 1 339,72 PLN

Zakres obowiązków: Charakter biurowy.Celem pracy jest wykonywania podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnetrznymi procedurami obowiązującymi w firmie. Przyjmowanie, gromadzenie, weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentów kadrowo księgowych. Obsuga systemów finansowo- księgowych. Referent przygotowywuje dokumenty ksiegowe w firmie i przekazuje je księgowemu z zewnątrz.Sala E

Data publikacji: 2017-01-24

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Charakter biurowy.Celem pracy jest wykonywania podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę wykwalifikowanego księgowego, zgodnie z przepisami prawa rachunkowego i podatkowego oraz wewnetrznymi procedurami obowiązującymi w firmie. Przyjmowanie, gromadzenie, weryfikacja oraz przygotowywanie dokumentów kadrowo księgowych. Obsuga systemów finansowo- księgowych. Referent przygotowywuje dokumenty ksiegowe w firmie i przekazuje je księgowemu z zewnątrz.Sala E

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 339,72 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2 etatu

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 339,72 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ekonomiczne- konieczne, wyższe ekonomiczne- mile widziane, 0,5-1 rok na stanowisku związanym z ksiegowością i rachunkowością, umiejętność obsługi komputera, pracy w zespole, umiejętność analityczna, komuinikatywność, znajomość języka rosyjkiego na poziomie podstawowym oraz mile widziana znajomość języka angielksiego na poziomie podstawowym w celu komonikowania się z pracownikami i klientami w Europie, Rosji, Ukrainy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 27.01.2017

Oferta pracy ważna do: 17.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe (do 6 m-cy po ukończeniu studiów); znajomość pakietu Office; znajomość języka angielskiego poziom B2; umiejętnośc wspołpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno biurowe realizowane przez jednostkę, sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji, przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; mijesce odbywania stazu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Gliwice (śląskie)

REFERENT -STAŻYSTA (83 S EFS) - 997,4 PLN

staż dla osób bezrobotnych >30r.ż., zrejestrowanych >12 m-cy:Tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych, spraw przekazywanych na makulaturę a także akt kierowanych do Archiwum Państwowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Otwock (mazowieckie)

REFERENT FINANSOWY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Złotoryja (dolnośląskie)

PSYCHOLOG - od 2 400 PLN

1) Zapewnienie rodzinom zastępczym zawodowym i niezawodowym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka poradnictwa, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie ich kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego 2) Udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej 3) Dokonywanie okresowej oceny sytuacji dziecka przebywającego w rodzinnej pieczy zastępczej. 4) Przeprowadzanie badań psychologicznych kandydatów na rodziny zastępcze. 5) Kwalifikowanie kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka. 6) Prowadzenie konsultacji, poradnictwa i terapii z osobami sprawującymi pieczę zastępczą i ich dziećmi oraz z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych. 7) Prowadzenie szkoleń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, rodzin pomocowych, dyrektorów placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, prowadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo wychowawczej typu rodzinnego. 8) Udzielanie konsultacji specjalistycznych pracownikowi socjalnemu i koordynatorowi rodzinnej pieczy zastępczej w celu wsparcia środowiska rodzinnego. 9) Wykonywanie pracy w środowisku rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka. 10) Opiniowanie i orzekanie w sprawach wymagających stanowiska psychologa. 11) Podejmowanie wszechstronnej współpracy z sądem szkołami, ośrodkami pomocy społecznej oraz z innymi instytucji działającymi w systemie opieki nad dzieckiem i rodziną. 12) Przedstawienie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. 13) Realizowanie innych zadań przewidzianych w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 14) Udzielanie doraźnej pomocy psychologicznej osobom i rodzinom doznającym przemocy oraz wszystkim osobom będącym w sytuacji kryzysowej w wyniku zdarzeń traumatycznych takich jak wypadki, nieuleczalna choroba, śmierć osoby bliskiej, katastrofy, klęski żywiołowe, itp., a także będących w kryzysie psychospołecznym (bezrobocie, bezdomność, trudności mieszkaniowe, zagrożenie eksmisją). 15) Świadczenie poradnictwa na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych. 16) udzielanie pomocy i wsparcia osobom niepełnopstawnym 17) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2018-05-09 - Turek (wielkopolskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

zakładaniei prowadzenie dokumentacji, obsługa urządzen biurowych, obsługa ubezpieczonych, obsuga korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

pomoc przy obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Piła (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - 997,4 PLN

wykładanie i sprzedaż towaru, sprawdzanie jakości towaru, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Grochów (łódzkie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK DO SPRAW OSOBOWYCH - od 2 100 PLN

Pełna obsługa biura. Kontakt tel. 609 370 197
Labolatorium CONTROL Kamil Gałka, Łagów, ul. Dule 40 - 2018-01-16 - Łagów (świętokrzyskie)

REFERENT DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI - 1 017,4 PLN

WPROWADZANIE DO EWIDENCJI DOKUMENTÓW PRODUKCYJNYCH, WPROWADZANIE I ROZLICZANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH W SYSTEMIE, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI, SPRZEDAŻY, PRODUKCJI I MAGAZYNÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ I PŁYNNEGO PRZEPŁYWU INFORMACJI, NADZÓR NAD DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

REFERENT DS. ZAOPATRZENIA - od 1 850 PLN

- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Sosnowiec (śląskie)

REFERENT FINANSOWY - KASJER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Złotoryja (dolnośląskie)

SALOWA - 997,4 PLN

W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Krośnice (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI / TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ - od 1 850 PLN

Prowadzenie zajęć lekcyjnych z informatyki w szkole podstawowej i gimnazjum
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Huta Józefów (lubelskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie administracyjne, ekonomiczne lub wyższe; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta; obsługa urządzeń biurowych; przyjmowanie i wysyłanie poczty; prowadzenie dziennika jawnego korespondencyjnego; sporządzanie spisów archiwalnych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DS OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 040 PLN

Obsługa telefoniczna sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Małkinia Górna (mazowieckie)

REFERENT/ MŁODSZY SPECJALISTA/ SPECJALISTA W DZIALE KADROWO-PŁACOWYM - od 2 200 PLN

- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp . z o.o. 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Referent/ Młodszy Specjalista/ Specjalista w dziale kadrowo-płacowym. Więcej informcji na stronie: www.bonifratrzy.katowice.pl w zakładce Kariera/Praca. - Realizacja zadań w zakresie spraw kadrowych, Realizacja zadań w zakresie spraw płacowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-14:35. Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe. Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, uzbezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, biegła obsługa komputera (Word, Excel, Internet), umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą spraw kadrowo - płacowych. Znajomość programu kadrowo - płacowego i programu PŁATNIK.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Katowice (śląskie)

REFERENT DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

- Więcej informac na stronie: http://www.mzum.katowice.pl/ w zakładce Oferty pracy- Dokonywanie uzgodnień usytuowania nadziemnej i podziemnej infrastruktury technicznej, wydawanie zgody na wejście w teren pasa drogowego, dokonywanie uzgodnień odbudowy nawierzchni pasa drogowego, przygotowywanie opinii projektów wstępnych w zakresie przebiegu usytuowania nadziemnej i podziemnej infrastruktury technicznej.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - I umowa na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie preferowane techniczne. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana dobra znajomość KPA i Ustawy o drogach publicznych, znajomość obsługi komputera (MS Office). Kontakt osobisty (ul. Józefy Kantorówny 2 A, 40-381 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-256-99-01) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-09-10 - Katowice (śląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gniew (pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 1 800 PLN

Rezerwacje telefoniczne i mailowe, obsługa gości hotelowych, wystawianie faktur
SPA Perfect s.c. Adam Makowski i Beata Witkowska-Sumowska - 2017-04-19 - Mechelinki (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI OKUĆ OKIENNYCH - od 12,5 PLN

montaż elementów okuć
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Kluczbork (opolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH (S) - 1 017,4 PLN

1. Odbieranie dokumentów od klientów.2. Sprawdzanie ich pod kątem formalno-rachunkowym, dekretacja.3. Ewidencjonowanie zadań gospodarczych w programie księgowym.4. Uzgadnianie sald należności i zobowiązań z kontrahentami.5. Prace biurowe typu: skanowanie, kopiowanie, archiwizowanie, pisanie pism.6. Monitorowanie zmian w zakresie przepisów ustaw podatkowych, księgowych, kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Tarnów (małopolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 1 850 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, obsługa i organizacja szkoleń; praca przy komputerze (w programach Word, Excel)
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Żary (lubuskie)

TECHNIK ARCHIWISTA - 997,4 PLN

Technik archiwista
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Częstochowa (śląskie)

REFERENT D/S MAGAZYNOWYCH - od 2 000 PLN

kontrola stanów magazynowychtworzenie dokumentacji magazynowej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-06-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPAWACZ KADŁUBOWY - od 2 200 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych, łączenie badź cięcie elementów stalowych statków.
Instalatorstwo i Pomiary Elektryczne Gos Tadeusz - 2016-11-14 - Gdynia (pomorskie)

REFERENT/INSPEKTOR DZIAŁU EWIDENCJI - 1 850 - 2 000 PLN

Prowadzenie stosownej dokumentacji, wydawanie korespondencji osadzonym, przyjmowanie osadzonych do jednostki. Oferta dostępna w sali E, C.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)

ELEKTROMONTER POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO - 2 500 - 3 300 PLN

czynności ruchowe i łaczeniowe, usówanie awarii, prowadzenie poj. służbowego
ENEA Operator SP. z o.o. - 2016-04-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne, kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność, bardzo dobra umiejętność obsługi MS Office, dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawa podatkowego (umiejętność interpretowania i stosowania). Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji księgowej zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi, współpraca z bankami, Urzędem Skarbowym, ZUS i innymi instytucjami, rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sprawozdawczość GUS, współpraca z innymi działami firmy. Firma oferuje: stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail rekrutacja (at) classen.com.pl w tytule e-maila prosimy zamieścić nazwę stanowiska.
PASADOOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Zwonowice (śląskie)


Wybierz powiat