REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Bolesławiec oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bolesławcu

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 950 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa komputera, drukarki, faksu, ksero, aparatu fotograficznego i kamery. Prowadzenie strony internetowej szkoły. Opisywanie faktur i sporządzanie zamówień. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie magazynu instrumentów muzycznych szkoły. Praca w wymiarze 1/2 etatu w godzinach 14.00-18.00.

Data publikacji: 2015-12-02

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bolesławcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 9, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa komputera, drukarki, faksu, ksero, aparatu fotograficznego i kamery. Prowadzenie strony internetowej szkoły. Opisywanie faktur i sporządzanie zamówień. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie magazynu instrumentów muzycznych szkoły. Praca w wymiarze 1/2 etatu w godzinach 14.00-18.00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 950 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 950 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi urządzeń technicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane doswiadczenie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń technicznych, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

Nazwa pracodawcy:
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bolesławcu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 9, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty w godzinach 09.00-14.00, tel. 75-7324224, e-mail sekretariatpsmbc (at) vp.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 09.00-14.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 02.12.2015

Oferta pracy ważna do: 31.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC TAPICERA - do 1 850 PLN

przygotowywanie meblitapicerskich
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Tczew (pomorskie)

REFERENT DS. MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH - od 2 400 PLN

przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH - od 2 100 PLN

sprzedaż produktów spożywczych, przemysłowych i alkoholi
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Łódź (łódzkie)

REFERENT W DZIALE ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

Wprowadzanie faktur, negocjacje cenowe przy zakupie asortymentu, kontrola stanu magazynowego.
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

obsługa kancelarii MZO , prowadzenie korespondencji i załatwianie bieżącychspraw jednostki, obsługa klientów
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie - 2016-09-06 - Skoczów (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Dbanie o ekspozycje towrów ,obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, praca w godz.6:15-14:15/14:15-22:15. Praca w Chrząstowicach
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Chrząstowice (opolskie)

POKOJOWA - od 3 000 PLN

Sprzątanie pokoi i powierzchni
MANOR HOUSE SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Chlewiska (mazowieckie)

REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH - 997,4 PLN

Udzielenie telefonicznej informacji związanej z działalnością HSW.Prowadzenie dokumentacji biura hali. Pomoc przy opracowywaniu harmonogramu zagospodarowania hali, miesięczny harmonogramów czasu pracy. Rozliczenie kasjerek z dziennych wpływów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, księgowanie raportów kasowych, kontrola rozrachunku z dostawy, przygotowanie zestawień i raportów w oparciu o konta księgowe, uzgadnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skawina (małopolskie)

REFERENT DS. KLIENTÓW KLUCZOWYCH - od 3 700 PLN

Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)

SUWNICOWY - od 1 850 PLN

Obsługa suwnicy, prawidłowa realizacja zadań, zgodna z instrukcją obsługi, eksploatacja, zabezpieczenie i konserwowanie powierzonych urządzeń i narzędzi.
Monteco Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

REFERENT(NR 0322) - od 2 000 PLN

przyjmowanie, rejestrowanie oraz przekazywanie dokumentów niejawnych,aktualizacja wykazu osób uprawnionych do dostępu informacji niejawnych,rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI 31 EFS) - 997,4 PLN

oferta stażu do 30 r. ż prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie naborów na wolne stanowiska pracy, prowadzenie rejestrów, rozliczanie delegacji, ryczałtów samochodowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wiązowna (mazowieckie)

REFERENT - STAŻYSTA - 997,4 PLN

zadania z zakresu pracy administarcyjno - biurowej, fakturowanie, zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Łosice (mazowieckie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

Samodzielne wykonywanie napraw blacharskich w samochodach powypadkowych.
Kiełbasa Paweł Blacharstwo Lakiernictwo Samochodowe - 2017-03-23 - Klepin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ - od 2 500 PLN

Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń,prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych i wychowawczychudzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinny i wychowawczych
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-08-13 - Pełczyce (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY W OGRODNICTWIE - od 2 100 PLN

prace pielęgnacyjne przy uprawie warzyw i kwiatów
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF ELIMER - 2018-09-03 - Chorzemin (wielkopolskie)

REFERENT + ST PO WER SEK. EKO-FIN - 997,4 PLN

- wdrożenie do rozl. kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemnie excel,- spr. prawidłości i rozliczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- prowadz. ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych,- rolziczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczej krajowych i zagranicznych,- prowadz. rejestów bankowych i raportów kasowych,- rozl. i sporządzania raportów otrzymancyh dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadz. rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokument. oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych, uzgadaniania miesięcznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencją, środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)

REFERENT DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

zapoznanie się z ubezpieczeniami obowiązkowymi oraz dobrowolnymi (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne)
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łaziska Górne (śląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 100 PLN

obsługa klienta,kasy, zamówienia towaru
PPHU Kika Edyta Wieczorek - 2018-07-23 - Wągrowiec (wielkopolskie)

TECHNIK ELEKTROMECHANIK - 2 000 - 3 000 PLN

NAPRAWA ELEKTRONARZĘDZI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ ELEKTRONARZĘDZI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PRZED SPOTKANIEM Z PRACODAWCĄ KONTAKT TELEFONICZNY
ZEM SERWIS EUGENIUSZ TABAKA - 2017-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT D/S KSIĘGOWOŚCI - 2 100 - 2 700 PLN

wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, dekretowanie, księgowanie faktur, sprawdzanie poprawności danych.
"Minibrowary.pl" Andrzej Gałasiewicz - 2016-03-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

- Przygotowywanie dokumentacji płacowej, w tym także naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac. Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy, korekt i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS). Tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, w tym także sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień. Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy a także absencji pracowników. Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Rozliczanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych i zewnętrznych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomicznych. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-209-77-22) lub e-mail: kadry (at) dachyswiata.pl
ROOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)

KSIĘGOWA - 2 500 - 4 000 PLN

aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonychstandardów (np. polska ustawa o rachunkowości, IFRS, US GAAP itp.)dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowanie i wyliczenia rezerw,wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowychkosztów itp. prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontamiksięgi głównej przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań iraportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych współpracaz instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP) przygotowywanie przelewówbankowych i księgowanie wyciągów bankowych potwierdzanie i uzgadnianiesald z kontrahentami, praca w godz. 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2016-03-01 - Dobrzeń Mały (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, pomoc uzytkownikom programów komputerowych, obsługa pakietu biurowego, drobne naprawy sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja programów i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bobrowniki (śląskie)


Wybierz powiat