PRACOWNIK BIUROWY Milicz oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Katarzyna, Jan Padewscy" spółka jawna
Stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, obsługiwanie biura organizacyjnie i administracyjnie, obsługiwanie sprzętu biurowego
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Milicz (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Katarzyna, Jan Padewscy" spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krotoszyńska 47, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, obsługiwanie biura organizacyjnie i administracyjnie, obsługiwanie sprzętu biurowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Katarzyna, Jan Padewscy" spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
Krotoszyńska 47, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: milicki
Gmina pracodawcy: Milicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Milicz
Ulica pracodawcy: Krotoszyńska
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 28.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa wiertnicy do wykonywania przewiertów sterowanych, praca w godz. 7-15
MORGAZ - 2016-02-15 - Opole (opolskie)
Przygotowanie do produkcji, cięcie na pile, proste prace przy maszynach skrawających, prace magazynowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Śrem (wielkopolskie)
praca przy dociepleniach, ogólne prace budowlane
AR-BUD Arkadiusz Pietrzak - 2017-09-01 - Chrząstowo (wielkopolskie)
Ochrona obiektów handlowych "LIDL". około 190 godzin pracy miesięcznie, dyzpozycyjność w godz.: 8-21.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
proste prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny rotującej, obróbka produktów, pakowanie i przygotowywanie ich do sprzedaży, inne prace fizyczne związane z produkcją.
ROTOMATIC Wojciech Fraszczyński - 2017-09-08 - Myślenice (małopolskie)
Pakowanie towaru, kontrola jakości, składanie drobnych elementów,
kontakt przez OHP - 2018-02-02 - Błonie (mazowieckie)
Bezpieczna ochrona fizyczna, zabezpieczenie obiektu, praca w godz.7-19/19-7
P.P.-U. CZA-TA- NICIAK Spółka Jawna - 2016-01-08 - Opole (opolskie)
Wypełnianie dokumentów celnych, wystawianie fakturrobienie i wysyłanie poczty, przyjmowanie dokumentów do tłumaczenia.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Andrychów (małopolskie)
Pracownik działu logistyki
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Leżajsk (podkarpackie)
prace przy montażu obuwia zdrowotnego, w tym obsługa maszyn specjalistycznych
RENA Spółdzielnia - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
prace brukarskie, drogowe, utrzymanie czystości na drogach
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Chruściel (warmińsko-mazurskie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bobrówko (lubuskie)
Prace porządkowe na zewnątrz budynku
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)
W związku z reformą ubezpieczeń społecznych na Ukrainie kandydat poprzez aktywizację w terenie zawierał będzie z obywatelami Ukrainy umowy - deklaracje przynależności do określonego funduszu ubezpieczeniowego. Reformą zostaną objęci wszyscy obywatele Ukrainy, również przebywający na terenie RP. Kandydat wyjaśniał będzie kwestie formalne osobom ukraińsko - języcznym. Formularze i raporty kandydat przekazuje zwierzchnikowi.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
staż w kancelarii notarialnazakres obowiazków: pracownik biurowy, prowadzenie poczty przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie projektów aktów notarialnych, sporządzanie pism do sądów i urzędów, wystawianie faktur sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc Głównej Księgowej przy zleconych zadaniach: księgowanie wyciągów bankowych, rozliczanie kont rozrachunkowych, wprowadzanie dokumentów do rejestru VAT z tytułu zakupu krajowego i zagranicznego, sprzedaży krajowej i zagranicznej zgodnie z ustawą o VAT, sporządzanie zapisów w księgach rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych, sporządzanie dzienników zapisów księgowych, dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej, sporządzanie zestawień, praca z wykorzystaniem programu księgowego oraz Excel.
Iglomak II Jolanta Pałęcka-Makulewicz i Dariusz Makulewicz Spółka Jawna - 2016-10-25 - Otmuchów (opolskie)
1) praca socjalna,2) dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,3) udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań,4) pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy,5) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,6) pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych,7) współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa,8) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodznom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin,9) współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH - 2018-07-10 - Białobrzegi (podkarpackie)
Praca polega na kompletacji zamówień do wysyłki w magazynie farmaceutycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Łódź (łódzkie)
wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Gniezno (wielkopolskie)
sprawy księgowe i kadrowe, płacowe
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Skrzynki (wielkopolskie)
Chemiczne pranie odzieży i prasowanie
Pralnia Chemiczna Optima Jolanta Wójcik - 2017-01-10 - Częstochowa (śląskie)
Obróbka ryb świeżych i mrożonych, pakowanie gotowych produktów, dbanie o czystość i estetykę pracy.
AST GROUP IMPORT EXPORT ANTONINA JANIAK - 2016-05-12 - Karwieńskie Błoto Pierwsze (pomorskie)
ZALEWANIE FORM BETONEM Telefon 501286473
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wolica (świętokrzyskie)
Prowadzenie biura, odbieranie telefonów, maili, obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych, kafelkowanie.
PPHU BARTEK Karolina Bartkowiak - 2016-02-29 - Zabrze (śląskie)
Budowanie dróg krajowych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gniew (pomorskie)
Prawo jazdy kat. B, ks. sanitarno-epidemiologiczna lub gotowość do jej wyrobienia
PPUH SMAKPOL Sp. z o. o. - 2017-04-12 - Racibórz (śląskie)
- pomoc w obsł. organzaicyjno-technicznej sesji i komisji,- pomoc w przygot. komletów mat. dla radnych,- pomoc w prowadz. rejestru uchwał, zapytań i st.- przekazywanie ww. dokumentów określonm adresatom,- pomoc w zakresie przygot. mat. na sesje oraz komisje,- obsł. organziacyjno-techniczna radnych sWł,- pomoc w prowadz. ewidencji korespondnecji w formie papierowej,- przyjmowanie oraz przekazywanie korespondencji ( m. in. zaproszeń) kierowanych do radnych SWŁ,- rezerwacja sal na I i II piętrze,- pobieranie prasy z wydziału informacyjno-kancelaryjnego oraz korespondnecji dla Kancelarii Sejmiku,- pomoc w przygot. dokumentacji do archiwum zakładowego,- pomoc w organizacji i obsł. spotkań, narad oraz posiedzeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łódź (łódzkie)
Tynkowanie, praca na terenie kraju i UE
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Puławy (lubelskie)