POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE Wrocław oferta pracy Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7

Stanowisko: POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE

Wynagrodzenie: od 1 000 PLN

Zakres obowiązków: Sprzatanie klas i korytarzu , dwa razy w roku mycie okientelefon do kontaktu: 71-7986930 wew. 110, od 7-13sala B

Data publikacji: 2017-09-13

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Koszykarska 2/4, 54-134 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprzatanie klas i korytarzu , dwa razy w roku mycie okientelefon do kontaktu: 71-7986930 wew. 110, od 7-13sala B

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie i staż bez znaczenia, umowa na czas określony z możliwością podpisania umowy na czas nieokreślony

Nazwa pracodawcy: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Koszykarska 2/4, 54-134 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Koszykarska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: RP II 411-375/07

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne

Data dodania oferty pracy: 14.09.2017

Oferta pracy ważna do: 14.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dla nich ofert z zakresu ubezpieczeń, sprzedaży, nieruchomości, kredytów hipotecznych. Przygotowywanie ofert sprzedaży nieruchomości, prezentacja przygotowanej oferty.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Mirsk (dolnośląskie)

POZOSTALI ROBOTNICY PRZEMYSŁOWI I RZEMIEŚLNICY GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 100 PLN

praca przy produkcji osłon okiennych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Dęblin (lubelskie)

SZWACZKA -739 - od 2 000 PLN

zszywanie elementów ze skóry
PPH BARTEK Jacek Łysiak - 2017-05-12 - Żarów (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

W zakresie pracownika biurowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Niepiekła (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pomoc w reklamowaniu imprez, redagowanie tekstów, obsługa imprez kulturalnych, sprzedaż biletów do kina itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wolbrom (małopolskie)

OPERATOR MASZYN - od 13,7 PLN

obsługa maszyn do wyrobów produktów mleczarskich płynnych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu Zakład Mleczarski w Toruniu - 2018-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OSOBA PROWADZĄCA PUNKT SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

- samodzielne prowadzenie i obsługa punktu sprzedaży, -aktywna sprzedaż i obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy, -dbanie o dobry wizerunek punktu sprzedaży i prawidłową ekspozycję towaru, -obsługa kasy fiskalnej
"RUCH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-04 - Skała (małopolskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

Cięcie płyt, oklejanie, składanie mebli, montaż u klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wadlew (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 13 PLN

umiejętność obsługi montażownicy mlub wyważarki
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Łódź (łódzkie)

POZOSTALI ELEKTROMECHANICY I ELEKTROMONTERZY - od 2 000 PLN

pomocnik elektromontera chłodniczego
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wyszobór (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 850 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Pruchnik (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Słupca (wielkopolskie)

POZOSTALI ROBOTNICY BUDOWLANI ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH I POKREWNI GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 000 PLN

wykszt. zawodowe lub inne, mile widziane doświadcz., Pracodawca dowozi do miejsca wykonywania pracy, kompleksowe wykańczanie wnętrz, prof. II,
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Jaskółki (wielkopolskie)

POZOSTALI MAGAZYNIERZY I POKREWNI - od 1 850 PLN

praca fizyczna na magazynie przy produkcji rolet i karniszy
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Ruda Śląska (śląskie)

POZOSTALI BETONIARZE, BETONIARZE ZBROJARZE I POKREWNI - od 2 000 PLN

produkcja wyrobów betonowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Damasławek (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Przyjmowanie poczty, prowadzenie dziennika korespondencji, organizowanie i zaopatrywanie biura w art. biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI - od 1 050 PLN

prowadzenie ksiegowości, rozliczenia firm - KPiR; praca na komputerze, obsługa kadrowo-księgowa
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Cisownica (śląskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Wykonywanie prostych czynności ksiegowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

KALETNIK / SZEWC / TAPICER (DO PRZYUCZENIA) - od 2 100 PLN

- Drobne prace kaletnicze / szewskie i tapicerskie oraz renowacja skór,- Kontakt telefoniczny 512-006-801
RENAT KAZIMIERZ JANUSZ - 2018-01-02 - Tczew (pomorskie)

POZOSTALI KUCHARZE - od 1 200 PLN

Pomoc w przygotowywaniu, podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni ukraińskiej. Praca na pół etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 12-16 i 16-20.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Raszyn (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

Praca biurowa, obsługa sekretariatu, pomoc w pracy w innych komórkach organizacyjnych: księgowość, kwatermistrzostwie, wydziale operacyjno-szkoleniowym;
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)

POZOSTALI KIEROWCY SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH - od 2 555 PLN

Przewóz mieszkańców, pracowników oraz towaru.Przy braku wyjazdu, wykonywanie prac porządkowych na terenie ZDPS RM w Wieleniu.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń - 2018-03-20 - Wieleń (wielkopolskie)

POZOSTALI PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI - od 2 700 PLN

kooperacja z dostawcami azjatyckimi, poszukiwanie klientów z Azji, wyjazdy zagraniczne realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji 
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Piaseczno (mazowieckie)


Wybierz powiat