POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE Wrocław oferta pracy Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7
Stanowisko: POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzatanie klas i korytarzu , dwa razy w roku mycie okientelefon do kontaktu: 71-7986930 wew. 110, od 7-13sala B
Data publikacji: 2017-09-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Koszykarska 2/4, 54-134 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzatanie klas i korytarzu , dwa razy w roku mycie okientelefon do kontaktu: 71-7986930 wew. 110, od 7-13sala B
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie i staż bez znaczenia, umowa na czas określony z możliwością podpisania umowy na czas nieokreślony
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Koszykarska 2/4, 54-134 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Koszykarska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-375/07
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Data dodania oferty pracy: 14.09.2017
Oferta pracy ważna do: 14.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dla nich ofert z zakresu ubezpieczeń, sprzedaży, nieruchomości, kredytów hipotecznych. Przygotowywanie ofert sprzedaży nieruchomości, prezentacja przygotowanej oferty.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Mirsk (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy produkcji osłon okiennych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Dęblin (lubelskie)
zszywanie elementów ze skóry
PPH BARTEK Jacek Łysiak - 2017-05-12 - Żarów (dolnośląskie)
W zakresie pracownika biurowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Prace przy pakietowaniu cegły
Grupa Silikaty Sp. z.o.o. Zakład Produkcyjny w Leżajsku - 2017-05-10 - Leżajsk (podkarpackie)
obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Niepiekła (mazowieckie)
Pomoc w reklamowaniu imprez, redagowanie tekstów, obsługa imprez kulturalnych, sprzedaż biletów do kina itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Wolbrom (małopolskie)
obsługa maszyn do wyrobów produktów mleczarskich płynnych
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu Zakład Mleczarski w Toruniu - 2018-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- samodzielne prowadzenie i obsługa punktu sprzedaży, -aktywna sprzedaż i obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy, -dbanie o dobry wizerunek punktu sprzedaży i prawidłową ekspozycję towaru, -obsługa kasy fiskalnej
"RUCH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-04 - Skała (małopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Radomsko (łódzkie)
Cięcie płyt, oklejanie, składanie mebli, montaż u klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wadlew (łódzkie)
umiejętność obsługi montażownicy mlub wyważarki
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Łódź (łódzkie)
pomocnik elektromontera chłodniczego
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wyszobór (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Pruchnik (podkarpackie)
Prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Słupca (wielkopolskie)
wykszt. zawodowe lub inne, mile widziane doświadcz., Pracodawca dowozi do miejsca wykonywania pracy, kompleksowe wykańczanie wnętrz, prof. II,
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Jaskółki (wielkopolskie)
praca fizyczna na magazynie przy produkcji rolet i karniszy
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Ruda Śląska (śląskie)
produkcja wyrobów betonowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Damasławek (wielkopolskie)
Przyjmowanie poczty, prowadzenie dziennika korespondencji, organizowanie i zaopatrywanie biura w art. biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie ksiegowości, rozliczenia firm - KPiR; praca na komputerze, obsługa kadrowo-księgowa
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Cisownica (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykonywanie prostych czynności ksiegowych zgodnie z przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości itp.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Drobne prace kaletnicze / szewskie i tapicerskie oraz renowacja skór,- Kontakt telefoniczny 512-006-801
RENAT KAZIMIERZ JANUSZ - 2018-01-02 - Tczew (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu, podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni ukraińskiej. Praca na pół etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 12-16 i 16-20.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Raszyn (mazowieckie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu, pomoc w pracy w innych komórkach organizacyjnych: księgowość, kwatermistrzostwie, wydziale operacyjno-szkoleniowym;
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Przewóz mieszkańców, pracowników oraz towaru.Przy braku wyjazdu, wykonywanie prac porządkowych na terenie ZDPS RM w Wieleniu.
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń - 2018-03-20 - Wieleń (wielkopolskie)
kooperacja z dostawcami azjatyckimi, poszukiwanie klientów z Azji, wyjazdy zagraniczne realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Piaseczno (mazowieckie)