POMOC ADMINISTRACYJNO-KSI臉GOWA Mi艂kowice oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNO-KSI臉GOWA

Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: wed艂ug programu sta偶u

Data publikacji: 2018-07-19

Lokalizacja: Mi艂kowice (dolno艣l膮skie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Mi艂kowice, powiat: legnicki, woj: dolno艣l膮skie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅

Zakres obowi膮zk贸w: wed艂ug programu sta偶u

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 0.875

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 35

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN

Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNO-KSI臉GOWA

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Mi艂kowice

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: legnicki

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: pracownik kancelaryjny

Forma zatrudnienia: Inny

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽017,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - pocz膮tkuj膮cy, w pi艣mie - A1 - pocz膮tkuj膮cy

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A1 - pocz膮tkuj膮cy, w pi艣mie - A1 - pocz膮tkuj膮cy

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: sta偶 ze 艣rodk贸w projektu RPO / POWER

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Legnicy

Adres pracodawcy:
Andersa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolno艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie+cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie

Powiat pracodawcy: m. Legnica

Gmina pracodawcy: Legnica

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Legnica

Ulica pracodawcy: Andersa

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Legnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny

Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)

Data dodania oferty pracy: 19.07.2018

Oferta pracy wa偶na do: 18.08.2018

Data przyj臋cia oferty pracy: 19.07.2018

Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy

Podobne oferty pracy

POMOC ADMINISTRACYJNA (STA呕) - 997,4 PLN

Pomoc administracyjna (sta偶)
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tychy (艣l膮skie)

KUCHARZ / POMOC KUCHENNA - 16 - 20 PLN

przygotowywanie posi艂k贸w
WIES艁AW KRZESZOWSKI - 2018-07-31 - Lubin (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA 呕YWIENIA CZ艁OWIEKA - od 2聽400 PLN

Fachowa obs艂uga klienta w oparciu o program i zasady Naturhouse, prawid艂owe i efektywne kierowanie funkcjonowaniem punktu Naturhouse, zdobywanie zaufania klienta, realizowanie miesi臋cznych plan贸w sprzeda偶owych, zaanga偶owanie w uczestnictwo w akcjacj, konkursach i promocjach prowadzonych przez Naturhouse, przygotowywanie materia艂贸w merytorycznych.
Centrum Dietetyczne Naturhouse - 2016-04-13 - Le偶ajsk (podkarpackie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2聽100 PLN

Wykonywanie wi臋kszo艣ci us艂ug z zakresu mechaniki samochodowej. Praca w godz. 8:00-16:00, zadaniowy system pracy. Wynagrodzenie od 2100 z艂 brutto do kilku tysi臋cy w zale偶no艣ci od wykonanej pracy (od przerobu 30% brutto ze sprzeda偶y netto).Kontakt z pracodawc膮: 71 352 82 90 wew. 4
JM AUTA Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - do 2聽000 PLN

Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Przyr贸w (艣l膮skie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1聽000 PLN

Sprz膮tnie teren贸w zewn臋trznych
PHU "WIKA" Mendyk Cichocka Iwona - 2017-06-14 - Ostro艂臋ka (mazowieckie)

PILARZ /PI艁A PANELOWA/ - od 2聽100 PLN

do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2018-03-20 - Rzesz贸w (podkarpackie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Orch贸w (艂贸dzkie)

BUFETOWA - od 2聽100 PLN

Obs艂uga bufetu, pomoc w kuchni, dbanie o miejsce pracy.
PHU Tomasz Ge艂gut - 2018-01-12 - Paczk贸w (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽100 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Grudzi膮dz (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - 24 GODZINY - od 2聽000 PLN

nauczanie matematyki w klasach IV- V
Zesp贸艂 Plac贸wek O艣wiatowych w 艢cinawie - 2017-11-24 - 艢cinawa (dolno艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Pomoc przy przyjmowaniui korespondencji pism, przesy艂ek i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TECHNIK FARMACJI - od 1聽850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bia艂ystok (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY; KONSERWATOR ELEKTRYCZNY - od 3聽000 PLN

- obs艂uga i konserwacja maszyn i urz膮dze艅 produkcyjnych (obr贸bka plastyczna metali)
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pozna艅 (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1聽850 PLN

dozorowanie oznakowania
STAMAG MEDIA Kamila Finster-Stankiewicz - 2016-08-16 - Brzozowiec (lubuskie)

OPERATOR KOPARKI - od 19,1 PLN

- Operator koparki. Praca na terenie wojew贸dztwa 艣l膮skiego.- Wynagrodzenie: 19,10 z艂/brutto/godzin臋 (15,00 z艂 netto/godzin臋). Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny 1 miesi膮c, nast臋pnie na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00 + czasami soboty. Wykszta艂cenie BEZ znaczenia. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Uprawnienia operatora koparki. Kontakt telefoniczny (Tel. 793-752-822) w godzinach: 7:00-17:00 lub e-mail: dawicerg (at) gmail.com
PRZEDSI臉BIORSTWO WIELOBRAN呕OWE DAWICERG B SP.Z O.O. W ORGANIZACJI - 2017-10-18 - Katowice (艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽100 PLN

Prowadzenie rejestr贸w spraw w wydziale (wniosk贸w i decyzji o wydanie praw jazdy, o zarejestrowanie pojazdy);Przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych z zakresu wydzia艂u komunikacji i transportu;Bie偶膮ce zaznajamianie si臋 z nowo ukazuj膮cymi si臋 aktami prawnymi dotycz膮cymi prowadzonych spraw;Przygotowywanie dokument贸w do wysy艂ki.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽100 PLN

praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Dobre Miasto (warmi艅sko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

sta偶 w Urz臋dzie Miejskim
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Cieszyn (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w, kontrolowanie aktualno艣ci bada艅 lekarskich, tworzenie regulamin贸w organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Czernin (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1聽017,4 PLN

pomoc w pracach administracyjno- biurowych, przygotowywanie projekt贸w dokument贸w zwi膮zanych z wyborami, przygotowywanie materia艂贸w dla obwodowych komisji wyborczych, przygotowywanie materia艂贸w biurowych, konfiguracja zestaw贸w komputerowych, pomoc w organizacji szkolenia :Kalkulator贸w wyborczych", pomoc w przygotowywaniu um贸w, materia艂贸w eksploatacyjnych, hase艂 jednorazowych dla OKr臋gowych Komisji Wyborczych
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA 1/2 ETATU - od 1聽265,41 PLN

obs艂uga kancelaryjna plac贸wki zgodnie z instrukcja kancelaryjn膮, zak艂adanie oraz aktualizowanie akt osobowych pracownik贸w, prowadzenie rejestru zwolnie艅 lekarskich oraz kart urlopowych pracownik贸w, sporz膮dzenie wniosk贸w do dyrektora o dokonanie zakupu zgodnie z regulaminem zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie spraw dotycz膮cych wychowank贸w zaj臋膰 : wykazy komputerowe, listy, druki wp艂at itp., przyjmowanie wp艂at got贸wkowych i wystawianie rachunk贸w oraz ich rozliczanie, sporz膮dzanie sprawozda艅, wykaz贸w analiz i innych dokument贸w dotycz膮cych powierzonego stanowiska, rejestr faktur i przekazywanie ich ksi臋gowej, prowadzenie rejestru pism przychodz膮cych i wychodz膮cych z plac贸wki, zamawianie i zakup materia艂贸w biurowych znaczk贸w, bilet贸w autobusowych i innych materia艂贸w niezb臋dnych do pracy, odbieranie telefon贸w s艂u偶bowych oraz e-maili i przekazywanie informacji osobom zainteresowanym, dostarczanie i odbi贸r korespondencji do MZO i Urz臋du Miasta oraz do plac贸wek wsp贸艂dzia艂aj膮cych z nasza plac贸wk膮, wsp贸艂dzia艂anie z poszczeg贸lnymi dzia艂ami MZO w sprawach dotycz膮cych powierzonego stanowiska, sporz膮dzanie list obecno艣ci pracownik贸w oraz wykaz贸w godzin pracy, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych: komputera, kserokopiarki, faxu, skanera, pomoc w organizowaniu imprez masowych
M艂odzie偶owy Dom Kultury Nr 1 im. Artyst贸w Rodu Kossak贸w - 2017-01-13 - Tychy (艣l膮skie)

OPERATOR CNC - od 2聽000 PLN

bran偶a meblowa
KREO STYL LINDA MAZUR - 2017-09-20 - Rzesz贸w (podkarpackie)

SPRZ膭TACZKA - od 2聽100 PLN

Sprz膮tanie gabinet贸w lekarskich, pomieszcze艅 biurowych i socjalnych.
Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej "Mach贸w" - 2018-07-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY 7A - od 4聽500 PLN

pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w na terenie Ukrainy, Litwy, 艁otwy, Estonii, Bia艂orusi, uczestnictwo w targach krajowych i mi臋dzynarodowych, promocja, dystrybucja towar贸w, t艂umaczenie dokument贸w, sporz膮dzanie dokument贸w handlowych
Interstone sp. z o.o. - 2018-01-09 - Adamowice (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

1) Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2) Obs艂uga klient贸w Urz臋du.3) Udzielanie informacji o sposobie za艂atwienia sprawy.4) Kierowanie klient贸w do odpowiednich kom贸rek organizacyjnych Urz臋du.5) Wydawanie druk贸w oraz formularzy urz臋dowych klientom Urz臋du.6) Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie zgodnie z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮 oraz zarz膮dzeniem Burmistrza Gminy 呕ukowo, w szczeg贸lno艣ci:a) odbi贸r przesy艂ek od operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego, b) wprowadzanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie do systemu informatycznego (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow),c) sprawdzanie prawid艂owo艣ci zaadresowania otrzymanych przesy艂ek, ilo艣ci do艂膮czonych za艂膮cznik贸w wymienionych w pi艣mie oraz stanu opakowania otrzymanej drog膮 pocztow膮,d) przyjmowanie korespondencji za po艣rednictwem poczty elektronicznej, e-puap,e) wydawanie potwierdzenia z艂o偶enia pisma na 偶膮danie klienta,f) przekazywanie korespondencji do zadekretowania Sekretarzowi Gminy,g) segregowanie i wydawanie przesy艂ek (korespondencji)wed艂ug dekretacji z tym zastrze偶eniem, 偶e przesy艂ki zadekretowanie do Burmistrza nale偶y przekaza膰 do Sekretariatu Burmistrza,h) codzienne rozliczanie otrzymanej i wydanej korespondencji (przesy艂ek).7) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wewn臋trznej (mi臋dzyreferatowej).8) Umieszczanie i wype艂nianie piecz臋ci wp艂ywu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma mo偶liwo艣ci otwarcia koperty.9) Prowadzenie ewidencji (rejestru) przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej 呕ukowie oraz wychodz膮cych z Urz臋du i od Rady Miejskiej 呕ukowie w systemie informatycznym (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow) oraz w postaci papierowej tj. wydruk贸w z systemu informatycznego z codziennej rejestracji przesy艂ek (korespondencji).10) Wysy艂anie przesy艂ek wychodz膮cych z Urz臋du oraz od Rady Miejskiej w 呕ukowie za po艣rednictwem wybranego operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego.11) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako niejawne zgodnie z wymogami w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowi膮cych tajemnic臋 s艂u偶bow膮 oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza.12) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako tajemnica skarbowa zgodnie z wymogami okre艣lonymi w ordynacji podatkowej oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza. 13) Przyjmowanie pisemnych skarg i wniosk贸w, w tym: a) Rejestrowanie skarg i wniosk贸w na og贸lnych zasadach jako przesy艂ki (pisma) wp艂ywaj膮ce do Urz臋du lub Rady Miejskiej w 呕ukowie, b) Przekazywanie skarg i wniosk贸w Sekretarzowi Gminy lub Radzie Miejskiej (tj. pracownikowi ds. obs艂ugi Rady) celem zarejestrowania we w艂a艣ciwym rejestrze skarg i wniosk贸w.14) Obs艂uga frankownicy.15) Obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w w zakresie realizowanych spraw.16) Przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum.17) Wykonywanie innych polece艅 i czynno艣ci s艂u偶bowych zleconych przez Sekretarza Gminy 呕ukowo lub Burmistrza Gminy 呕ukowo.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - 呕ukowo (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA W REFERACIE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I NIERUCHOMO艢CI - od 2聽000 PLN

Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z gospodark膮 przestrzenn膮 i nieruchomo艣ciami.I. Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia:1. 呕yciorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).2. Kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, kwalifikacje, do艣wiadczenie zawodowe.3. O艣wiadczenie o posiadanej pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz korzystaniu z pe艂ni praw publicznych oraz 偶e nie by艂 prawomocnie skazany za przest臋pstwo umy艣lne 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe.4. O艣wiadczenie o niekaralno艣ci za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe.5. O艣wiadczenie, i偶 stan zdrowia kandydata pozwala mu pracowa膰 na danym stanowisku. 6. O艣wiadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poni偶szego wzoru:Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustaw膮 z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorz膮dowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).O艣wiadczenia winny by膰 podpisane w艂asnor臋cznie.II Wymogi formalne:1. Wymagane dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 lub przes艂a膰 w zamkni臋tej kopercie z dopiskiem: Nab贸r na zast臋pstwo za nieobecnego pracownika na stanowisko pomoc administracyjna w terminie do dnia 4 listopada 2016 r. do godz. 10.00 (decyduje data z艂o偶enia przez kandydata wymaganych dokument贸w bezpo艣rednio w siedzibie Urz臋du, a w przypadku, gdy zosta艂y nadane drog膮 pocztow膮, za dat臋 ich z艂o偶enia uwa偶a si臋 dat臋 wp艂ywu do Urz臋du) na adres: Urz膮d Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gda艅ska 34 2. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania zostan膮 poinformowani telefonicznie.Zg艂oszenia dostarczone po terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.
Urz膮d Gminy Stegna - 2016-10-25 - Stegna (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 biura i urz膮dze艅 biurowych, spraw kadrowo-p艂acowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gniezno (wielkopolskie)

GEODETA W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI - od 1聽850 PLN

1. Wykonywanie zada艅 organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikaj膮cych z prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczeg贸lno艣ci zwi膮zanych z prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.2. Wykonywanie zada艅 organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikaj膮cych z przepis贸w o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego.3. Wykonywanie zada艅 organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikaj膮cych z ustawy o gospodarce nieruchomo艣ciami, a w szczeg贸lno艣ci zawi膮zanymi z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomo艣ci i ustalaniem warto艣ci katastralnej nieruchomo艣ci na podstawie dost臋pnych dokument贸w i informacji.4. Wykonywanie czynnosci zwi膮zanych z prowadzeniem post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych dla prac zleconych przez Wydzia艂 z zakresu dzia艂ania kierowanego Referatu.
Starostwo Powiatowe w P艂ocku - 2016-10-27 - P艂ock (mazowieckie)