POMOC ADMINISTRACYJNO-KADROWA Sucha Beskidzka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNO-KADROWA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Pomoc administracyjno-kadrowa
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: Pomoc administracyjno-kadrowa
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNO-KADROWA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Sucha Beskidzka
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: suski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 01.08.2017
Data zako艅czenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: Minimum 6 m-cy sta偶u
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 0, miesi膮ce: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 31, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na sta偶
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Sucha Beskidzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Sucha Beskidzka
Adres strony pracodawcy: http://zgdgs.pl/kontakt.html_0
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: odprowadzanie i oczyszczanie 艣ciek贸w,wyw贸z
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.07.2017
Oferta pracy wa偶na do: 31.08.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.07.2017
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
ZADANIA:- ZARZ膭DZANIE KAWIARNI膭 ORAZ KREOWANIE ROZWOJU W OPARCIU O NAJWY呕SZY STANDARD OBS艁UGI- KIEROWANIEM ZESPO艁EM PRACOWNIK脫W- OBS艁UGA KLIENTA, PRACA Z PERSONELEM- ODPOWIEDZIALNO艢膯 ZA WYNIKI FINANSOWE- KONTROLA STANDARD脫W I JAKO艢CI 艢WIADCZONYCH US艁UG- PODEJMOWANIE DZIA艁A艃 S艁U呕膭CYCH ZWI臉KSZENIU POZIOMU SPRZEDA呕Y- PLANOWANIE ORGANIZACJI PRACY- KONTROLA ZAM脫WIE艃, NADZ脫R NAD MAGAZYNEM, PRZEBIEGIEM TRANSAKCJI I OKRESOW膭 INWENTARYZACJ膭- KREOWANIE WYJ膭TKOWEJ ATMOSFERY MIEJSCA, W KT脫RYM KA呕DY JEST MILE WIDZIANYGWARANTUJEMY:- ATRAKCYJNE WARUNKI WSP脫艁PRACY- MO呕LIWO艢膯 ROZWOJU ZAWODOWEGO- PRAC臉 ODPOWIEDZIALN膭 I PE艁N膭 WYZWA艃- DU呕膭 SAMODZIELNO艢膯 W DZIA艁ANIU- MO呕LIWO艢膯 WDRA呕ANIA NOWYCH POMYS艁脫W
ALEGRIA SP. Z O.O. - 2018-02-15 - Rzesz贸w (podkarpackie)
przyjmowanie rachunk贸w, faktur, sprawdzanie pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym, sporz膮dzanie comiesi臋cznych zestawie艅 dotycz膮cych 偶ywienia dzieci w poszczeg贸lnych 偶艂obkach, sporz膮dzanie comiesi臋cznych zestawie艅 dotycz膮cych odp艂atno艣ci rodzic贸w za pobyt dziecka w 偶艂obku, redagowanie pism, pomoc w codziennych obowi膮zkach, wykonywanie innych czynno艣ci zleconych przez prze艂o偶onego.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
1. Przyjmowanie wniosk贸w.2. Rejestracja wniosk贸w.3. Przygotowanie do wysy艂ki list贸w (kopertowanie, adresowanie). Praca na umow臋 zlecenie (ok. 150h/miesi膮c) w Ko艂obrzegu.
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Ko艂obrzegu - 2017-07-18 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
praca w pionie ksi臋gowo finansowym, wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych, rozliczanie op艂at, analiza kont ksi臋gowych, obs艂uga klienta
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2016-08-30 - Zielona G贸ra (lubuskie)
wykonywanie czynno艣ci administracyjno-porz膮dkowych, dbanie o porz膮dek i stan techniczny wyposa偶enia budynk贸w, wykonywanie drobnych napraw, czyszczenie chodnik贸w, koszenie traw, porz膮dkowanie pomieszcze艅, sprz膮tanie przystank贸w, sprz膮tanie teren贸w le艣nych, konserwacja row贸w melioracyjnych przy drogach gminnych i porz膮dkowanie poboczy (grabienie), prace remontowo porz膮dkowe w plac贸wkach o艣wiatowych i gminnym o艣rodku zdrowia; prace na teren Gminy Szczawin Ko艣cielny.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczawin Ko艣cielny (mazowieckie)
Prace og贸lnobudowlane na terenie powiatu limanowskiego i nowos膮deckiego.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - D艂ugo艂臋ka-艢wierkla (ma艂opolskie)
Obs艂uga sprzeda偶y, obs艂uga klienta, prowadzenie biura
DRUKTUR AGNIESZKA ZIELI艃SKA - 2016-12-02 - Kaczki 艢rednie (wielkopolskie)
Kasjer - sprzedawca
DAK S.C. Marian Jab艂o艅ski Danuta Jab艂o艅ska - 2016-12-29 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
mobilna kosmetyczka - koordynacja pracy salonu poprzez prac臋 nad internetowym zapisywaniem klient贸w, rejestracja klient贸w w systemie internetowym, uk艂adanie pracy na zakupionym sprz臋cie w ramach doposa偶enia
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie, odpowiedzialno艣膰, sumienno艣膰, rzetelno艣膰, prawo jazdy kat. B. Praca na umow臋 zlecenie w du偶ej, stabilnej firmie z kapita艂em zagranicznym. Charakterystyka pracy: pomoc przy bie偶膮cej obs艂udze biura, praca z programami Word i Excel, praca kilka godzin dziennie. CV firma prosi przesy艂a膰 na adres izabela.manka (at) fbserwis.pl dopisuj膮c nast臋puj膮c膮 klauzul臋: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji proces贸w rekrutacji (zgodnie z Ustaw膮 z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez FBSerwis S.A."
FBSERWIS SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-04-04 - 艢wierklany G贸rne (艣l膮skie)
zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Gniew (pomorskie)
oferta sta偶u dla os贸b pozwy偶ej 30 r.偶 - pomoc w dziale technicznym, udzia艂 w wizjach w terenie, obsluga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Otwock (mazowieckie)
roz艂adunek i za艂adunek samochod贸w ci臋偶arowych
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Chojnice (pomorskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Ro艣ciszewo (mazowieckie)
planowanie przestrzenne, udzia艂 przy sporz膮dzaniu plan贸w zagospodarowania przestrzennego
Projektowania Urbanistyczne mgr Fabian Jask贸lski - 2017-10-12 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
Zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Bia艂ogard (zachodniopomorskie)
Sprzeda偶 towaru.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - D臋blin (lubelskie)
POST臉POWANIE W SPRAWIE USTALENIA UPRAWNIE艃 DO 艢WIADCZE艃 RODZINNYCH, WYCHOWAWCZYCH, 艢WIADCZE艃 "ZA 呕YCIEM" I ZASI艁KU DLA OPIEKUNA, OBS艁UGA PETENTA UBIEGAJ膭CEGO SI臉 O 艢WIADCZENIA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWI膭ZANEJ Z USTALENIEM UPRAWNIE艃 DO 艢WIADCZE艃 RODZINNYCH, WYCHOWAWCZYCH "ZA 呕YCIEM" I ZASI艁KU DLA OPIEKUNA Z艁O呕ONYCH OSOBI艢CIE LUB DROG膭 ELEKTRONICZN膭, POST臉POWANIE W WERYFIKACJI NABYTYCH UPRAWNIE艃 DO 艢WIADCZE艃 RODZINNYCH, WYCHOWAWCZYCH "ZA 呕YCIEM: I ZASI艁KU DLA OPIEKUNA W PRZYPADKU ZMIANY SYTUACJI RODZINNEJ LUB FINANSOWEJ STRONY, INNE CZYNNO艢CI ZLECONE PRZEZ KIEROWNIKA DZIA艁U, OPIEKUNA
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Transport drogowy towar贸w, przew贸z 艂adunku do klienta, za艂adunek i roz艂adunek, zabezpieczenie 艂adunku.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sprz膮tanie parking贸w, zbieranie 艣mieciz poboczy dr贸g, zamiatanie, sprz膮tanie po wycince drzew
kontakt przez OHP - 2018-03-19 - Zawad贸wka (lubelskie)
spr偶atanie, mycie okien, sprz膮tanie toalet
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- przyjmowanie korespondencji,- prowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno -biurowych,-obslugiwanie urz膮dze艅 techniki biurowej,- sporz膮dzanie dokument贸w administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Tomasz贸w Lubelski (lubelskie)
rekrutacja pracownik贸w, pozyskiwanie nowych zleceniobiorc贸w, tworzenie raport贸w.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
przygotowanie projekt贸w graficznych, materia艂贸w reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)
prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - G贸ra (dolno艣l膮skie)
przyswojenie wiedzy o prawie samorz膮dowym, nabycie wiedzy o funkcjonowaniu Rady Powiatu 艢wieckiego, zasadach dzia艂a艅 Starostwa Powiatowego, przyswajanie norm post臋powania przed organami administracji publicznej, czynno艣ci kancelaryjne, nabycie wiedzy z zakresu archiwum zak艂adowego, oragnizowanie spotka艅, konferencji, imprez okoliczno艣ciowych
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
produkcja toner贸w do drukarek laserowych
INKSPOT Daniel Draga艅ski - 2016-08-09 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydzia艂u Budownictwa. Specjalista podlega bezpo艣rednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizacj臋 powierzonych zada艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod wzgl臋dem zgodno艣ci z zam贸wieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do w艂a艣ciwych przepis贸w;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizacj臋 zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosk贸w zg艂aszanych przez inspektor贸w nadzoru na protoko艂ach konieczno艣ci, o uzupe艂nienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitra偶owych b膮d藕 wynik艂ych z kontroli r贸偶nych organ贸w;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepis贸w BHP i s艂u偶by, przepis贸w bezpiecze艅stwa po偶arowego oraz ochrony 艣rodowiska w zakresie pe艂nionych zada艅 i obowi膮zk贸w;8) utrzymanie we w艂a艣ciwym stanie powierzonego mienia.Do obowi膮zk贸w specjalisty nale偶y:1) znajomo艣膰 i przestrzeganie przepis贸w prawa zwi膮zanych z realizowanym zakresem czynno艣ci;2) zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 projektow膮 oraz systematyczne i bezzw艂oczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udzia艂 w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materia艂贸w formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunk贸w zabudowy;5) przygotowywanie materia艂贸w formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budow臋;6) zdawanie do ODBW, po zako艅czeniu zada艅 remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udzia艂 w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze post臋powanie zale偶ne od przydatno艣ci opracowa艅;9) sprawdzania na bie偶膮co ewidencji rozliczeniowej zada艅 projektowych;10) wysy艂ania interwencji do wykonawc贸w dokumentacji projektowej i ich organ贸w za艂o偶ycielskich w przypadku op贸藕nie艅 w realizacji, z艂ej jako艣ci prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i prze艂o偶onych wy偶szego szczebla;12) Bie偶膮ca aktualizacja ZKZ wg nast臋puj膮cych etap贸w realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wyst膮pieniu rob贸t dodatkowych;d) po zako艅czeniu i rozliczeniu zadania;13) w艂a艣ciwe post臋powanie z dokumentacj膮 stanowi膮c膮 materia艂yarchiwalne i dokumentacj膮 niearchiwaln膮 zgodnie ustaw膮 z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) wyst臋powania o udost臋pnienie przez w艂a艣ciwe kom贸rki wewn臋trzne informacji niezb臋dnych dla terminowej realizacji przydzielonych zada艅;2) kontaktowania si臋 z u偶ytkownikami oraz w艂a艣ciwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezb臋dnych uzgodnie艅, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdze艅 zwi膮zanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcj臋.Specjalista wsp贸艂uczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowa艅 projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materia艂贸w wyj艣ciowych i propozycji doplanowania bud偶etu na rok nast臋pny w zakresie zada艅inwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok nast臋pny przy wsp贸艂pracyz u偶ytkownikami;4) zlecaniu nadzor贸w autorskich i zawieranych um贸w na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiar贸w geodezyjnych lub wt贸rnik贸w plan贸w sytuacyjno-wysoko艣ciowych do cel贸w projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji 艣rodowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunk贸w technicznych dostawy wody, ciep艂a, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia 艣ciek贸w od dostawc贸w dla realizowanych inwestycji i remont贸w,8) zlecaniu do biur projekt贸w lub innych wyspecjalizowanych firm bada艅 geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raport贸w oddzia艂ywania na 艣rodowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Zapoznanie z przepisami BHP i PPO呕,- Zapoznaie sie z organizacj膮 wew. UM艁,- Zapozanie sie z zakresem dzia艂a艅 realizowanych przez wybran膮 kom贸rk臋 organizacyjn膮,- Pomoc w prowadzeniu bie偶膮cych spraw wybranej kom贸rki organizacyjnej ,- Archiwizowanie dokumentacji wybranej kom贸rki organizacyjnej,- Pomoc w przyjmowaniu dokument贸w sk艂adanych przez interesant贸w w wybranej kom贸rce organizacyjnej,Pomoc w czynno艣ciach kancealryjnych ( koeprtowanie i adresowanie) wybranej kom贸rki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)