PODINSPEKTOR W ODDZIALE PROMOCJI I INFORMATYKI WYDZIAŁU KOORDYNACJI I PROMOCJI Poznań oferta pracy Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Stanowisko: PODINSPEKTOR W ODDZIALE PROMOCJI I INFORMATYKI WYDZIAŁU KOORDYNACJI I PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 3 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie Punktu Kontaktowego POWER 2014-2020 oraz WRPO 2014+, opracowywanie i realizacja Rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych w ramach PO WER, WRPO 2014+, informowanie o naborach pozakonkursowych i konkursach na realizację, dofinansowanie projektów, a także prowadzenie naborów wniosków, bieżące opracowywanie, redagowanie i koordynowanie zamieszczania informacji na stronie internetowej WUP oraz programu PO WER, WRPO 2014+, jak również portalu Funduszy Europejskich 2014-2020, organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i spotkań informacyjnych, przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z realizacją PO WER, WRPO 2014+, organizacja i uczestniczenie w działaniach promocyjnych WUP i EFS, aktualizacja strony internetowej WUP, opracowywanie broszur, biuletynów, ulotek oraz innych materiałów informacyjnych oraz promocyjnych, dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych zarówno na temat EFS jak i innych, dotyczących WUP, wykonywanie zadań związanych z informowaniem beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w zakresie funduszy unijnych, a w szczególności PO WER, WRPO 2014+, obsługa funkcjonowania systemów informatycznych, przygotowanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych, gromadzenie i analizowanie materiałów i dokumentów dotyczących PO WER, WRPO 2014+, uczestnictwo w seminariach, konferencjach, spotkaniach dotyczących wykorzystania funduszy UE, udział w szkoleniach i warsztatach podnoszących kwalifikacje, posiadane umiejętności i wiedzę, bieżące zapoznawanie się z dostępnymi informacjami na temat Funduszy Europejskich w mediach.
Data publikacji: 2021-05-05
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie Punktu Kontaktowego POWER 2014-2020 oraz WRPO 2014+, opracowywanie i realizacja Rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych w ramach PO WER, WRPO 2014+, informowanie o naborach pozakonkursowych i konkursach na realizację, dofinansowanie projektów, a także prowadzenie naborów wniosków, bieżące opracowywanie, redagowanie i koordynowanie zamieszczania informacji na stronie internetowej WUP oraz programu PO WER, WRPO 2014+, jak również portalu Funduszy Europejskich 2014-2020, organizacja i prowadzenie szkoleń, konferencji i spotkań informacyjnych, przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z realizacją PO WER, WRPO 2014+, organizacja i uczestniczenie w działaniach promocyjnych WUP i EFS, aktualizacja strony internetowej WUP, opracowywanie broszur, biuletynów, ulotek oraz innych materiałów informacyjnych oraz promocyjnych, dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych zarówno na temat EFS jak i innych, dotyczących WUP, wykonywanie zadań związanych z informowaniem beneficjentów i potencjalnych beneficjentów w zakresie funduszy unijnych, a w szczególności PO WER, WRPO 2014+, obsługa funkcjonowania systemów informatycznych, przygotowanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych, gromadzenie i analizowanie materiałów i dokumentów dotyczących PO WER, WRPO 2014+, uczestnictwo w seminariach, konferencjach, spotkaniach dotyczących wykorzystania funduszy UE, udział w szkoleniach i warsztatach podnoszących kwalifikacje, posiadane umiejętności i wiedzę, bieżące zapoznawanie się z dostępnymi informacjami na temat Funduszy Europejskich w mediach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W ODDZIALE PROMOCJI I INFORMATYKI WYDZIAŁU KOORDYNACJI I PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie mile widziane
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra umiejętność obsługi MS Office i poczty elektronicznej, znajomość podstawowych założeń Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, znajomość podstawowych założeń Wytycznych w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020,znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
danePracodawcy_nip: 7781379161
danePracodawcy_regon: 639769964
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Szyperska 14, 61-754 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwo pracy, list motywacyjny; kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia, kserokopie świadectw pracy lub/i zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane odręcznie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, podpisana odręcznie klauzula o następującej treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu z siedzibą ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych (CV) w zakresie szerszym niż wynika z przepisów prawa podanych w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach Ogłoszenia o naborze nr 6/2021 na stanowisko księgowego w Wydziale ds. Finansowo-Księgowym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu.Jestem świadoma/y przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać poprzez wysłanie maila opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub potwierdzony profilem zaufanym e-PUAP na adres ochronadanych (at) wup.poznan.pl z informacją o jej odwołaniu, w treści maila wskażę swoje imię i nazwisko, a w tytule wiadomości wpiszę Ogłoszenie o naborze nr 10/2021 na stanowisko księgowego w Wydziale Finansowo-Księgowym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu lub listownie na adres Urzędu.Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów do dnia 21 maja 2021 r. (listownie, osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej podpisane elektronicznie profil zaufany, podpis elektroniczny) na adres:Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań lub wup (at) wup.poznan.pl z dopiskiem Ogłoszenie nr 10/2021 o naborze na stanowisko księgowego w Wydziale Finansowo-Księgowym(decyduje data wpływu dokumentów do sekretariatu Urzędu )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: dokuemnty należy składać listownie, osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (Profil Zufany, podpis elektroniczny)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Szyperska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.05.2021
Oferta pracy ważna do: 21.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc875bdf0f2154a33a5c917ac3ad5b4d
Podobne oferty pracy
Szycie odzieży roboczej i reklamowej na overlock 4 i 5 nitkowym
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
* Przygotowywanie bufetów śniadaniowych i obiadokolacyjnych, imprez okolicznościowych, grup zorganizowanych. * Dbałość o jakość i wygląd potraw, przygotowywanie dań zgodnie z recepturami. * Dbanie o porządek oraz przestrzeganie zasad BHP oraz HACCP. Dbanie o odpowiednie przechowywanie i magazynowanie żywności.
Golden Tulip - 2019-02-13 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, kucie bruzd w ścianach, przebijanie otworów w stropach, układanie i łączenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie prac konserwacyjno - remontowych instalacji elektrycznych, prefabrykacja rozdzielni elektrycznych.
ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH "LUMEN" ROBERT DOBOSZ - 2018-11-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
praca na sali sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie zespołem, układanie grafików
Stokrotka Sp. z o.o. - 2021-05-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu AutoCad, obsługa frezarek CNC
Good Idea SMARTWOODS Grzegorz Skrzypczak - 2016-05-06 - Bielawa (dolnośląskie)
opieka nad wychowankami w domu dziecka; czynności wychowawczo - dydaktyczne;dyżury 8h lub 12 h,07.00- 19.00, 15.00- 21.00, 19.00- 07.00;okres zartudnienia i wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą;sekretariat tel.: 711 189 903
FUNDACJA NASZE DZIECI - 2021-05-31 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Technik administracji
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Jerka (wielkopolskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Brańsk (podlaskie)
praca w przedszkolu
JACEK TRZCIŃSKI - 2017-04-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa klienta w biurze, Praca w terenie (pozyskiwanie i prezentacja ofert)
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Pólko (wielkopolskie)
dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na stanowisko Podinspektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej" do 28.02.2020 r. do godz. 14.00, ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2020-02-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wykładanie towaru produkty świeże: mięso, warzywa, sery, ryby
"Carrefour Polska" Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Białystok (podlaskie)
KOMPLEKSOWY NADZÓR NAD WŁAŚCIWĄ REALIZACJĄ PROJEKTÓW UNIJNYCH BENEFICJENTA - CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNICZYM, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych obywateli polskich i cudzoziemców (zameldowanie na pobyt stały, wymeldowanie z pobytu stałego, zameldowanie na pobyt czasowy, wymeldowanie z pobytu czasowego):- pomoc klientom przy wypełnianiu druków meldunkowych,- sprawdzenie poprawności wypełnienia druku,- ustalenie właściciela lub głównego najemcy lokalu/domu,- wydanie stosownego zaświadczenia;2) wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu na żądanie klienta:- sprawdzenie tożsamości klienta,- pobranie opłaty,- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń;3) nadawanie numeru PESEL;4) usuwanie nieprawidłowości w rejestrze PESEL oraz w rejestrze mieszkańców;5) prowadzenie kartoteki pobytów stałych i czasowych obywateli polskich i cudzoziemców;6) realizacja zleceń usuwania niezgodności danych przesyłanych w rejestrze PESEL;7) udostępnianie danych osobom prywatnym i instytucjom;8) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego;9) wydawanie dowodów osobistych;10) wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego z Rejestru Dowodów Osobistych oraz prowadzenie rejestru wydawanych zaświadczeń;11) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Referatu Spraw Obywatelskich.
Urząd Miasta Płocka - 2021-06-25 - Płock (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Hurtownia elektryczna, obsługa klienta, spzredaż, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Łódź (łódzkie)
praca jako operator koparko-ładowarki
BENTRON - Beniamin Tront - 2017-06-23 - Rybnik (śląskie)
Prace ręczne montażowe na linii produkcyjnej; kontrola jakości; prace porządkowe na stanowisku pracy; wykonywanie pracy w pozycji stojąco-chodzącej
WORK SERVICE S.A. - 2016-07-20 - Wronki (wielkopolskie)
Przygotowywanie posiłków z menu restauracji, obsługa gości.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Garwolin (mazowieckie)
Wykonywanie manicure klasycznego, hybrydowego; przedłużanie paznokci żelem; zdobienie.
NATALIA SOKOŁOWSKA - 2019-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, kier. językowy, psychologia, socjologia, ZZL; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; biegła znajomość j. angielskiego, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych; komunikatywność; Zakres obowiązków: współpraca z zagranicznymi kontrahentami; realizacja procesów rekrutacyjnych osób do pracy w Polsce i za granicą; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GSU INTER-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe; mile widziane roczne doświadczenie w pracy na produkcji, brak przeciwwskazań do pracy w godz. nocnych; praca stojąca; zakres obowiązków: praca przy obsłudze prasy, przekrawacza, prace pomocnicze na produkcji; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Gliwice (śląskie)
SERWISOWANIE ORAZ NAPRAWA URZĄDZEŃ DROBIARSKICH, KONTAKT Z DOSTAWCAMI Z POLSKI I ZAGRANICY, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, KOORDYNACJA PRAC MONTAŻOWYCH (ELEKTRYCZNYCH), FIRM ZEWNTĘTRZNYCH, PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI URZĄDZEŃ, OBSŁUGA ZLECEŃ SERWISOWYCH
VENCOMATIC POLSKA SP. Z O.O. SP.K. - 2015-12-17 - Strzelce Opolskie (opolskie)
-montaż podzespołów do sprzętu AGD-kontrola jakości wyrobów gotowych
Flexidea Sp.z o.o. - 2017-01-02 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie jęzuka włoskiego i hiszpańskiego dzieci w wieku szkoły podstawowej
Młodzieżowy Dom Kultury - 2018-04-13 - Przemyśl (podkarpackie)