PODINSPEKTO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ I SEKRETARIATU Wilków oferta pracy Urząd Gminy Wilków

Stanowisko: PODINSPEKTO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ I SEKRETARIATU

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1) Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu w formie papierowej i elektronicznej. 2) Prowadzenie ewidencji korespondencji i rejestru delegacji. 3) Przygotowanie pomieszczeń i obsługi w tym protokołowanie spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza Gminy. 4) Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych. 5) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych. 6) Organizowanie kontaktów z Wójtem i Sekretarzem Gminy w zakresie petycji, skarg i wniosków. pozostałe zadania opisane w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze

Data publikacji: 2018-01-22

Lokalizacja: Wilków (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Wilków

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
24-313 Wilków 62A, powiat: opolski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu w formie papierowej i elektronicznej. 2) Prowadzenie ewidencji korespondencji i rejestru delegacji. 3) Przygotowanie pomieszczeń i obsługi w tym protokołowanie spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza Gminy. 4) Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych. 5) Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych. 6) Organizowanie kontaktów z Wójtem i Sekretarzem Gminy w zakresie petycji, skarg i wniosków. pozostałe zadania opisane w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ I SEKRETARIATU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wilków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wilków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
A. Niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe, 6) co najmniej trzymiesięczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Wilków

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim

Adres pracodawcy:
24-313 Wilków 62A, powiat: opolski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru dostępnego na stronie Urzędu Gminy Wilków lub w referacie organizacyjnym i kadr, 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), 7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 1) Dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Wilków, Wilków 62A, 24-313 Wilków, w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi kancelaryjnej i sekretariatu w Urzędzie Gminy Wilków w terminie do dnia 29 stycznia 2018 r. do godz. 15.00 w siedzibie Urzędu Gminy Wilków pokój nr 107.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: opolski

Gmina pracodawcy: Wilków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wilków

Numer budynku pracodawcy: 62A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2018

Data dodania oferty pracy: 21.01.2018

Oferta pracy ważna do: 29.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STOLARZ MEBLOWY - od 17 PLN

Wykonywnaie mebli wolnostojących i do zabudowy. Cięcie płyt i blatów, skręcanie mebli, szlifowanie, oklejanie.
P.H.U.P. MAR-POL Izabela Przewodwska - 2016-03-22 - Jabłonna (mazowieckie)

SPRZEDAWCA (O) - od 2 000 PLN

wykładanie towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku
Jan Wójcik P.H.U Jan i Barbara Wójcik - JANBAR - 2017-07-07 - Wojnicz (małopolskie)

ELEKTROMECHANIK (UZUPEŁNIENIE DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY FP) - od 2 100 PLN

naprawa pojazdów samochodowych, elektromechanika samochodowa
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYM - OFERTA KONURSOWA - od 2 600 PLN

prowadzenie rachunkowości, sporządzanie planów finansowych, sprawozdawczości, kontrola operacji gospodarczych
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-02-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Radom (mazowieckie)

ELEKTRYK - od 1 850 PLN

naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych
Zakład Remontowo-Budowlany ELSAN - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - od 3 000 PLN

Malowanie, tapetowanie, montaż płyt kartonowo - gipsowych, wykonywanie gładzi gipsowych.Miejsce pracy: powiat wodzisławski i okolice.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 15:00.
Matloch Mirosław - 2019-03-25 - Gołkowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie zawodowe. Charakterystyka pracy: rozładunek i załadunek towaru, układanie towaru, pakowanie paczek. Kontakt z pracodawcą drogą e-mailową rekrutacja.flo_art (at) onet.eu.
PPHU FLO-ART GRZEGORZ CZAJKA - 2018-11-19 - Rybnik (śląskie)

DORADCA KLIENTA- HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

prezentacja i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Namysłów (opolskie)

MASAŻYSTA - od 3 000 PLN

masaż relaksacyjny, leczniczy
Fryzjerskie Studium Mody Danuta Tryczyńska - 2019-03-11 - Pabianice (łódzkie)

SERWISANT BIOASEKURACJI, SERWISANT DDD - od 3 200 PLN

Wykonywanie profilaktycznych przeglądów urządzeń monitorujących aktywność szkodników na terenie obiektów klienta, realizowanie zabiegów dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych, prowadzenie pojazdu (kat.B), konserwacja oraz naprawa sprzętów, nawiązywanie kontaktów z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi
Z.U.H.P. IN-PEST KRZYSZTOF GRZEBYK - 2019-07-19 - Miłocin (podkarpackie)

ŚLUSARZ - od 2 250 PLN

1) Przygotowanie ( cięcie , trasowanie , wiercenie , wyginanie , wycinanie , szlifowanie ) elementów metalowych do dalszej produkcji montaż wież telekomunikacyjnych i konstrukcji stalowych . 2) Obsługa urządzeń typu produkcyjnych3) Naprawa poprzez oczyszczenie , usunięcie i naniesienie powłoki cynkowej w miejscach elementów metalowych w których występują nieciągłości ocynku 4)Konserwacja oraz bieżąca kontrola stanu narzędzi pod kątem ich zużycia5)Dbanie oraz zachowywanie na stanowisku pracy porządku i czystości – przestrzeganie zasad BHP6)Wspieranie przy rozładunku transportu7)Współpraca z innymi członkami zespołu gwarantujące realizację harmonogramu pracy produkcji8)Wykonywanie prac w oparciu o rysunek techniczny9)Raportowanie nieprawidłowości dotyczących llinii produkcyjnej. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6-14. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny, kolejna na czas określony.
Wavenet sp. z o.o. - 2019-09-19 - Pruszków (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Pracownik produkcji
"EKO - BIOMASA" Sp. z o. o. - 2017-01-20 - Kossów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK DZIAŁU ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - 997,4 PLN

wspomaganie działu zaopatrzenia i gospodarki magazynowej, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Piaskowiec (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 500 - 3 800 PLN

PRACA PRZY PRODUKCJI PANELI AKUSTYCZNYCH. OBSŁUGA MASZYN PROFILUJĄCYCH, SKŁADANIE KASET, PAKOWANIE I PRZYGOTOWANIE DO TRANSPORTU GOTOWYCH ELEMENTÓW.
World Acoustic Group S.A. - 2017-08-17 - Polkowice (dolnośląskie)

MURARZ - od 2 100 PLN

Wykonywanie prac remontowo-budowlanych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2018-01-26 - Kępno (wielkopolskie)

MISTRZ DS. CIEPŁOWNICTWA - od 3 300 PLN

Administrowanie siecią ciepłowniczą i węzłami cieplnymi zakładu, utrzymywanie jej w stałej zdolności technicznej, sporządzanie raportów , kontrola prac remontowych, uczestniczenie w odbiorach po remontach, modernizacjach i inwestycjach, nadzór nad zespołem ludzi
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W POŁAŃCU SP. Z O.O. - 2020-03-10 - Połaniec (świętokrzyskie)

KELNER- SPRZEDAWCA - od 1 050 PLN

Obsługa klientów.Praca w godzinach: 8.00-15.00, 15.00-20.00
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Pszów (śląskie)

ELEKTRYK - do 2 080 PLN

Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; mile widziane uprawnienia Sep do 1 kv i UDT; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; umowa zlecenie
ROBTEX Robert Golda - 2017-10-16 - Zabrze (śląskie)

MAGAZYNIER/OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - do 3 500 PLN

Rozładunek i załadunek towarów.Obsługa rampy mobilnej.Wystawianie dokumentów transportowych.Sprawdzanie zgodności ilościowej i asortymentowej przyjmowanych komponentów z dokumentami przewozowymi.Przeprowadzanie wstepnej kontroli jakościowej.Prowadzenie ewidencji materiałów będących na stanie magazynu.Trzy zmiany.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Pietrzykowice (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR - 2 600 - 2 800 PLN

KONKURS, dokumenty należy składać do 17.07.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, ochrony wód, usuwania drzew i krzewów, utrzymania terenów zieleni; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-07-09 - Pyskowice (śląskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - do 2 600 PLN

Prowadzenie zajęć językowych z dziećmi, tworzenie programu nauczania, tworzenie planu zajęć, nauczanie języka angielskiego, sprawdzanie postępów w nauce, współpraca z dziećmi.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Ślęza (dolnośląskie)

DOZORCA-SPRZĄTACZKA - do 1 373,9 PLN

utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Chorzów (śląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA I PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,g) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) w zakresie prowadzonych negocjacji z inwestorem:a) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielanie wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontrola zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA -CD - od 2 255 PLN

Opieka nad dziećmi w żłobku. Praca 8 godzin między 6:00 a 17:30
Żłobek Szkarbek - 2017-08-30 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

PODINSPEKTOR- EKODORADCA W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁOMNIKACH - od 1 850 PLN

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)zdefiniowanie indywidualnego planu działania wraz z jego harmonogramem, 2)współtworzenie gminnej strategii ochrony powietrza,3)realizacja wszystkich zadań służących poprawie jakości powietrza prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Słomnikach, które mieszczą się w ramach projektu zintegrowanego LIFE w zakresie wdrażania Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego a także zadań wykraczających poza założenia projektu,4)aktualizacja i integracja gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych w Planie gospodarki niskoemisyjnej, Programie ograniczania niskiej emisji oraz założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną,5)nadzór nad wdrażaniem przyjętej w gminie strategii gospodarki niskoemisyjnej poprzez inicjowanie działań i inwestycji służących ograniczeniu emisji zanieczyszczeń powietrza oraz gazów cieplarnianych,6)pomoc w osiąganiu celów programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego,7)pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego dla gminy na realizację zidentyfikowanych potrzeb w zakresie inwestycji i działań ograniczających emisję zanieczyszczeń, podnoszących efektywność energetyczną i budujących świadomość społeczną w tym zakresie,8)pozyskiwanie zewnętrznego wsparcia finansowego na realizację programów pomocowych dla mieszkańców służących ograniczaniu emisji zanieczyszczeń, pomoc dla mieszkańców w skorzystaniu z tych programów, w tym pomoc w prawidłowym wypełnianiu wniosków o dotację,9)udzielanie porad mieszkańcom w zakresie wymiany źródła centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (optymalizacja doboru rodzaju i mocy źródła ciepła) oraz modernizacji energetycznej budynku (z możliwością wykorzystania badania kamerą termowizyjną),10) prowadzenie edukacji mieszkańców, organizacja spotkań w zakresie oszczędności zużycia energii oraz ekologicznych i zdrowotnych korzyści z wymiany źródeł ciepła,11) współpraca z władzami gminy stanowiąc wsparcie burmistrza miasta w prowadzeniu skutecznej polityki poprawy jakości powietrza / dostarczanie wsparcia decydentom, informowanie i angażowanie władz gminy,12) współpraca z lokalnymi mediami, telewizją, księżmi, lokalnymi grupami działania, organizacjami pozarządowymi, Ochotniczą Strażą Pożarną, Policją, lekarzami, firmami energetycznymi, drogowcami, izbami gospodarczymi/rolniczymi etc.,13) monitorowanie i projektowanie budżetu w ramach zadania,14) rozliczanie wydatków związanych z funkcjonowaniem systemu,15) przygotowywanie raportów, zestawień, sprawozdań dla Zespołu Zarządzającego UMWM,16) stała współpraca z Zespołem Zarządzającym UMWM oraz Centrum Kompetencji,17) zarządzenie ryzykiem w zakresie przypisanym do Ekodoradcy w ramach przyjętego podejścia do zarządzania poszczególnymi zidentyfikowanymi ryzykami,18) przekazywanie zespołowi zarządzającemu i urzędowi gminy informacji na temat ewentualnych odnotowanych przypadków materializacji ryzyka, których monitorowanie zostało mu powierzone,19) zbieranie informacji w celach inwentaryzacyjnych - tworzenie ankiet, prowadzenie spotkań w celu uzupełnienia inwentaryzacji źródeł emisji w gminie,20) współpraca i komunikowanie się z innymi podmiotami zajmującymi się ochroną powietrza (np. z innymi organami administracji publicznej, z powołanymi w WFOŚiGW w Krakowie ekspertami ds. energetyki etc.),21) aktywne uczestniczenie w studiach podyplomowych oraz ich pozytywne ukończenie,22) stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w warsztatach, seminariach, konferencjach,23) udział w cyklicznych spotkaniach organizacyjnych dla ekodoradców organizowanych przez Zespół Zarządzający UMWM,24) przygotowywanie sprawozdań rocznych wynikających z Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego,25) ekodoradca, którego wynagrodzenie pochodzi ze środków projektu, może realizować jedynie zadania mieszczące się w ramach Projektu zintegrowanego LIFE w zakresie wdrażania Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego.26)współpraca z innymi ekodoradcami w razie nieobecności jednego z nich
URZĄD MIEJSKI W SŁOMNIKACH - 2016-02-22 - Słomniki (małopolskie)

OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH - od 2 500 PLN

opieka nad osobami chorymi, starszymi
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Sosnowiec (śląskie)


Wybierz powiat