KIEROWNIK SKLEPU Chełmno oferta pracy DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: KIEROWNIK SKLEPU
Wynagrodzenie: od 3 780 PLN
Zakres obowiązków: -Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie-Zarządzanie zespołem/motywowanie zespołu-Przyjmowanie dostaw-Praca zgodna z procedurami i standadami firmowymi-Dbanie o czystość w miejscu pracy-Układnie grafiku pracy
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 8, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Odpowiedzialność za utrzymanie wyników sklepu na odpowiednim poziomie-Zarządzanie zespołem/motywowanie zespołu-Przyjmowanie dostaw-Praca zgodna z procedurami i standadami firmowymi-Dbanie o czystość w miejscu pracy-Układnie grafiku pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 780 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik sali sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 780 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik sklepu / supermarketu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w grupie, zarządzania zespołem, wyznaczania priorytetów, delegowania, obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
DEALZ POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Adres pracodawcy:
Strzeszyńska 73a, 60-479 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Strzeszyńska
Numer budynku pracodawcy: 73a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik sali sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 08.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?34f2aa3970ee55c5b6dbf972a92b53a8
Podobne oferty pracy
1) kierowanie działalnością OPS-u oraz reprezentowanie go na zewnątrz, 2) realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki, 3) wydawanie i nadzór nad wydawaniem decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, pomocy materialnej dla uczniów, ustalania prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz dodatków mieszkaniowych, energetycznych i innych przekazanych do kompetencji OPS, 4) organizowanie pracy socjalnej OPS, 5) wykonywanie uprawnień pracodawcy z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników ośrodka, 6) nadzór merytoryczny nad pracą pracowników OPS-u i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników, 7) kontrola spraw księgowych i kadrowo-płacowych, 8) dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń 9) pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji, 10) współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, związkami wyznaniowymi, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań pomocy społecznej, współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami pozarządowymi, 11) przygotowywanie i składanie niezbędnych informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania OPS-u i efektywności pomocy społecznej, 12) nadzór nad sprawozdawczością merytoryczną w zakresie realizowanej pomocy społecznej oraz nad sprawozdawczością finansową, 13) opracowanie projektu budżetu OPS oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania, 14) przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym OPS-u, 15) inspirowanie działań instytucji, organizacji społecznych, osób prawnych i fizycznych w sprawach dotyczących rozwoju form i zakresu pomocy społecznej, aktywizacji zawodowej klientów pomocy społecznej, 16) nadzór nad realizacją Strategii Problemów Społecznych, 17) inicjowanie przedsięwzięć mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych, na programy przeciwdziałania patologiom, łagodzenia skutków bezrobocia i ubóstwa oraz rozwijania różnego rodzaju form pomocy społecznej, 18) przygotowywanie projektów uchwał oraz informacji dotyczących działalności Ośrodka, wiecej inf. na stronie: http://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wierzbica (lubelskie)
Utrzymywanie wysokiej motywacji wśród podległych pracowników oraz zapewnianie wsparcia w rozwiązywaniu problemów, zapewnienie szkoleń i motywowanie pracowników do zrozumienia i przestrzegania polityki firmy, prowadzenie działań mających na celu wykrywanie i zmniejszanie systemu zasad BHP i ochrony środowiska, wspieranie zespołu przez odpowiednie planowanie produkcji oraz podejmowanie decyzji w sytuacjach niestandardowych, organiazcja, zarządzanie i kontrola działań w procesie produkcyjnym w celu zapewnienia poziomu, obsługi klienta, terminów i innych kluczowych wskaźników efektywności, monitorowanie właściwych wskaźników jakości, analizowanie uchybień i zapewnianie płynności procesów.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
Demontaż i montaż ogumienia, obsługa podnośnika, wywazarki do kół i montażownicy.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jaworzno (śląskie)
-Prowadzenie i koordynacja robót sanitarnych ,-Wynagrodzenie do uzgodnienia (od 3.000 zł netto),-Praca na terenie woj. pomorskiego (powiat tczewski i okoliczne),-Kontakt: telefon 793-945-175,-Kontakt e-mail: biuro (at) energoeko.eu
ENERGOEKO SP. Z O.O. - 2017-10-03 - Gdańsk (pomorskie)
układanie glazury w domach jednorodzinnych
Krzysztof Kujawski - 2019-02-01 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie zespołem doradców klienta, realizacja planów, rozwój spółki na wyznaczonym terenie.
PRO DOMO SP Z O O - 2017-04-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Organizacja, zarządzanie i koordynacja biura, nadzór przepływu korespondencji i archiwizacji dokumentów. Planowanie i kontrolowanie kosztów w zakresie działan biura, sporządzanie umów z kontrahentami i podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż i zakup pojazdów Realizacją planów zakupu i sprzedaży. Ścisła zależna współpraca z innymi oddziałami firmy podejmowanie lokalnych iogólnokrajowych działań marketingowych Kształtowanie pozytywnegowizerunku firmy i rozwoju, przestrzeganie standardów firmy Orientowaniew się w trendach rynkowych, wyznaczanie nowych celów, które zapewniąrozwój spółki Pełne raportowanie wyników oraz sprawozdawczość działańhandlowcy Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ dokumentacjihandlowej i księgowej Aktywna współpraca w zespole, praca w godz. 9-17
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
Koordynowanie pracy w sklepie ogrodniczym - idealnym kandydatem będzie osoba posiadająca doświadczenie w branży ogrodniczej,sprzedaży i obsłudze klienta.
Fabian Woźnica Sklep Ogrodniczy DZIAŁKOWIEC, Firma Handlowo-Usługowa ORCHIDEA s.c. F.Woźnica, W.Woźnica - 2018-11-29 - Siedlce (mazowieckie)
Zamawianie towaru, aktualizacja cen, zwroty towarów, reklamacje, wykładanie towaru. Pierwsza umowa na okres próbny.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nadzór na zapewnieniem prawidłowej pracy urządzeń zapewniających dostawę energii elektrycznej.Nadzór nad usługodawcą w zakresie realizacji zadań związanych z konserwacją, naprawą i usuwaniem awarii. Ustalanie zakresu i harmonogramu profilaktycznych badań, napraw i przeglądów oraz remontów urządzeń i instalacji elektrycznych. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla podległych instalacji, maszyn i urządzeń. Nadzorowanie prac i eksploatacji podległych urządzeń elektroenergetycznych, kierowanie osobami zajmującymi się ich obsługą, konserwacją i naprawami.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W LUBLINIE - 2016-05-06 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - 2016-05-23 - Lubiąż (dolnośląskie)
koszenie upraw leśnychsadzenieczyszczenie lasów
"KAMYK" Usługi Leśne Koźbiał Kamil - 2018-10-24 - Choszczno (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Koordynator produkcji, kierownik warsztatu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
samodzielność, zdyscyplinowanie, chęć do pracy, solidność, praca zespołowa
"STOLBRAT" Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Ubocze (dolnośląskie)
realizacja zabezpieczenia materiałowego i technicznego jednostek, prowadzenie gospodarki magazynowej, udział w opracowywaniu i realizacji planu rzeczowo- finansowego, organizacja zabezpieczenia w zakr. tankowania sprzętu technicznegow warunkach garnizonowych, prowadzenie przeglądów bieżących i utrzymywanie w stanie stałej sprawności technicznej administrowanych obiektów budowlanych, wykonywanie konsserwacji bieżącej i remontów obiektów budowlanych, udział w kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, wykonywanie pomiarów, programów robót i typowanie robót w zakresieniezbędnym do opracowania programów robót i kosztorysów na prace konserwacyjne i remontowe
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia - 2017-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad robotami elektrycznymi i teletechnicznymi, zarządzanie kosztami projektów, tworzenie kosztorysów ofert, tworzenie harmonogramów prac, utrzymywanie kontaktu z inwestorem, koordynacja prac brygad montażowych oraz podwykonawców
ELTECH Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Kierowanie pracami w zakresie robót sanitarnych. Sprawowanie nadzoru nad realizowanymi inwestycjami.
A&R Sp. z o.o. - 2019-08-06 - Leżajsk (podkarpackie)
zarzadzanie personelem, obsługa systemu informatycznego, zarządzanie przepływem asortymentu, dbałość o standardy handlowe firmy, praca na dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Wykonywanie prac maszyną samodzielnie oraz we współpracy z innymi maszynami. Przygotowanie walca do pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę w godz. 7-19 na terenie powiatu kołobrzeskiego.
IRBUD Sławomir Garlej - 2018-09-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Konfiguracja oprogramowania pod katem potrzeb Klienta,- Pomoc w bieżącej pracy z systemami u Klienta,- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu funkcjonalności oprogramowania,- Udział w projektach wdrożeniowych i szkoleniach- Praca w zespole konsultantów.
DARIUSZ STANIEWSKI ,,UNIWERS.COM'' - 2019-05-16 - Wałbrzych (dolnośląskie)
zarządzanie i nadzór nad procesem zagospodarowania odpadów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-07-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
- bezpośredni nadzór nad realizacjąrobót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy- bezpośredni nadzór nad podwykonawcami- koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów logistyki, odbiorów etapów robót i rozliczeń- bieżące raportowanie o przebiegu prac
POL-DRÓG GDAŃSK SP. Z O.O. - 2018-08-10 - Lębork (pomorskie)
- opiniowanie oraz uzgadnianie rozwiązań technologicznych na etapie budowy instalacji,- proponowanie zmian oraz zarządzanie zmianami w projekcie,- udział w budowie struktury organizacyjnej departamentu produkcji,- udział w rekrutacji i szkoleniu pracowników operacyjnych,- organizowanie produkcji w zakresie zapewniającym niezbędne zapasy i dostawy surowców, półproduktów, czynników energetycznych, materiałów i urządzeń,- zapewnienie środków niezbędnych do realizacji powierzonych zadań.
PDH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-26 - Police (zachodniopomorskie)
Organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót.
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-09-23 - Jawor (dolnośląskie)
Planowanie i koordynacja produkcji. Dotrzymywanie terminów.
AMS Sławińscy s.j. - 2017-02-16 - Wronki (wielkopolskie)
Doświadczenie w zarządzaniu sklepem i zespołem. Bardzo dobra znajomość języka chińskiego umożliwiająca swobodną komunikację z kontrahentami. Doświadczenie w negocjacjach handlowych, doświadczenie w zarządzaniu sklepem
XIAO2013 Sp. zo.o. - 2017-03-16 - Jaworzno (śląskie)