KIEROWNIK SEKCJI Lublin oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Stanowisko: KIEROWNIK SEKCJI
Wynagrodzenie: od 3 758 PLN
Zakres obowiązków: - kierowanie pracą nieetatowego zespołu ds. kontroli i inwentaryzacji- planowanie i współudział w prowadzonych kontrolach administratorów (wojskowych oddziałów gospodarczych lub równorzędnych) oraz nadzorowanie i rozliczanie wykonania zaleceń pokontrolnych- planowanie działalności zespołu w zakresie kontroli wewnętrznej oraz inwentaryzacji- przeprowadzanie kontroli i inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzonymi planami- prowadzenie szkoleń z zakresu kontroli i inwentaryzacji- analizowanie materiałów pokontrolnych i przedstawienie wniosków zapobiegających niegospodarności oraz zwiększających efektywność funkcjonowania Rejonowego Zarządu Infrastruktury; wykształcenie wyższe(zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace, administracja publiczna, prawo pracy, księgowość, rachunkowość)
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kierowanie pracą nieetatowego zespołu ds. kontroli i inwentaryzacji- planowanie i współudział w prowadzonych kontrolach administratorów (wojskowych oddziałów gospodarczych lub równorzędnych) oraz nadzorowanie i rozliczanie wykonania zaleceń pokontrolnych- planowanie działalności zespołu w zakresie kontroli wewnętrznej oraz inwentaryzacji- przeprowadzanie kontroli i inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzonymi planami- prowadzenie szkoleń z zakresu kontroli i inwentaryzacji- analizowanie materiałów pokontrolnych i przedstawienie wniosków zapobiegających niegospodarności oraz zwiększających efektywność funkcjonowania Rejonowego Zarządu Infrastruktury; wykształcenie wyższe(zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace, administracja publiczna, prawo pracy, księgowość, rachunkowość)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 758 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +5% premii+dodatek stażowy;
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK SEKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 758 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność logicznego myślenia, rozwiązywania problemów, stosowania prawa w praktyce, zaangażowanie; ogólny staż pracy 6 lat (udokumentowane co najmniej 3 letnią praktyką zawodową w sektorze administracji publicznej w kontroli lub księgowości; znajomość obszaru organizacyjno-kompetencyjnego w instytucji wojskowej, w kontroli; dodatkowym atutem będzie doświadczenie pracy w instytucji wojskowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 6
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
danePracodawcy_nip: 7120105082
danePracodawcy_regon: 430268824
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny + CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: LIPOWA
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2020
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?965369055ca9fbb2f818021c2819000f
Podobne oferty pracy
analiza dokumentacji technicznej, kierowanie, organizowanie i nadzorowanie prac na terenie bazy produkcyjnej, prowadzenie rozliczeń robocizny, matreriałów
Kotłorem spółka z o.o. - 2019-12-27 - Lubin (dolnośląskie)
Organizowanie i zarzadzanie pracą, odpowiedzialność za wykonywanie zleceń malarskich.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert - 2018-12-03 - Zamość (lubelskie)
Zakres obowiązków:1. Zapewnienie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych w systemach teleinformatycznych.2. Zapewnienie kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z ich dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.3. Koordynowanie prac administratorów systemów lub sieci teleinformatycznych związanych z opracowaniem szczególnych wymagań bezpieczeństwa.4. Nadzór nad konfiguracją systemów teleinformatycznych przetwarzających informacje niejawne.5. Planowanie i prowadzenie kontroli bieżących w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych oraz kontroli stanu zabezpieczenia informacji niejawnych w jednostkach i instytucjach wojskowych w jednostkach podległych.6. Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Inspektoracie Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
transport towaru
ONTIME ROBERT ZDZIABEK - 2019-11-18 - Kokoszki (wielkopolskie)
Koordynowanie prac ekip podwykonawczych; ustalanie zakresu zawieranych umów z podwykonawcami i dostawcami; wykonywanie poleceń koreańskiego personelu oraz zarządu spółki - matki z siedzibą w Korei Południowej. Koordynacja prac projektowych i wykonania sieci instalacji wyposażenia sanitarnego, budynków biurowych lub zakładów przemysłowych; koordynowanie prac w zakresie nadzoru nad utrzymaniem prawidłowego funkcjonowania wyposażenia sanitarnego budynków, sieci i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych.Miejsce pracy: ul. Irysowa 1, 55-040 Bielany WrocławskieForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 3 lata, praca na jedną zmianę w godzinach od 8-16. Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Sprawowanie nadzoru technicznego nad częścią sieci telekomunikacyjnej.Prowadzenie i koordynacja prac związanych z wykonywaniem robót w branży telekomunikacji oraz sterowania ruchem kolejowym.Min. 5-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej lub sterowania ruchem kolejowym. Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, AutoCad. Kontakt telefoniczny w godzinach 9:00 – 14:00.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, system jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt. w siedzibie firmy. Możliwe wyjazdy służbowe na terenie woj. śląskiego i małopolskiego.Wynagrodzenie 4200,00 zł brutto w okresie próbnym.
Przedsiębiorstwo Trabot Sp. z o.o. - 2018-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
wymagana umiejętność kosztorysowania, wymagane uprawnienia budowlane instalacyjne, mile widziane prawo jazdy kat. B1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2.500 zł bruttopraca na terenie Ostrowa Wielkopolskiego i Kalisza
Handlowo Usługowa s.c. Hemar H.M. Klamkowie - 2017-03-16 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Kierowanie zakładem prefabrykacji zbrojeń budowlanych. Praca na jedną zmianę w Niepołomicach od poniedziałku do piątku (7.00 - 15.00)
PROFI-INV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Niepołomice (małopolskie)
Zarządzanie zespołem, zapewnianie rozwoju i zachęcanie zespołu do sprostania założeniom; promowanie i wspieranierekrutacji w sieci, stałe zatrudnianie i rozwijanie najlepszych specjalistów; zarządzanie i uczestnictwo w projektachfinansowych i księgowych w różnych lokalizacjach; wdrażanie polityki i programów, które doprowadzą do utrzymaniai poprawy pozycji firmy oraz jej konkurencyjności na rynku; nadzór nad cotygodniowymi i miesięcznymi działaniamifinansowymi, w tym prognozowaniem, planowaniem i sprawozdawczością; praca z dostawcami źródeł danych i zespołamitechnologicznymi; współpraca z globalnym i regionalnym zarządem w strukturze organizacyjnej; regularny kontakt zwewnętrznymi interesariuszami w celu zapewnienia realizacji celów finansowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Sosnowiec (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem sklepu, realizuje plany sprzedaży, kontrolowanie pracy podległego zespołu, motywowanie go, zwracanie uwagi na popełniane błędy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wysoki poziom obsługi klienta, dbałość o odpowiednią gospodarkę magazynową sklepu, monitorowanie stanu zapasów, negocjowanie warunków zawieranych transakcji, dbałość o przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, ustalanie cen produktów oferowanych przez sklep, kreowanie polityki marketingowej sklepu i jego promocja, nadzorowanie estetycznej ekspozycji produktów, nadzór nad prawidłową obsługą reklamacji
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ART-BUD JAN LACHOWSKI - 2019-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, przenoszenie danych z WZ na magazyn.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zgodny
Centrum Edukacji ANWISZ s.c. - 2019-12-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie realizacją i aktywne uczestnictwo w tworzeniu strategii pozyskiwania Gumbase i polioli dla Europy i Rosji; wiodący partner biznesowy Gumbase i polioli dla całego regionu Europy i Rosji; kierowanie procesem zarządzania relacjami z dostawcami w regionie Europy i Rosji; opracowanie i udoskonalenie procesu zoptymalizowanego strumienia wartości Gumbase i polioli; wprowadzanie i zatwierdzanie nowych wiodących dostawców; wsparcie zarządzania działaniami w lokalnych lokalizacjach; strategiczne zarządzanie zapasami dla Gumbase i polioli; zapewnienie realizacji strategii Gumbase and Polyols Sustainability; optymalizacja łańcucha dostaw Gumbase i polioli; zapewnienie wydajności wydajności dostawcy (pierwszy punkt eskalacji od logistyki dostaw)
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Poznań (wielkopolskie)
dbałość o jakość, świeżość warzyw i owoców, ułożenie towaru, czystość na dziale, przestrzeganie procedur panujących w miejscu pracy możliwość umowy pracy na czas nieokreślony praca w godzinacvh 6.00 - 14.00
"ALGARVE" Sp. z o.o. Supermarket INTERMARCHE w Kamieniu Pomorskim - 2017-05-05 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Działoszyn (łódzkie)
Szczegółowe informacje o naborze dostępne są tutaj: http://bip.zkiw-rudno.nv.pl/
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA RUDNO - 2019-04-26 - Rudno (pomorskie)
- obsługa sterowania maszynowego nakładania komponentów za pomocą maszyn AXIAL/SEQUENCER INSERTER TYP 5- montaż komponentów SMD- obsługa procesu automatycznego montażu komponentów osiowych oraz nakładanie drutu mostkowego- sortowanie oraz szlifowanie - kontrola jakości- praca w ramach umowy zlecenia na okres: 3 lata- miejsce wykonywania pracy: ul. Żeligowskiego 3/5, 90-752 Łódź + cała Polska
kontakt przez PUP - 2020-11-17 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie sal lekcyjnych, korytarzy, toalet. Dbanie o wizerunek szkoły.
Szkoła Podstawowa Nr 58 im. Kazimierza Sołtysika - 2019-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Do zadań kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w szczególności należy: - nadzorowanie pracy i prawidłowego funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i Warsztatu Terapii Zajęciowej, - organizowanie, nadzorowanie i ocenianie pracy podległych pracowników, - odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówek rozliczeń ,- zapewnienie właściwej organizacji dnia podopiecznym korzystającym ze Środowiskowego Domu Samopomocy i Warsztatu Terapii Zajęciowej, - ponoszenie materialnej odpowiedzialności za sprzęt i przedmioty znajdujące się w wyposażeniu placówki, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracę personelu, którego jest bezpośrednim zwierzchnikiem, - kształtowanie właściwych stosunków pomiędzy pracownikami oraz pomiędzy personelem a po
Fundacja ,,Żyć Godnie'' - 2017-09-07 - Kolnik (pomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie stacji paliw, kierowanie załogą-praca w Kruszwicy
OLKOP HURTOWNIA OLEJÓW I PALIW KROPKOWSKI GABRIEL - 2018-10-16 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
operator minikoparki, prace budowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Miechów (małopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Sompolno (wielkopolskie)
budownictwo mieszkaniowe
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "LUX-DOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie wszystkich działań związanych z zapewnieniem dostaw materiałów oraz zapewnienie wdrażania planów działań korygujących. Koordynacja wszystkich działań związanych z przygotowaniem planów produkcyjnych. Nadzorowanie możliwości prdokcyjnych fabryk oraz wdrażania planów działań korygujących. Współpraca z dostawcami, fabrykami Electrolux i SQUADami dla zapewnienia określonego poziomu zapasów i wyrobów gotowych. Współpraca z fabrykami Electrolux dla zapewnienia prawidłowego przepływu wymiany informacji oraz budowania najlepszych relacji. Kierowanie, szkolenie i rozwój zespołu Planowania Materiałów i Planowania Produkcji dla zapewnienia rozwoju oraz tworzenia i wdrażania planów dla poprawy wyników zgodnie z oczekiwanymi celami. Współpraca z Kierownictwem Korporacji w tworzeniu średnio- i długo- terminowej strategii Planowania Materiałów oraz produkcji.
"ELECTROLUX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Oława (dolnośląskie)
PRZEWÓZ TOWARÓW
DRABIK TRANS - 2016-02-15 - Krzepice (śląskie)
-bezpośredni nadzór nad realizacją robót budowlanych,-koordynacja robót realizowanych przez podwykonawców,-zarządzanie zespołem sił własnych kontakty z organami administracji, nadzorem budowlanym i gestorami mediów,-rozliczanie prac podwykonawców;
ZW INVESTMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp k. - 2019-02-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- obsługa klientów,- zamawianie towaru,- przygotowywanie dokumentów i towaru do przetargów
"MEBLE POLSKIE" BARBARA SZYDŁO, MAGDALENA BIAŁOWĄS SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-14 - Krosno (podkarpackie)
Kierowanie zespołem pracownikówna obszarach produkcyjnych restauracji w tym obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna, teren zewnętrzny, zgodnie z obowiązującymi w firmie prosedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi, ochrony środowiska.Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie. Wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w firmie, sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji. Obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji w razie potrzeby.Wypełnianie wszystkich zleconych mu przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy, w tym także odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania restauracji. praca w godz.6:00-24:00.
P.P.H.U. "Wanda" Bogusław Maziarz - 2019-10-30 - Opole (opolskie)