KIEROWNIK Polkowice oferta pracy MERCUS LOGISTYKA SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż materiałów budowlanych, zarządzanie podległymi pracownikami (praca: Legnica, Lubin, Polkowice, Głogów)
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: MERCUS LOGISTYKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopalniana 11, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż materiałów budowlanych, zarządzanie podległymi pracownikami (praca: Legnica, Lubin, Polkowice, Głogów)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagany 1 rok doświadczenia, znajomosć lokalnego rynku budowlanego, znajomość materiałów budowlanych i ich producentów, umiejętność zarządzania i kierowania podległymi pracownikami
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MERCUS LOGISTYKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Kopalniana 11, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Kopalniana
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 11.12.2015
Oferta pracy ważna do: 28.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do biura rachunkowego, prowadzenie wynagrodzeń, kosztów, przychodów, fakturowanie, prowadzenie akt pracowników, wysyłanie deklaracji ZUS.
Finance & Property Management - 2016-07-26 - Skorochów (opolskie)
refundacja - 30: organizacja pracy działu recepcji i rezerwacji
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Sulęcin (lubuskie)
realizacja planów sprzedazowych zgodnie z przyjęta strategia firmy, zarzadzanie zespołem koordynatorów i przedstawivcieli finansowych, motywawanie i nadzór nad podleglymi pracownikami, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, przygotowanie raportów, prowadzenie szkoleń pracowników, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca na terenie Białegostoku
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta oraz urządzeń biurowych, praca w godzinach 09:00-17:00
PHU OSKAR - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
praca w markecie DINO
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Kozłów (małopolskie)
Podstawowe obowiązki blacharza
F.H.U."TUREK" BOGDAN TUREK - 2016-11-02 - Gdów (małopolskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; znajomość technik obróbki plastycznej blach, znajomość technik spawalniczych stali, umiejętność pracy w zespole, umiejętność delegowania zadań, organizacji własnego czasu pracy, znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość technik TPM będzie dodatkowym atutem, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie; zakres obowiązków: kompleksowe zarządzanie grupą podległych pracowników w zakresie ślusarsko-spawalniczym, planowanie oraz realizacja planów produkcyjnych, organizowanie prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych, optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zleceń produkcyjnych w określonych terminach, prowadzenie bieżącej kontroli w zakresie utrzymania wysokiej jakości produkcji, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P-poż., nadzorowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń wykorzystywanych na wydziale produkcji,sporządzanie raportów produkcyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy Zabrze;
ANDUR F.P.U.H. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)
Usługi informatyczne ( naprawa , konfiguracja kamputerów) montaż systemów alarmowych, sieci teleinformatycznych oraz systemów telewizji systemowej
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Nadzór nad obrotem handlowym, zdobywanie-rozwój rynku, strategia marketingowa. Praca w przemyśle spożywczym, ekologicznej żywności.
BIOHURT Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
-
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN Sp. z o. o. - 2016-12-27 - Łódź (łódzkie)
- obsługa kasy- składanie zamówień- rozliczanie gotówki
DELIKATESY CENTRUM SKLEP NR 7 "DUET" J.Oleś, T. Kunysz sp.j. - 2016-07-29 - Łagów (świętokrzyskie)
kierowanie produkcją oraz zespołem podlegych pracowników
Arkema Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy oddziału- serwis i wynajem maszyn budowlanych ( podnośniki koszowe) ofertowanie, spotkanie z klientami. Miejsce pracy: ul. KarkonoskaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie: 608-64-81-69.Oferta znajduje się w sali: B, F,
SKY LIFT SP. Z O.O. - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ostrołęka (mazowieckie)
PROWADZENIE ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI , TŁUMACZENI DOKUMENTÓW, PROWADZENE BIURA, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE MIN. ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE, STAZ PRACY 2 LATA W ZAWODZIE, OBSŁUGA PROGRAMÓW KADROWYCH I PAKIETU OFFICE, ZNAJOMOŚĆ JEZYKA ROSYJSKIEGO -BARDZO DOBRA
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiskqa
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-29 - Starachowice (świętokrzyskie)
Nadzór i zarządzanie nad pracownikami - E.LECLERC Kalisz
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2016-10-12 - Radzionków (śląskie)
Planowanie, kierowanie, nadzorowanie wykonania robót w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodiciągowych, nadzór i koordynowanie robót, weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań, sporzadzanie dokumentacji powykonawczej, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP. Miejsce pracy: Limanowa
"Instalbud - Rzeszów" - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie zespołu inżynierów wsparcia technicznego w celu wsparcia Chmury oraz produktów typu Callaboration (Spark, Jabber, Webex); Wykazywanie doskonałych umiejętności przywódczych i doświadczenia w prowadzeniu lokalnie i zdalnie zespołu w stosowaniu wszystkich elementów wsparcia technicznego; Rozwijanie doskonałych stosunków roboczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad pracownikami, nadzór nad budową
Katarzyna Szlachta Mag-Max - 2016-04-08 - Sierosławice (małopolskie)
•Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku• Wykształcenie średnie lub wyższe• Umiejętność planowania pracy własnej i zespołu, doświadczenie w tworzeniu grafików pracy• Pełna dyspozycyjność• Łatwość nawiązywania kontaktów z klientami• Zaangażowanie w wykonywaną pracę
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Solec-Zdrój (świętokrzyskie)
dbanie o restaurację
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "ATVA" Marian Dyczewski - 2017-02-03 - Augustów (podlaskie)
Produkcja i montaż budynków drewnianych
LEWAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Białystok (podlaskie)
KOORDYNOWANIE ROBÓT PODWYKONAWCÓW, ORGANIZOWANIE ZAPLECZA I PLACU BUDOWY, WYKONYWANIE PRZEDMIARÓW/KOSZTORYSOWANIE, POSZUKIWANIE RYNKU DOSTAWCÓW I PODWYKONAWCÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWYWMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE- BUDOWLANE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, CZYNNE PRAWO JAZDY KAT. B, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA0 W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO I J. NIEMIECKIEGO W STOPNIU DOBRYMPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S. K. - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynacja, planowanie, nadzór oraz odbiór projektów budowlanych włącznie z przebudową.
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Kłobuck (śląskie)
Planowanie, kierowanie, koordynowanie działalności gospodarstwa rolnego, zarządzanie pracownikami, nadzór nad produkcja roślinną
POLAND PLANTS SP. Z O. O. - 2017-10-04 - Janiszowice (lubuskie)
Zarzadząnie zespołem. Koordynowanie całościowo prac magazynu.
PLIMET PIOTR MAZIK - 2018-02-02 - Częstochowa (śląskie)
Kierownik produkcji na szwalni, nadzór nad pracownikami, kontrola przebiegi procesu technologicznego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama" Sp. z o. o. - 2017-09-25 - Dębno (zachodniopomorskie)
ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO WYKONANIA PROJEKTU INFORMATYCZNEGO I BLISKA WSPÓŁPRACA Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU NAD OGÓLNYM SUKCESEM PROJEKTU; PLANOWANIE, KOORDYNOWANIE I WYKONANIE PROJEKTU INFORMATYCZNEGO ZGODNIE Z USTALONYM ZAKRESEM, KOSZTEM I JAKOŚCIĄ; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE PROCESÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTEM; PRZESTRZEGANIE WŁAŚCIWYCH STANDARDÓW I METOD ABB W ZARZĄDZANIU PROJEKTEM INFORMATYCZNYM; ZARZĄDZANIE, SZKOLENIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM ODDELEGOWANYM DO PRACY PRZY PROJEKCIE INFORMATYCZNYM; DEFINIOWANIE, WSPÓLNIE Z MENADŻEREM BIZNESOWYM PROJEKTU, WSZYSTKICH DOKUMENTÓW PROJEKTOWYCH, W TYM ZAKRES I PLANY FINANSOWE, PLANY I ZARZĄDZANIE RYZYKIEM; EFEKTYWNE MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE POSTĘPU PROJEKTU, AKTYWNE ZARZĄDZANIE I ZMNIEJSZANIE RYZYKA ZWIĄZANEGO Z PROJEKTEM; MONITOROWANIE I KONTROLOWANIE FINANSÓW PROJEKTU, PRZEWIDYWANIE STATUSU FAKTUROWANIA PROJEKTU, KOSZTÓW, WYDATKÓW IPRZEPŁYWU PIENIĘŻNEGO; ZAPEWNIENIE, ABYPROJEKT BYŁ ZGOSDNY Z USTALENIAMI ZAWARTYMI W KONTRAKCIE; ZAPEWNIENIE POMYŚLNEGO ZAMKNIĘCIA PROJEKTU I OPRACOWANIA DOKUMENTACJI.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)