KIEROWNIK DZIAŁU NARZĘDZI (NARZĘDZIA, ART. METALOWE) Rzeszów oferta pracy ELMET-RZESZÓW S.A.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU NARZĘDZI (NARZĘDZIA, ART. METALOWE)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Data publikacji: 2016-01-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: ELMET-RZESZÓW S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CHMAJA 4, 35-021 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na towary z branży narzędziowejwysoki poziom bieżącej obsługi klientów przygotowywanie ofert handlowych doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktówbudowa i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK DZIAŁU NARZĘDZI (NARZĘDZIA, ART. METALOWE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik działu w handlu hurtowym
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera - MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWO-SPRZEDAŻOWE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ELASTYCZNOŚĆ, WYSOKA MOTYWACJA, DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOBRE MANIERY
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH XL MILE WIDZIANA[Umiejętność 1] : ZNAJOMOŚĆ BRANŻY[Inne] : minimum roczne doświadczenie w pracy w branży narzędziowej (B2B) minimum wykształcenie średnie techniczne znajomość branży narzędziowej, metalowej zaangażowanie, inicjatywa oraz determinacja w realizacji celów sprzedażowych wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne operatywność, skuteczność, doskonała organizacja pracy własnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ELMET-RZESZÓW S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
CHMAJA 4, 35-021 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: CHMAJA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu w handlu hurtowym
Data dodania oferty pracy: 29.01.2016
Oferta pracy ważna do: 15.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie kilkuosobową grupą pracowników w dziale lakierniczym-nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (linia automatyczna, linia manualna)- Organizacja i optymalizacja procesów lakierniczych, - Kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)
Vivenge sp. z o.o. - 2016-01-20 - Gręzówka (lubelskie)
opracowywanie strategii sprzedaży hurtowej produktów, realizacja założonej strategii i planu sprzedaży w handlu hurtowym, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami w handlu hurtowym, analiza rynku i konkurencji, współpraca z krajami Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Piaseczno (mazowieckie)
zapewnienie pełnej funkcjonalności wszystkich maszyn i urządzeń, inicjowanie nowych rozwiązań technicznych zwiększających wydajność maszyn oraz powodujących zmniejszanie ich awaryjności i kosztów, stały monitoring i optymalizacja zużycia mediów, koordynacja przeglądów okresowych maszyn oraz ich konserwacji, zarządzanie podległymi zasobami ludzkimi, przygotowywanie i realizacja planów remontów maszyn i urządzeń, bieżąca kontrola kosztów w zakresie utrzymania ruchu, stały kontakt z inspektorami UDT i PIP w zakresie zgodnego z aktualnymi przepisami utrzymania maszyn i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Biała Niżna (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.Nie wymagamy doświadczenia, możliwe szkolenie.Do pensji dodajemy 200 zł brutto premii.
Stronger - 2016-08-29 - Czeladź (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:https://asp.katowice.pl/wspolpraca/oferty-pracy-asp/pracownicy-administracji/nabor-na-stanowisko-kierownika-sekcji-technicznej.htmlZakres obowiązków: - Organizacja procesów remontowych i inwestycyjnych nieruchomości Akademii, nadzór i koordynacja realizacji usług konserwacyjnych nieruchomości, nadzór i kierowanie pracownikami realizującymi usługi konserwacyjne i remontowe nieruchomości, pozyskiwanie i rozliczanie środków na realizacje remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji do udzielania Zamówień Publicznych związanych z remontami inwestycjami i usługami konserwacyjnymi nieruchomości. - Wynagrodzenie: 2000 zł brutto , do uzgodnienia na rozmowowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe techniczne. Mile widziane wyższe kierunek budownictwo lub architektura. Wymagane uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 metrów. Wymagana wiedza poparta doświadczeniem z zakresu prowadzenia robót budowlanych i obsługi procesów inwestycyjnych. Mile widziane uprawnienia budowlane. Wymagane umiejętności: samodzielnego podejmowania decyzji, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi zapewniająca prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań. Wymagana znajomość przepisów prawa i praktycznego ich stosowania do bieżącej i prawidłowej pracy w realizowanych zadaniach. Wymagane 5 lat doświadczenia zawodowego - ogólnie. Wymagane doświadczenie w służbach technicznych związanych z zarządzaniem nieruchomościami lub placami budowy, co najmniej 5 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku realizującym zadania określone w opisie stanowiska. Wymagane co najmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W KATOWICACH - 2017-02-23 - Katowice (śląskie)
- planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad procesami produkcji,- zarządzanie zespołem pracowników Działu Zbiorniki/Miszealniki,- podnoszenie efektywności oraz motywacji do pracy;- odpowiedzialność za terminowość produkcji, realizację założonego planu pracy;- analiza dokumentacji dotyczącej produkcji;- przygotowanie oferty,- przygotowanie wymaganej dokujmentacji techniczbej,- kalkulacje materiałowe,- kontakt z klientem- nadzór nad prowadzeniem projektu przygotowywanie oferty;przygotowywanie wymaganej dokumentacji technicznej;kalkulacje materiałowe, kontakt z klientem, nadzór nad prowadzeniem projektu
B&W Sp. z o.o. - 2017-02-16 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
-obsługa frezarek CNC-wykonywanie pracy zgodnie z dok. techniczną-dbałość o przebieg procesów i maszyn-odpowiedni dobór narzędzi-ustawienia parametrów i nadzorow. pracy-różnorodnośc pracy- duża zmnienność detali-kontrola poprawności-samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadanie-terminowa realizacja zleceń
FERROX SP. Z O.O. - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-22
WELL INVESTMENT - 2017-03-23 - Ustka (pomorskie)
Kierownik projektu jest to osoba odpowiedzialna za powstanie i efekt końcowy wyznaczonego projektu. Planuje, harmonogramuje, dba o realizację i kontroluje zadania.
STM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-11 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Zarządzenie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i i nne, nadzorowanie sieci handlowej Spółki, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawiania towaru, zasepowanie innych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Brak danych
MEDUZA-GOLD Mateusz Wycech - 2017-11-14 - Ossów (mazowieckie)
praca na produkcji, wykonywanie zleconych prac, utrzmywanie porządku na stanowisku pracy
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane na obiektach przemysłowych na terenie całego kraju. Wyjazdy tygodniowe (na weekendy powrót do domu). Pracodawca zapewnia dowóz, wyżywienie oraz zakwaterowanie.
Floor-Pro Monika Hanus - 2017-03-14 - Szczyrk (śląskie)
czyszczenie konstrukcji stalowych, wiercenie, szlifowanie, czyszczenie o konserwowanie maszyn i urzadzeń i narzędzi slusarskich, uzytkowanie zgodnie z wymogami racjonalnej eksploatacji narzędzi mechanicznych i urządzeń slusarskich
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gołaszyn (lubelskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Franciszka Salezego - 2018-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
CV na adres e-mail: recepcja (at) paszkowka.pl Pieczenie ciast, przygotowywanie śniadań, pomoc w kuchni.
Pałac w Paszkówce Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Paszkówka (małopolskie)
zarządzanie recepcją w hostelu, obsługa turystów polskich i zagranicznych, obsługa rezerwacji, zarządzanie pracownikami, organizacja eventów
ACAI Agnieszka Celejewska - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2017-09-06 - Lubiąż (dolnośląskie)
zgodny, praca w Fijewie
Hurtownia Olejów i Paliw "Olkop" -Kropkowski Gabriel - 2018-02-14 - Fijewo (kujawsko-pomorskie)
bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Brzesko (małopolskie)
kierownik do spraw ochrony osób i mienia
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Drzecin (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
naważanie ciasta, odrabianie ciasta, krojenie chleba na krajalnicy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA (w Białopolu) - 2016-06-15 - Białopole (lubelskie)
Formawanie wsadu (przygotowanie materiału do nałożenia powłoki), operator pieca (nakładanie powłoki), rozformowanie wsadu ( oczyszczanie materiału po procesie nałożenia powłoki)
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Opole (opolskie)
organizowanie i kierowanie praca działu, kontrola robót zleconych przez spóldzielnię ,przygotowywanie i uczestniczenie w przetargach dot. robót budowlanych.e-mail: sekretariat (at) smodra.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa "ODRA" - 2017-11-10 - Oława (dolnośląskie)
zapewnienie funkcjonowania marketu
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-14 - Baborów (opolskie)
obsługa maszyn stolarsko - trakowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe BUMET spółka z o.o. - 2017-02-23 - Klępina (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)