INSPEKTOR DS. KADR I SZKOLENIA Świnoujście oferta pracy Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR I SZKOLENIA

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie procesu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z Kodeksem Pracy i prawem w tym zakresie (sprawy kadrowe, socjalne, bytowe, szkoleniowe, inne pokrewne). Prowadzenie składnicy akt oraz spraw administracyjnych Spółki. Koordynowanie zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w Spółce.

Data publikacji: 2017-04-12

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie procesu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z Kodeksem Pracy i prawem w tym zakresie (sprawy kadrowe, socjalne, bytowe, szkoleniowe, inne pokrewne). Prowadzenie składnicy akt oraz spraw administracyjnych Spółki. Koordynowanie zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w Spółce.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Stawka zasadnicza 3500 zł + premia regulaminowa 525 zł

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR I SZKOLENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy działów kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2 lata doświadczenia w samodzienym prowadzeniu kadr. Bardzo dobra znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Bardzo dobra znajomość informatycznych programów kadrowych.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

Ulica pracodawcy: Daszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr

Data dodania oferty pracy: 13.04.2017

Oferta pracy ważna do: 27.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. EMERYTALNO-RENTOWYCH - od 2 100 PLN

ustalanie prawa do świadczeń emerytalno-rentowych zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych i ich rodzin; prowadzenie teczek emerytalnych, wykonywanie prac administracyjno-biurowych;
Wojskowe Biuro Emerytalne w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)

LEKARZ-INTERNISTA - MŁODSZY ASYSTENT(NR 6307) - od 1 000 PLN

Dyrektor Zakładu Karnego w Bydgoszczy - Fordonieogłasza nabór kandydata do podjęcia pracy w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie w charakterze pracownika cywilnego działu służby zdrowia na stanowisko lekarza - umowa o pracę(w niepełnym wymiarze czasu pracy).Charakter pracy - realizowanie zadań z zakresu chorób wewnętrznych, praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.1. Przewidywana liczba osób do przyjęcia: 1 lekarz pracownik cywilny 0,5 etatu
ZAKŁAD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK FARMACJI - 875 - 900 PLN

Wymagane wykształcenie policealne - technik farmacji ze stażem pracy. Kontakt z pracodawcą osobisty oraz telefoniczny.
APTEKA ŚW. ANNY ANNA I MARCIN KORPĘCIK SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-07 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

wyższe - preferowane prawnicze lub administracyjneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-10-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - do 3 100 PLN

Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do izby zawodowej budow.; doświadczenie na w/w stanowisku; uprawnienia budowlane, wykonawcze, w zakresie robót instalacyjnych; umiejetność kosztorysowania; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącymi robotami remontowymi, budowlanymi, instacji sanitarnej w budynkach wielorodzinnych, rozliczanie kosztów robót, sporzadzenie kosztorysów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2015-12-11 - Gliwice (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 2 000 PLN

prace pomocnicze na budowie (budowa bloków)
Dominik Ruda FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "DOM-BUD" - 2017-08-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ZBROJARZ - od 2 100 PLN

montaż zbrojenia wg dokumentacji wykonawczej
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych, laboratoryjnych oraz terenu wokół biura, chęć do pracy
Laboratorium Usługowo-Badawcze "BIOCHEMIK" Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Sosnowiec (śląskie)

INSPEKTOR DS. JAKOŚCI - od 2 700 PLN

realizacja działań kontrolnych dla określenia jakości węgla za pomocą analizatora, sporządzenia raportów, prwadzenie rejestru wyników analiz węgla, przygotowanie dokumetów w sparwie stanu i jakiści węgla, kontrola stanu węgla na składzie
KTK Polska Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Rucianka (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR SANITARNY - 997,4 PLN

nadzór nad warunkami sanitarno-higienicznymi w zakładach produkcji i obrotu żywnością, nadzór nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, opracowywanie sprawozdań, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, układanie towarów, dbanie o czystość na półkach w sklepie wędkarskim. OFERTA PRZEZNACZONA DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Oświęcim (małopolskie)

STAŻ/FP/- FOTOGRAF - 997,4 PLN

fotografia studyjna, reklamowa, osób itp.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR DS. WYNAGRODZEŃ I KSIĘGOWOŚCI (568J) - od 550 PLN

Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole nr 1 w Karczewie - 2017-08-10 - Karczew (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN -CD - od 13,1 PLN

montaż/demontaż alternatorów, rozruszników, części podzespołów samochodowychdyspozycyjność w systemie 4 brygadowym
Adecco Poland SP.zo.o - 2017-09-22 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

STAŻ - REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

pon - pt 8.00 - 15.35, 7.00 - 14.35, 10.25 - 18.00
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Opole (opolskie)

STAŻ - MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

pon- czw 7.30-15.30 pt 7.30-14
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Opole (opolskie)

MECHANIK - od 2 000 PLN

1. Wykonuje czynności (przeglądy, konserwacje, naprawy) niezbędne dla zapewnienia funkcjonowania maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem.2. Wykonuje ustawienia maszyn i form wtryskowych, wykonuje przyłącza hydrauliczne, pneumatyczne i inne do maszyn i urządzeń.
HTL - Strefa S.A. - 2017-02-06 - Ozorków (łódzkie)

OPERATOR MASZYN - od 2 100 PLN

Produkcja wiązek na linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)

KELNER/BARMANKA, KELNER/BARMAN - od 2 100 PLN

Zajmowanie się porofesjonalnie kompleksową obsługa klienta w restauracji, a także prowadzenie dokumentacji sprzedaży i rozliczeń kelnerskich. Do obowiązków tego pracownika nalezy, m.in.: robienie różnorodnych drinków oraz udzielanie informacji dotyczących drinków, potraw i sposobów ich przyrządzania, tworzenie dobrego wizerunku miejsca pracy. Utrzymywanie porządku w miejscu pracy.
Spółdzielnia Socjalna "PERUNICA" - 2018-04-13 - Byczyna (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU ROBÓT KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYCH - od 250 PLN

Nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-25 - Głuchołazy (opolskie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W REFERACIE INWESTYCJI I REMONTÓW W URZĘDZIE GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2018-07-12 - Goleszów (śląskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 1 837 PLN

nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami, opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-03 - Smołdzino (pomorskie)

KONSULTANT - OBSŁUGA INFOLINII WYCHODZĄCEJ - od 13 PLN

obsługa infolinii wychodzącej
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2017-05-10 - Poznań (wielkopolskie)

BIBLIOTEKARZ - 2 265 - 3 109 PLN

obowiązki bibliotekarza, prowadzenie dokumentacji
GIMNAZJUM NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM.JANA PAWŁA II - 2016-02-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 2120) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- realizowanie patronatów honorowych wojewody i wicewojewody, a także spraw związanych z udziałem wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i przełożonymi form oraz zakresów udziału wojewody w realizowanych przedsięwzięciach w celu zapewnienia prawidłowej realizacji spraw dotyczących patronatów honorowych oraz spraw związanych z udziałem wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obsłudze merytorycznej uroczystości nadania odznaczeń państwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotkań, posiedzeń itp. z udziałem wojewody- przygotowywanie listów okolicznościowych i gratulacyjnych, wystąpień, dyplomów oraz innych materiałów związanych z udziałem wojewody w różnorodnych przedsięwzięciach - udział w organizacji świąt państwowych oraz uroczystości patriotycznych na terenie województwa Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)