GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU. Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU.
Wynagrodzenie: 9 500 - 24 239 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu, udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, koordynowanie współpracy z innymi działami w celu uzgodnienia podstaw standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych/koordynatorów ds. procesu.
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z działem rekrutacji przy poszukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds. procesu, udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, koordynowanie współpracy z innymi działami w celu uzgodnienia podstaw standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem, wsparcie mentorskie dla młodszych/starszych/koordynatorów ds. procesu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 9 500 - 24 239 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie w zależności od wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. PROCESU.
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, informatyczne albo spokrewnione, doświadczenie zawodowe 8 lat w IT, znajomość domeny biznesu, znajomość cyklu życia rozwoju oprogramowania, ogólna wiedza z zakresu infrastruktury IT, analiza danych i doświadczenie, eksplotacja danych. Umiejętność w zarządzaniu projektami. Podstawowa znajomość języka SOL, praktyczna znajomość IT, doświadczenie w zakresie analizy danych, umiejętność zarządzania projektami, znajomość języków obcych w celu kontaktów z oddziałami firmy.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 10.02.2017
Oferta pracy ważna do: 22.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2017
Podobne oferty pracy
nadzór na robotem pakującym paszę.
Wytwórnia Pasz LIRA Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Krzywiń (wielkopolskie)
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kobierzyce i ich odbiór + ewentualne dodatkowe wyjazdy (warunki do ustalenia). Dbałość o stan autokaru. Podstawowe prace mechaniczne przy autokarze.Kontakt z pracodawcą e-mail: dkbus (at) wp.pl lub tel. 730 277 659.Oferta dostępna w sali F.
Usługi Transportowe Krzysztof Drączkowski - 2016-07-29 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie zobowiązującymi przepisami - uzgadnianie kont księgowych oraz rozrachunkówz kontrahentami - księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych, wwalucie PLN i EUR - sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-27, VAT UE orazINTRASTAT, a także sprawozdań do GUS - rozliczanie delegacji krajowych izagranicznych - sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS oraz zeznań rocznychPIT - rozliczanie różnic kursowych - sporządzanie bilansu oraz rachunkuzysków i strat, praca w godz. 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2016-06-21 - Dobrzeń Mały (opolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów Cyfrowego Polsatu, usług telewizyjnych - Autoryzowany Punkt Sprzedaży. Wynagrodzenie na początek 2100 brutto + premia. Pierwsza umowa zlecenie, kolejna umowa o pracę.
UNITRUS Z.Kidawa L.Kotyński - 2018-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, magazynu.- Wynagrodzenie: 1950 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem (7:00-15:00) (Tel. 789-495-533) ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Limanowskiego 9 m. lok. 1, 41-506 Chorzów) lub e-mail: a.kropisz (at) probet.info.pl
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Chorzów (śląskie)
Dbanie o czystość na zewnątrz budynku
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ZDROWIE - 2016-10-28 - Puławy (lubelskie)
Praca przy trzodzie chlewnej
Gospodarstwo Rolne Szary Katarzyna - 2018-06-13 - Gogółkowo (kujawsko-pomorskie)
Budowanie i remontowanie budynków użyteczności publicznej według projektów.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Józefów (mazowieckie)
Współpraca z działem rekrutacji przy pozukiwaniu pracowników na stanowiska koordynatorów ds procesu,Udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu, Koordynowanie współpracy z innymi działami dla uzgodnienia podstaw, standardów, najlepszych praktyk, priorytetów w koordynowaniu procesem. wsparcie mentorskie dla młodszych/ starszych/koordynatorów do spraw procesu
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
Praca w ymiarze 1/3 etatu. Prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finasowych z planem finasowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finasowych; nadzór nad majątkiem jednostki i jego ewidencjonowanie; przygotowywanie i przedstawianie włąściwym organom nadzoru i upoważnionym instytucjom planów rzeczowych i finansowych, sprawozdań oraz wniosków finansowo-inwestycyjnych; prowadzenie akt osobowych, naliczanie i wypłata wynagrodzeń, naliczanie innych należności (podatków, składki) rozliczanie czasu pracy. Dokumenty wymagane od kandydatów: życiorys, list motywacyjny, kopia lub odpis dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych. Dokumenty rekrutacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych tekst jedn Dz.U. 2016 poz. 922) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego i telefonu kontaktowego z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko głównego księgowego w Środowiskowym Domu Samopomocy w Brzegu Dolnym osobiście w siedzibie w Brzegu Dolnym, ul. Kolejowa 27A w dni robocze w godz. 7.30-15.30 lub przesłać na w/w adres w terminie do dnia 17 lutego 2018r. Termin otwarcia kopert: 19.02.2018r. Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie zamieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Brzegu Dolnym oraz na tablicy ogłoszeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzegu Dolnym. Do konkursu mogą przystąpić jedynie kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne.
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2018-02-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, nadzór nad gospodarką kasową, sporzadzanie sprawozdań finansowych, budzetowych, statystycznych, przygotowanie planów finansowych; co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości
CENTRUM REKREACJI WODNEJ I SPORTU ,,STRZELEC" - 2016-02-11 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Praca przy modernizacjach, rozdzielniach wysokiego napięcia
PROCAD BUDZIEWSKI, SOBOCIŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-06 - Koluszki (łódzkie)
wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie prezesa, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Chin potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ROZŁADUNKI/ZAŁADUNKI, KONFEKCJA RĘCZNA, UTRZYMYWANIE MIEJSC PRACY W PORZĄDKU I CZYSTOŚCI
kontakt przez OHP - 2016-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie pracy na kopaniach w Polsce i Czechach. Możliwość podnoszenia kwalifiacji
Alpex Przedsiębiorstwo Budownictwa Górniczego Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Białystok (podlaskie)
Realizacja zadań wynikających z prowadzenia rachunkowości budżetowej , ewidencji i sprawozdawczosći zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegóły dot. naboru w tym min dotyczące wymagań na : http://www.pcprleczna.pl/site/ogloszeniaonaborze.html
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2017-11-07 - Łęczna (lubelskie)
prowadzenie pełnej księgowości, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji księgowej, nadzorowanie spraw księgowych i podatkowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, korespondencja z instytucjami: US, ZUS, GUS, NBP, wysokość wynagrodzenia powyzej 4000 zł
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie działań działu handlowego i magazynu, ścisła współpraca z kierownikiem magazynu, monitorowanie poczty elektronicznej, wprowadzanie napływających zamówień do programu handlowego, koordynowanie wysyłek, obsługa klienta, wystawianie faktur, paragonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji pocztowej
BHP Niedzielscy Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Cieszyn (śląskie)
- Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości spółki i sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego oraz MSR. - Kontrolowanie i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT) oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych wymaganych przepisami prawa jak i na potrzeby zarządu. - Raportowanie dla grupy kapitałowej. - Rozliczanie kosztów produkcji. - Zarządzanie działem finansowym w zakresie organizacyjnym i merytorycznym. - Ścisła współpraca z zarządem. - Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych. - Współpraca z innymi działami firmy, jak i z zewnętrznymi firmami audytorskimi, doradczymi, urzędami i bankami.
Mennica - Metale Szlachetne S.A. - 2016-12-19 - Radzymin (mazowieckie)
obsługa walca budowlanego
MAST-BUD Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naprawa samochodów cięzarowych, dojazd do kierowcy w celu w celu usunięcia usterki w samochodzie
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kosuty (lubelskie)
montaż instalacji wod.-kan.
FIL-MASTER Filipski Bartosz - 2016-05-04 - Świętosław (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa maszyn i urządzeńnaprawa urzadzeń sieci trakcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Dąbrowa (łódzkie)
Obsługa zleceń spedycyjnych
Dass Transport Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-08-22 - Stare Polichno (lubuskie)
czynności przy pakowawaniu produktu gotowego,kontrola jakości, przestrzeganie zasadbezpieczeństwa i higieny pracy, praca w systemie dwuzmianowym 6-14/14-22
Interkadra Sp. zo.o. - 2016-10-03 - Opole (opolskie)
spawanie MIG
PHU PIOTR PIOTR JUREK - 2017-06-20 - Ruda Śląska (śląskie)
rachunkowość, gospodarka finansowa, bilans; wykształcenie średnie ekonomiczne -preferowane wyższe, doświadczenie 10 lat w tym 5 na stanowisku kierowniczym, dobra znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Szubin - 2018-06-18 - Szubin (kujawsko-pomorskie)