ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA Białystok oferta pracy Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk

Stanowisko: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2018-08-16

Lokalizacja: Białystok (podlaskie)

Pracodawca: Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gajowa 64, 15-794 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystentka stomatologiczna*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, medyczne

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Niepubliczny ZOZ "MAX-DENT" Małgorzata Grygorczuk

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Adres pracodawcy:
Gajowa 64, 15-794 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: wstepnie kontakt telefoniczny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Białystok

Gmina pracodawcy: Białystok

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Białystok

Ulica pracodawcy: Gajowa

Numer budynku pracodawcy: 64

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystentka stomatologiczna*

Data dodania oferty pracy: 16.08.2018

Oferta pracy ważna do: 28.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Lipsko (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU  - od 2 400 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami. 
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - do 2 100 PLN

Sprzątanie szpitala, utrzymanie w czystości, mycie i dezynfekcja wnętrz.
IZAN+ SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 1 993 - 3 109 PLN

Asystent nauczyciela. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: spsiechnice (at) interia.pl
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2016-09-09 - Siechnice (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 250 PLN

Pomoc nauczycielowi w sprawowaniu opieki nad dziećmi.Praca na pół etatu, po 4 godziny dziennie w zależności od harmonogramu (godziny dopołudniowe).
Zespół Szkół Nr 4 w Stalowej Woli - 2016-08-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 2 000 PLN

Przygotowywanie pism procesowych w sprawach cywilnych i gospodarczych.
Kancelaria Radców Prawnych - Michał Hintertan i Maciej Hintertan S.C. - 2017-08-17 - Suwałki (podlaskie)

ASYSTENT DYREKTORA - STAŻ PO WER - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 300 PLN

praca biurowa związana z opracowywaniem i składaniem dokumentacji projketowej, opracowywanie i redagowanie pism i opisów technicznych, drukowanie, składanie, przycinanie, bindowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowanie projektów;
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 100 PLN

koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpraca z innymi działaniami, nadzór nad współpracą z Firmami zewnętrznymi, weryfikacja, edycja oraz formatowanie dokumentów, sporządzanie umów, zleceń, zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, inne bieżące sprawy administracyjno-biurowe.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
ELEKTROSYSTEM SP. Z O.O. - 2018-06-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER - SOKOŁÓW - od 2 600 PLN

- rozładunek i załadunek przesyłek - weryfikacja parametrów przesyłek - wprowadzanie danych do systemu, prace magazynowe, praca od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia.
"TNT EXPRESS WORLDWIDE (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Wypędy (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowaniu oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych, uprzątnięcie sal po zajęciach.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2017-09-06 - Korczowiska (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (ROBOTY PUBLICZNE) - od 2 035 PLN

osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 500 PLN

- Weryfikacja dokumentacji sprzedażowej i jej zgodności z SIWZ pod względem formalnym oraz merytorycznym. Wsparcie handlowców w ich codziennej pracy - zdobywanie i przekazywanie im potrzebnych informacji. Posprzedażowa obsługa klienta telefoniczna i e-mailowa, tworzenie raportów, badanie rynku konkurencyjnego. Analiza dokumentacji technicznych oraz pozyskanych z niej informacji. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres probny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie - mile widziany technik administracji. Prawo jazdy kat. B. Ogólna wiedza na temat przetargów, administracji mile widziana, zdolności techniczne (praca z dokumentacją techniczną), osoba skrupulatna, dokładna. Kontakt e-mail: anna (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Chorzów (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń, toalet, korytarzykontakt telefoniczny 660-567-162
Clar System S.A. - 2017-04-03 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 000 PLN

pomoc we wszystkich czynnościach dnia codziennego osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 13 PLN

dostarczanie komponentów na produkcję, rozładunek, załadunek samochodów, czynności magazynowe
HR MASTERS Sp. J. B. Adamczyk-Nowak, A. Bednarska, M. Siwińska-Olszówka - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)

KSIĘGOWY K/M - od 3 000 PLN

prowadzenie księgowości
Agencja Słuzby Społecznej Kościelak Spółka Jawna - 2018-06-07 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA KIEROWANIKA - 997,4 PLN

redagowanie i umieszczanie na stronie www informacji
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2016 r. poz. 575/
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2016-07-14 - Chodzież (wielkopolskie)

ASYSTENT OPIEKUNA KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa klientaprzygotowanie ofert handlowychopieka handlowa nad klientami firmy i pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. AKCYZY I SKŁADU PODATKOWEGO - od 2 000 PLN

Obsługa składu podatkowego, obsługa przemieszczanie wyrobów akcyzowych w oparciu o dokumenty dostawy. Obsługa eksportu i importu towarów.
CHEMNOVATIC ŁAWECKI GĘCA SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI - 997,4 PLN

nauka/pomoc - wyszukiwanie ofert nieruchomości (kupna/sprzedaży/najmu)
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 13,7 PLN

Obsługa rynku zagranicznego z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Łozienica (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

telefoniczny i mailowy kontakt z klientami na terenie kraju oraz w Chinach, obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zestawień i analiz sprzedaży, obsługa pakietu Ms Office, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/KA INSPEKTORA NADZORU SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ INSTALACYJNO - SANITARNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH I MELIORACYJNYCH - od 2 000 PLN

przygotowywanie raportów dla celów kontrolnych, prezentacji oraz pism, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz ich archiwizowanie
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości- oferta stażu realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach ( PO WER) Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 850 PLN

Wykształcenie wyższe; komunikatywność, otwartość w relacjach z innymi doświadczenie na podobnym stanowisku, współpraca w zapole, wsparcie w koordynacji realizowanych przez firmę projektów oraz kontakty z klientami polskimi i zagranicznymi; zakres obowiązków; bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie biura i spraw administracyjno-organizacyjnych, obsługa dokumentacji kadrowej oraz księgowej; jedna miejsce pracy: Knurów;
INDEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Knurów (śląskie)