*ASYSTENTKA DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU) Lubin oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: *ASYSTENTKA DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU)

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: kontrola jakości, dokumentacja produkcji

Data publikacji: 2016-09-20

Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: kontrola jakości, dokumentacja produkcji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
*ASYSTENTKA DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: lubiński

Gmina pracodawcy: Lubin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubin

Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego

Numer budynku pracodawcy: 12b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych

Data dodania oferty pracy: 20.09.2016

Oferta pracy ważna do: 04.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT KIEROWNIKA FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ - od 2 100 PLN

Stała współpraca z kierownikiem firmy sprzątającej, pomoc kierownikowi przy rozliczaniu czasu pracy ekip sprzątających, pomoc kierownikowi przy nadzorze nad realizacją grafików ekip sprzątających w tym w języku ukraińskim, pomoc kierownikowi firmy sprzatającej przy rekrutacji pracowników w tym w jęz. ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLU - od 1 000 PLN

prowadzenie akcji promocyjnych dla klientów wietnamskich lub chińskich, prezentacja ofert klientom, wprowadzanie informacji do systemu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PRODUKCJI - od 1 500 PLN

Obróka filmow na komputerze z użyciem programów komputerowych AVIT MEDIA, itp, uczestnictwo w produkcji filmu, nadzór nad przebiegiem produkcji filmowej, kontakty z kierownictwem, pilnowanie terminowości działań, prowadzenie dokumentacji, , współpraca z pionem montażowym, muzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Mirowice (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedawca w sklepie detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wągrowiec (wielkopolskie)

95S - PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - 2 100 - 2 400 PLN

1. Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny.2. Systematyczna indywidualna praca z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań.3. Współpraca z instytucjami takimi jak: szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta.4. Pomoc w wypełnianiu zadań opiekuńczo wychowawczych.5. Nauka oszczędnego zarządzania budżetem domowym.6. Merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego.7. Pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny.8. Wsparcie jej aktywności społecznej i motywacja do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.9. Asystent rodziny świadczyć będzie pracę w miejscu zamieszkania rodziny jak i poza nim, będzie zatrudniony w ramach zadaniowego czasu pracy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku - 2018-01-11 - Leżajsk (podkarpackie)

ASYSTENT INŻYNIERA - od 2 000 PLN

doradztwo w zakresie inżynierii i związane z nia doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Leśna (śląskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami i regulaminami: przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i P.POŻ, poznanie i przyswojenie zasad organizacji stanowiska pracy, instruktaż stanowiskowy, zapoznanie się ze sprzętem oraz narzędziami obsługiwanymi na stanowisku pracy. Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej: zapoznanie się z instrukcją obiegu dokumentów, zapoznanie się z zasadami ochrony danych osobowych, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących. Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Kompletowanie dokumentacji i przygotowania do archiwizacji. Zapoznanie się z terminami załatwiania spaw zgodnie z KPA. Przyjmowanie i rozdziału korespondencji, otwieranie nadesłanych przesyłek i sprawdzanie czy nie jest mylnie skierowana lub czy wymienione w piśmie załączniki są do niego dołączone, przepisywanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie terminarzu kontroli, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej, nauka radzenia sobie z tzw. "trudnym klientem", odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników jednostki i łącznie rozmów wychodzących. Nauka obsługi: kserokopiarki, drukarki, skanera, faxu. Sporządzanie pism w programie WORD, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Planowanie przestrzenne, obsługa administracyjna propcesu planowania i asystowanie przy projektowaniu, tworzenie pism i dokumentów niezbędnych w toku procedury planistycznej.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA/SIECI WODNO-KANALIZACYJNE/ - 2 500 - 4 000 PLN

projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Habrajska Bożena ALFA - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK MYJNI - od 2 200 PLN

mycie pojazdów, naczep, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Gądki (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 2 000 PLN

Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne,opiekuńcze i wychowawcze2 osoby zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,1 osoba na 1/2 etatu
Szkoła Podstawowa Nr 29 - 2016-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 350 PLN

opieka nad dzieckiem podczas zajęć lekcyjnych.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 - 2016-02-10 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT REFERENDARZA SĄDOWEGO - od 1 850 PLN

przygotowanie dokumentacji do archiwum
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Żuromin (mazowieckie)

ASYSTENT ADMINISTRATORA NIERUCHOMOŚCI - od 2 500 PLN

Bieżące administrowanie nieruchomościami. Pomoc w przygotowaniu dokumentacji (np. ogłoszeń, pism, uchwał, umów). Kontakt z mieszkańcami (osobisty, telefoniczny, mailowy). Nadzór nad firmami zewnętrznymi (np. ochrona). Weryfikacja zgodności otrzymywanych faktur.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - 2 500 - 3 500 PLN

- kompleksowa obsługa sekretariatu,- zarządzanie procesem obiegu dokumentacji,-obsługa korespondencji przychodzącej y wychodzącej,- kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych,- przygotowywanie umów, pism urzędowych, zestawień i raportów dotyczących transakcji handlowych,- czynności wspierające pracę zarządu ( prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych, przyjmowanie gości).
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-06-06 - Suliszewo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 850 PLN

asystowanie osobom niepełnosprawnom
Stowarzyszenie Pomocy SZANSA - 2016-02-03 - Wyliny-Ruś (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

WYKONYWANIE PROSTYCH CZYNNOŚCI KSIĘGOWYCH WSPOMAGAJĄCYCH PRACĘ KSIĘGOWEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA RACHUNKOWEGO I PODATKOWEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Gubin (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Samodzielne przygotowanie oferty handlowej. Zarządzanie bazą danych.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Prace biurowo-księgowe:przyjmowanie i analiza faktur wpływających do firmy
UNIBUS USŁUGI L.BILIŃSKI - 2017-04-04 - Grójec (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW BIUROWYCH (S,30+) - 997,4 PLN

Opracowywanie ofert sprzedażowych w Excelu, wprowadzanie danych do Excela i Worda, tworzenie dokumentacji pomocniczej przy produkcji, wykonywanie prac asystencko- sekretarskich
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Tarnów (małopolskie)


Wybierz powiat