ASYSTENT ZARZĄDU - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Kielce oferta pracy Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Bezpośrednia współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu przygotowywanie dokumentów fizycznych,prace pomocnicze w księgowości.
Data publikacji: 2016-01-18
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hauke Bosaka 15, 25-217 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bezpośrednia współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu przygotowywanie dokumentów fizycznych,prace pomocnicze w księgowości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT ZARZĄDU - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa programów komputerowych OFFICE,łatwośc nawiązywania kontktów bardzo dobra organizacja pracy wysoki poziom kultury osobistej samodzielność,wiedza z zakresu księgowości.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Hauke Bosaka 15, 25-217 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wskazany kontakt na e-mail: obreiup (at) obreiup.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Hauke Bosaka
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Produkcja
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 18.01.2016
Oferta pracy ważna do: 15.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa. Praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
LEWANDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa
Agencja Ubezpieczeniowa Edward Grzybowski - 2017-05-10 - Lębork (pomorskie)
Prace biurowo księgowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowanie strategii marketingowej sportowca i imprezy sportowej, organizacja imprez sportowych, prowadzenie social mediów sportowców, opracowanie draftów medialnych, przygotowywanie kontraktów, negocjowanie współpracy, prace administracyjne. Wymagania: wykształcenie średnie, język angielski komunikatywny, mile widziana znajomość 2-go języka.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Radom (mazowieckie)
Monitorowanie stanów magazynowych, zarządzanie dostawami, realizacja procesów zakupowych i reklamacyjnych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów. Obsługa placowa i ZUs klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ujazd (łódzkie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Transport międzynarodowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Mściwojów (dolnośląskie)
wyszukiwanie, organizacja najbardziej optymalnych połączeń lotniczych, zakup biletów lotniczych, organizacja noclegówkontrola nad rotacjami pracowników wyjeżdżających do pracy za granicę, inne czynności związane z organizacją wyjazdu pracowników za granicę, organizacja przepustek, szkoleń BHP itp.
Havyard Production Sp. z o. o. - 2017-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
Wspieranie Działu Spedycji w zakresie bieżącej realizacji zleceń transportowych.
MAGTRANS SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
prace kadrowo - księgowe; fakturowanie; przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego; kontrolowanie należności; przygotowywanie płatności
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
Praca z rodziną z problemami opiekuńczo-wychowawczymi.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stężycy - 2017-02-16 - Stężyca (pomorskie)
Wykonywanie projektów konstrukcji mostowych. Wykonywanie obliczeń w programach.Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Rozpoczęczie między 07:00 a 09:00
"FKprojekt" Biuro Usług Inżynierskich, Krzysztof Faron - 2018-10-04 - Łącko (małopolskie)
pomoc w dokumentacji księgowej i jej obiegu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Łaziska (lubelskie)
1. Przygotowanie dokumentów do podpisania i zatwierdzania przez osoby uprawnione2. Prowadzenie i bieżące księgowanie na kontach analitycznych3. Przygotowanie i ewidencjonowanie dokumentów przeznaczonych do archiwizacji
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie - 2017-01-13 - Zawiercie (śląskie)
- kompleksowa obsługa sekretariatu,- zarządzanie procesem obiegu dokumentacji,-obsługa korespondencji przychodzącej y wychodzącej,- kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych,- przygotowywanie umów, pism urzędowych, zestawień i raportów dotyczących transakcji handlowych,- czynności wspierające pracę zarządu ( prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych, przyjmowanie gości).
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-06-06 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHPRZYJMOWANIE GOŚCI BIEŻĄCA KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI POCHODZENIA WIETNAMSKIEGOOBSŁUGA CUDZOZIEMCÓW
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Piaseczno (mazowieckie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, 2) opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczyzastępczej,3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym w zdobywaniu umiejętnościprawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,7) wspieranie aktywności społecznej rodzin,8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,13a) realizowanie zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,17) sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjamipozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2018-06-20 - Kolbudy (pomorskie)
segregowanie, układanie, przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zakopane (małopolskie)
Bieżące wykonywanie zadań zleconych przez pracodawcę (możliwości rozwoju, pracę w miłej atmosferze, atrakcyjne wynagrodzenie)
ATS Logistics Sp.z o.o. - 2017-11-06 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie - rozmieszanie produktów w magazynie 50%2. Kontrola i nadzór pracowników ukraińskich 20%3. obsługa linii produkcyjnych 15%4. Pakowanie i załadunek towarów 15%( % - procent czasowy pracy)
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace projektowe i pomiary
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Sędzisław (dolnośląskie)
wydawanie, przyjmowanie, załadunek, rozładunek maszyn i akcesoria, weryfikacja wypożyczonych urządzeń oraz armatury, prace w zakresie obsługi magazynu akcesoriów i pomp (selekcja uszkodzonych akcesoriów, testowanie węży, utrzymanie porządku, udział w załadunkach, rozładunkach). Po przyuczeniu prace serwisowe-testowanie pomp, konserwacja silników i pomp. Udział w pracach montażowych na produkcji.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "KLAUDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Ustroń (śląskie)
• rzetelna i profesjonalna obsługa klienta zgodnie zprzyjętymi standardami firmy• profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanychproduktów i usług• dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów• współpraca ze specjalistami• obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych• prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.Zapewniamy:• umowę o pracę na cały etat• stabilne warunki zatrudnienia• profesjonalne szkolenia niezbędne do podjęcia pracyna ww stanowisku• możliwość rozwoju w nowoczesnej sieci na polskimrynku optycznym• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-10 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
asystowanie spedytorowi
PUHT"PIO-MAR-TRANS" OBORNIKI - 2015-11-30 - Bogdanowo (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE GABINETU DO PRZYJMOWANIA PACJENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE NARZĘDZI DO PRACY, SPRZĘTU STOMATOLOGICZNEGO, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PAPIEROWEJ I INFORMATYCZNEJ, STERYLIZACJE NARZĘDZI, PORZĄDKOWANIE GABINETUWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENI ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI ASYSTENTKI STOMATOLOGICZNEJ, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANENA SPOTKANIE UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIEPRACA W GODZ. 8.30-20.00 WG GRAFIKUMOŻLIWOŚĆ DOSTOSOWANIA WYMIARU ETATU I PROPORCJONALNIE DO NIEGO WYNAGRODZENIA
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ GABINET STOMATOLOGICZNY ANNA CZERASZKIEWICZ - 2017-12-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Sprzątanie restauracji i pomieszczeń biurowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 11:00-19:00 lub 10:00-18:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Chęć do pracy. Kontakt telefoniczny (794-260-101).
GANDAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Katowice (śląskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów w sklepie, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z dostawcami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja zadań handlowych
ZPHU "SZATA"- J.Szawłowska - 2018-08-17 - Kikół (kujawsko-pomorskie)