ASYSTENT RADCY PRAWNEGO Łódź oferta pracy KANCELARIA PRAWNA SOKRATES JANUSZ KACZMAREK

Stanowisko: ASYSTENT RADCY PRAWNEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie projektów pism procesowych, postępowań administracyjnych oraz opinni prawnych
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: KANCELARIA PRAWNA SOKRATES JANUSZ KACZMAREK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 270 l. 210, 90-361 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie projektów pism procesowych, postępowań administracyjnych oraz opinni prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RADCY PRAWNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2018
Data zakończenia pracy: 20.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA PRAWNA SOKRATES JANUSZ KACZMAREK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 270 l. 210, 90-361 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 270 l. 210
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 10.09.2018
Oferta pracy ważna do: 09.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykrawanie opakowań z tektury wykonywanie opakowań, obsługa maszyn do wykrawania opakowań.
P.P.H.U. "ALEX" SYLWIA MATEREK - 2018-04-04 - Tomaszowo (lubuskie)
praca przy komputerzeobsługa zamówień internetowych
FIRMA HANDLOWA "ILSCY" SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-14 - Wschowa (lubuskie)
Przyjmowanie i kompletowanie dokumentów księgowych, weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, prace archwizacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Brzesko (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Śrem (wielkopolskie)
kontrola, prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji o klientach wietnamskich lub chińskich, wprowadzanie zdobytych informacji, prezentacja ofert klientom wietnamskim lub chińskim
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wsparcie prezesa w prowadzeniu spółki, sporządzanie umów z kontrahentami z bliskiego wschodu, negocjowanie umów, obsługa biura, badanie rynku. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
MEGA WORLD sp.z o.o. - 2016-07-09 - Janki (mazowieckie)
pomoc przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, nauka analiza wytycznych, konstruowanie i projektowania, przygotowanie rysuków, tworzenie dokumentacji technicznej w oparciu o AUTOCAD, INVENTOR, SOLID, RHINO, kontrola terminowości, jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji, współpraca z innymi działami
Vivenge sp. z o.o. - 2016-11-28 - Gręzówka (lubelskie)
-obsługa telefoniczna nabywców-obsługa telefoniczna dostawców-obsługa korespondencji-kompletowanie dokumentów spedycyjnych od przewoźników -obsługa zleceń transportowych i spedycyjnych
Botrans sp.z o.o. - 2018-05-08 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa klientów infolinii, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie ich w systemie.
Everest Finanse S.A. - 2017-09-29 - Śrem (wielkopolskie)
wykonywanie prac ślusarskich
KALBUD 2 SP. Z O.O. - 2017-03-14 - Wilków (dolnośląskie)
tworzenie ofert handlowych, kontakt z klientem, tłumaczenie, praca biurowa, współpraca z kientem rosyjsko-języcznym, planowane poszerzenie działalności firmy o rynek wschodni
REXMAL Tomasz Frąckiewicz - 2017-02-27 - Żory (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, spomaganie pracy przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów przetargów, rejestracja pism przetargowych, monitoring rynku zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Lubin (dolnośląskie)
Zapoznanie się i praca w programie :Rachmistrz GTRewizor GTGratyficant GTSubiekt GTPłatnik Rozliczenie podatkowe płacowe i ubezpieczenia społeczne. Obsługa urządzeń biurowych io klientów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Słupca (wielkopolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie stuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. Pomoc w rozwiązywaniu problemów: socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi. Wspieranie aktywności społecznej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Rejowiec - 2018-08-07 - Rejowiec (lubelskie)
Umawianie na wizyty (komunikacja z pacjentem), przygotowywanie stanowiska pracy, utrzymanie czystości gabinetu (aseptyka i antyseptyka). Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Bełchatów (łódzkie)
Kontrola rachunkowa i merytoryczna dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do komputerowego systemu księgowego, sporządzanie zestawień księgowych, deklaracji skarbowych, podstawowe czynności kadrowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tczew (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Żory (śląskie)
Przygotowanie handlowych ofet dla Amazon.com Prowadzenie bieżących spraw Biura Zarządu. Archiwizacja dokumentów. Umawianie spotkań.Praca w godzinach 9-17.Kontakt z pracodawcą:
ETREE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Sochocin (mazowieckie)
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,- aktywna sprzedaz usług i towarów handlowych,- udzielanie informacji o świadczonych usługach,
POCZTA POLSKA S.A - 2017-08-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami indyjskimi, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
KANCELARIA PODATKOWA UFIKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I DOKUMENTÓW PRACOWNICZYCH, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓ, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Godaszewice (łódzkie)
praca z dziećmi w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gorenice (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wygoda (śląskie)
min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży, komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;wynagrodzenie: 2000 netto
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PWF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przeprowadzanie w toku postępowań przygotowawczych nast. czynności procesowych: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, eksperymentu. Wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem: systematycznego zapoznawania się z aktami sprawy, samodzielnego wykonywania czynności administracyjnych. Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30
Prokuratura Okręgowa w Koszalinie/ Prokuratura Rejonowa w Kołobrzegu - 2018-04-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa systemu, kontakt tel. z klientami, monitorowanie zadowolenia klientów, wsparcie techniczne, przeprowadzanie ankietyzacji rezultatów
RevoApp Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)