ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Oleśnica Mała oferta pracy Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy Małej

Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Praca z osobami niepełnosprawnymi. E-mail: sds (at) gminaolawa.pl.

Data publikacji: 2016-09-22

Lokalizacja: Oleśnica Mała (dolnośląskie)

Pracodawca: Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy Małej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
55-200 Oleśnica Mała 52, powiat: oławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca z osobami niepełnosprawnymi. E-mail: sds (at) gminaolawa.pl.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica Mała

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dyplom w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: staż pracy 1 rok w zawodzie

Nazwa pracodawcy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy Małej

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

Adres pracodawcy:
55-200 Oleśnica Mała 52, powiat: oławski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv, List motywacyjny, Świadectwo pracy.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: oławski

Gmina pracodawcy: Oława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oleśnica Mała

Numer budynku pracodawcy: 52

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*

Data dodania oferty pracy: 22.09.2016

Oferta pracy ważna do: 31.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - 2 000 - 2 200 PLN

projektowanie sieci i instalacji sanitarnych (gł. gazowych), kosztorysowanie , przygotowywanie dokumentacji do urzedów, spotkania z inwest., sprawy urzędowe
Piotr Rogozik EKOINWEST - 2017-03-24 - Przeginia (małopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I REKRUTACJI - 997,4 PLN

weryfikacja cv; umawianie spotkań; telefoniczna weryfikacja kandydatów; przeprowadzanie rozmów wstępnych; prowadzenie kart osobowych;archiwizacja dokumentów; wspieranie konsultantów
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży elektrycznej, a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprwadzanie danych do sytemu , sporządzanie zestwień i raportów w programie EXEL, pomoc formalno - rachunkowa w sporządzaniu dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Antolka (małopolskie)

ASYSTENT LEKARZA WETERYNARII-UMREFDO30/16/0032 - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - 997,4 PLN

Podstawowe umiejętności, niezbędne do pracy w dziale finansowo-księgowym. Wprowadzenie do samodzielnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

HOSTESSA - do 13 PLN

Wykształcenie: średnie; doświadczenie - mile widziane; miła aparycja; komunikatywność; promowanie usług klubu fitness; dwie zmiany; miejsce pracy; Gliwice C.H. Forum;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-20 - Gliwice (śląskie)

POMOC MECHANIKA - 997,4 PLN

naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kijany (świętokrzyskie)

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

asystent/ka młodszego księgowego, dekretacja dokumentów FK i bieżące ich księgowanie, praca w Krakowie
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kraków (małopolskie)

STOLARZ - od 1 900 PLN

PRACA PRZY OBRÓBCE ELEMENTÓW DREWNIANYCH
ART FORM SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Hermanowa (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNO - HANDLOWEGO / LOGISTYK - od 1 850 PLN

- Obsługa i realizacja zamówień oraz sprzedaży towarów i usług. Obsługa logistyczna zamówień. Przygotowywanie kompleksowych ofert. Przyjmowanie towaru. Przeprowadzanie inwentaryzacji stanów magazynowych. Wystawianie dokumentów magazynowych. Terminowa i kompleksowa realizacja zleceń magazynowych.- Wynagrodzenie: 1850 + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość branży elektrycznej. Wymagana sprawna obsługi komputera (MsWord, MsExcel). Odpowiedzialność za powierzone mienie pracodawcy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: agata.andrysiak (at) cptrade.pl
CP TRADE KATOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 1 850 PLN

projektowanie i nadzór na projektami prowadzonymi, nadzór w zakresie branżowym (koordynacja branż), nadzór nad pracami wykonywanymi w pracowni (oprawa prac itp.), nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem Działu, dyscypliną i wykorzystaniem czasu pracy oraz przestrzeganiem przepisów wewnętrznych, nadzór nad prowadzeniem archiwum dokumentacji technicznej, optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, współpraca z Pionem Organizacyjnym w zakresie przedstawiania spraw lub składania wniosków, bieżące gromadzenie i aktualizowanie przepisów prawnych dotyczących zakresu działania Działu oraz podnoszenie kwalifikacji i aktualizowanie wiedzy fachowej, współpraca z innym jednostkami organizacyjnymi, nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy, przygotowywanie warunków dla opracowania i opiniowania wszelkiego rodzaju dokumentacji, inne zadania zlecone przez przełożonego, nie objęte niniejszym zakresem, a wchodzące w zakres działania Pracownik. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
PAS PROJETK ARCHI STUDIO GOLENKO SŁAWOMIR - 2016-11-28 - Nadarzyn (mazowieckie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Poznań (wielkopolskie)

OPIEKUN OSÓB STARSZYCH W NIEMCZECH/ANGLII - 4 000 - 5 000 PLN

opieka nad osobą starszą, pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.INFORMATYCZNYCH-ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:- pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych użytkowanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;- pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;- konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;- administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;- dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;- zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;- nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;- współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-10 - Słupsk (pomorskie)

LAKIERNIK - od 3 200 PLN

Lakierowanie elementów pojazdów autobusowych; praca w godz. 6-14; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT HANDLOWY W DZIALE EKSPORTU - od 3 500 PLN

Praca w biurze, pomoc handlowcom w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów eksportowych (oferty, zamówienia, dostawy). Przygotowywanie się do funkcji samodzielnego handlowca ds. eksportu. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wysokość wynagrodzenia od 3500 zł. brutto.
Fasada Windows & Doors Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 1 900 PLN

Pomoc w nadzorze w zakresie robót elektrycznych. Kontakt osobisty w godz 7.00 - 8.00 w siedzibie pracodawcy (na rozmowe należy zabrać CV).
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Przesmycki Stanisław - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

Organizacja dokumentacji z zakresu BHPiOŚ, bieżąca kontrola warunków pracy w oparciu o procedury wewnętrzne i zewnętrzne, ogólna pomoc dla działu BHPiOŚ.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KASJER – SPRZEDAWCA - od 8,5 PLN

obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW MARKETINGU - od 13 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI ( BON STAŻOWY) - 997,4 PLN

sporządzanie poleceń przelewu oraz wykonywanie kontroli prawidłowości ich sporządzania, wystawianie wniosków o zaliczki stałe i okresowe oraz czuwanie nad ich terminowym rozliczaniem, rozliczanie delegacji służbowych, wystawianie faktur Vat na podstawie zawartych umów cywilno-prawnych, w tym z tytułu najmu lokali mieszkalnych i niemieszkalnych, dzierżawy gruntów rolnych, wywozu śmieci
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łużna (małopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU FINANSOWO- KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

Terenowe pomiary geodezyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (PROGRAM REGIONALNY) - 997,4 PLN

rejestr poczty przychodzaćej i wychodzacejopis i rejestracja dokumentów wewnetrznych i fakturprzekazanie faktur do opisu merytorycznegonadzór nad obiegiem elektronicznym fakturprowadzenie i aktualizacja rejestrów umów spółkiskładanie zamówień na materiały biurowe
kontakt przez PUP - 2017-06-10 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Końskie (świętokrzyskie)


Wybierz powiat