ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI Ząbkowice Śląskie oferta pracy ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: KSIĘGOWANIE NA PROGRAMIE
Data publikacji: 2017-06-12
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ziębicka 4, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: KSIĘGOWANIE NA PROGRAMIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8 00-16 00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
Data zakończenia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE (WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętności w zawodzie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
DOŚWIADCZENIE WYMAGANEMILE WIDZIANA UMIEJETNOŚĆ PRACY NA PROGRAMIE VELES
Nazwa pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Ziębicka 4, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : po uprzednim kontakcie telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: http://www.sezam.xn.pl/
Ulica pracodawcy: Ziębicka
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA ZASADZIE BEZPOŚREDNIEJ PŁATNOŚCI LUB KONTRAKTU
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
 wg stanowiska
 Kancelaria Prawna Radca Prawny D. Nadratowska Malinowska w Ciechanowie - 2015-12-02 - Ciechanów (mazowieckie)
 
 wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, prawidłowe i terminowe wprowadzanie danych do systemów księgowych z pakietu Insert księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów, zestawień, kontakt z Klientami, prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych, inne prace zlecone przez kierownika zespołu.
 PACTUM Kancelaria Finansowa Ryszard Tutko,Jolanta Tutko Sp.J - 2016-06-06 - Kielce (świętokrzyskie)
 
 ref. wynagrodzenia dla os. do 30 r.ż.obsługa klientów, współpraca z dostawcami, wsparcie administracyjne w codziennych zadaniach, obsługa korespondencji, rejestrowanie procesów finansowo- księgowych
 kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
 
 wykonywanie projektów budowlanych w branży instalacyjnej, budowlanej lub pokrewnych
 Przeds.Produkcyjno Usługowo Handlowe INSTAL ROGRA - 2017-04-27 - Cieszyn (śląskie)
 
 obsługa sekretariatu, przygotowanie projektów pism procesowych
 kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Gorlice (małopolskie)
 
 ewidencja dokumentów księgowych
 Biuro Rachunkowo- Administracyjne "ATUT" Grażyna Gibas - 2016-08-09 - Czersk (pomorskie)
 
 Pozyskiwanie nowych ofert nieruchomości na sprzedaż, dojazd oraz pozyskanie danych od klienta na temat nieruchomości, uzgadnianie wizyt z potencjalnymi nabywcami oraz wizytacja na nieruchomościach, umawianie i obecność w trakcie sporządzania aktu notarialnego sprzedaży
 kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Malbork (pomorskie)
 
 sprawowanie opieki nad dzieckiem z całościcowymi zaburzeniami rozwoju ASD
 kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Pszczyna (śląskie)
 
 j.w
 UXEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
 
 Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 14-22; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-14
 Przedsiębiorstwo MORZE - 2016-07-04 - Słupsk (pomorskie)
 
 Praca na sieci energetycznej.
 Elektro-job Arkadiusz Jabłoński - 2017-03-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
 
 analiza rynku nieruchomości, pozyskiwanie ofert do sprzedaży, wprowadzanie ofert do internetu, obsługa klientów w punkcie, prace ogólnobiurowe
 kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Mikołów (śląskie)
 
 wg stanowiska
 TESCO (POLSKA) Sp.zoo Supermarket - 2016-04-22 - Limanowa (małopolskie)
 
 do uzgodnienia
 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2017-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
 
 obsługa sekretariatu szkoły, przygotowywanie i podpisywanie umów z klientami, przyjmowanie wpłat, nadzór nad magazynem zestawów edukacyjnych, obsługa interesantów, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, pomoc w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych
 Professional English Łukasz Pilarczyk - 2016-09-22 - Zielona Góra (lubuskie)
 
 Przyjmowanie i wydawanie artykułów spozywczych.
 PPHU "Lodex" Mirosław Piskorski w Parczewie - 2017-10-19 - Parczew (lubelskie)
 
 Kontakt z klientem, odbieranie poczty
 kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gniezno (wielkopolskie)
 
 zapewnienie terminowej realizacji zadań; sortowanie, naprawianie komponentów; praca wg ściśle okreslonych procedur i instrukcji
 QUALITY AND HUMAN SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Opole (mazowieckie)
 
 Do zadań asystenta rodziny należy m.in:1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;Zakres obowiązków zgodny z art. 15 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2011 Nr 149 poz. 887) :
 MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ROPCZYCACH - 2017-01-24 - Ropczyce (podkarpackie)
 
 a
 kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Dziadkowice (podlaskie)
 
 ASYSTOWANIE MIESZKAŃCOM-OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYCH PODCZAS ZAJĘC TERAPEUTYCZNYCH, ASYSTOWANIE PRZY WYDAWANIU POSIŁKÓW I KARMIENIU MIESZKAŃCÓW, POMOC W DRAŻANIU MIESZKAŃCÓW DO SAMODZIELNOŚCI.
 kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Moryń (zachodniopomorskie)
 
 sprzątanie powierzchni pobudowlanych, sprzątanie powierzchni biurowych, mycie okien, sprzątanie sanitariatów, itp., monitorowanie stanu czystości obiektu.
 kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
 
 - sortowanie i kontrola jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki- dbanie o czystość w miejscu pracy- obsługa programu Return Client
 kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Świebodzin (lubuskie)
 
 Pomoc w organizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych nauczycielowi prowadzącemu.
 kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gołkowice Dolne (małopolskie)
 
 Prace instalatorskie na terenie Dolnego Śląska.
 "DK Contracting" S.C. Zofia Ubrban-Dudek, Przemysław Dudek - 2017-04-21 - Wałbrzych (dolnośląskie)
 
 Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
 Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-09-04 - Zgierz (łódzkie)
 
 sporządzanie projektów budowlanych, technicznych i podwykonawczych,kompletowanie wymaganych dokumentów na etapie projektowania , uzgodnienia projektów w terenie z właścicielami działek, nadzór projektowy nad realizacją prac na budowie
 P.P.U.H. "HEAN" Spółka z o.o. - 2017-04-04 - Gorlice (małopolskie)
 
 Wyklejanie korpusów pianką tapicerską, zakładanie sprężyn do modeli mebli,
 PPUH Danuta Liberacka RODZONE 13 - 2018-01-16 - Rodzone (warmińsko-mazurskie)
 
 Dokładne i sprawne rozliczanie i rejestrowanie gotówki i innych środków płatniczych oraz kontrola bilansuzarejestrowanych danych w komputerowym systemie rozliczania gotówki.
 Tesco Polska Sp. z o. o. - 2016-04-25 - Leszno (wielkopolskie)
 
 wg zawodu
 kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)