ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ / EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ / EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie konferencji, spotkań i wydarzeń, planowanie i zarządzanie złożonymi planami podróży i trasami, projektowanie efektywnych dni roboczych dla konsultantów McKinsey, rozwiązywanie oczekiwanych i nieoczekiwanych problemów związanych z powyższym
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie konferencji, spotkań i wydarzeń, planowanie i zarządzanie złożonymi planami podróży i trasami, projektowanie efektywnych dni roboczych dla konsultantów McKinsey, rozwiązywanie oczekiwanych i nieoczekiwanych problemów związanych z powyższym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ / EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Data zakończenia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym / customer service, skrupulatność, komunikatywność, zdolności interpersonalne, elastyczność, zdolności adaptacyjne, komunikatywność, zdolności interpersonalne i organizacyjne, proaktywna postawa
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e94636ef04d00847cb777cec12411c15
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac projektowych w branży mechanicznej
IZOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; min. rok doświadczenia w obsłudze klienta; mile widziana znajomość asortymentu/ wyrobów hutniczych; zakres obowiązków: kontakt z klientem, sprawdzanie stanów magazynowych, tworzenie dokumentacji handlowych; sprzedaż wyrobów hutniczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gliwice (śląskie)
-codzienne prowadzenie sekretariatu-obsługa gości firmy-obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących-obsługa poczty elektronicznej -ogranizowanie spotkań zarządu, spotkań biznesowych, konferencji, podróży służbowych-tłumaczenie tekstów na potrzeby zarządu-prowadzenie rejestru poczty wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie i zarządzanie dokumentacją spółki- wykonywanie biezących zadań zlecanych przez zarząd-zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, pieczątek i innych na potrzeby administracji
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
jw.
Antoni Pikuła - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie pism, wniosków, uchwał itp. nadawanie i odbieranie korespondencji itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Zduńska Wola (łódzkie)
prace ksiegowe
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- pomiary goedezyjne w terenie;- kompletowanie i składanie dokumentacji technicznej;- praca z geodezyjnym programem komputerowym;- obsługa sprzętu geodezyjnego
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Koteże (pomorskie)
poznanie programu aptecznego KAMSOFTzapoznanie się ze strategią zakupową w aptekachpomoc w tworzeniu baz danychpomoc w pozyskiwaniu ofert i ich analizaanaliza rynku i konkurencjipomoc w zakładaniu i modernizacji kart zakupowychpomoc w zamawianiu i analize dermokosmetykówStaż odbywać się będzie na Osiedlu Leśnym
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie faktur,znajomość pracy w biurze,praca w administracji.kontakt tel.692 622 194
Amid Prestige - Mikołajczyk & Michoń Spółka Jawna, Chrusty, ul. Laskowa 93,26-050 Zagnańsk - 2017-03-16 - Chrusty (świętokrzyskie)
wykonywanie prac zręćznych przy liniach pakowania mięsa oraz przy linii pakowania żywnośći w sysytemi MAP/VAC/Skin oraz procesó technologicznych produkcji dań gotowych (obsługa komór parzelniczych, produkcja kanapek, przygotowywanie zup), usuwanie zanieczyszczeń z produkcji (zastoiny wody z posadzki, osocze i mięso spod linii produkcyjnych)czyszczenie oraz dezynfekcja kratek ściekowych wybranymi środkami chemicznymi, mycie maszyn i urządzeń produkcyjnych, przeciąganie wózków z pojemnikami surowcowymi do hali myjki, zabezpieczenie płynnej i eydajnej pracy linii ciągu całej zmiany, praca w wymuszonehj pozycji ciała (stojąca), dzwiganie ciężarów zgodnie z normami
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tychy (śląskie)
realizacja bieżacych obowiązkow biurowych , prowadzenie spraw budowlanych
DOMLUX Sp. z o. o. - 2016-09-05 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
asystent projektanta
EKO-KONSULTING - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
aktualizowanie bazy danych, wprowadzanie nowych danych do elektronicznej bazy danych, umawianie spotkań z klientami, kompletowanie dokumentacji do aktów notarialnych, współpracowanie z kancelariami notarialnymi, redagowanie ogłoszeń, prowadzenie korespondencji elektronicznej, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wg. prograu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
rozwijanie siatki dystrybucyjnej firmy, sprzedaż wyselekcjonowanych usług i urządzeń w Polsce. Sprzedaż osobista, e-mailowa, telefoniczna, współpraca w działaniach marketingowych
Tacholab Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Tychy (śląskie)
pomoc w opiece na dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Jeziernia (lubelskie)
wykształcenie policealne-medyczna, min. roczne doświadczenie, prawo jazdy kat B, obsługa komputera, znajomość języka obcego np. niemieckiego.
PRAKTYKA DENTYSTYCZNA Marta Januszkiewicz - 2017-02-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w opiece nad dziećmi, edukacja dzieci, wykonywanie czynności porządkowych
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Tomaszkowice (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
*
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie z zasadami wykonywania obliczeń inżynierskich i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i nadzór przy procesie realizacji drogowego transportu samochodowego (krajowego i międzynarodowego)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie danych do komputera, obsługa klientów Biura, odbiór dokumentów, odbieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Chełm (dolnośląskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOSCI, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, prace przy komputerze, ulotkowanie.
EQUILIBRIO - 2016-08-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)