ASYSTENT/ KA POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT/ KA POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie ofert nieruchomości do bazy danych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy w języku obcym, bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami w jezyku obcym, obsługa transakcji, organizacja spraw administracyjnych oddziału, obsługa urządzeń biurowych
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie ofert nieruchomości do bazy danych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy w języku obcym, bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami w jezyku obcym, obsługa transakcji, organizacja spraw administracyjnych oddziału, obsługa urządzeń biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ KA POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ARABSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 1 rok
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe , preferowane kierunki- gospodarka nieruchomościami, zarządzanie i marketing, doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, stopień znajomości j. angielskiego na poziomie C1, j.arabskiego na poziomie C2, dodatkowe oczekiwania- doświadczenie w pracy w call centre
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 14.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomiary geodezyjne oraz opracowywanie wyników tych pomiarów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Pszczyna (śląskie)
Osoba zatrudniona jako asystent kierownika utrzymania ruchu będzie nabywać niezbędne doświadczenie oraz praktyczną wiedzę i umiejętności aby w przyszłości przejąć prowadzenie działu utrzymania ruchu.Docelowo osoba ta będzie odpowiedzialna za:- usuwanie awarii i utrzymanie linii produkcyjnych w ruchu- konserwacja, diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych i urządzeń automatyki-nadzór i organizacja pracy warsztatu mechanicznego - udział w modernizacji i rozbudowie parku maszynowego- wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie mechaniki i mechatroniki- praca z zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie ruchu i wprowadzanie modernizacji i innowacjiOferujemy: - Ciekawą pracę dającą bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego i możliwości poznania zasad działania maszyn produkcyjnych i
PROFIL NR SP.Z O.O. SP.KOMANDYTOWA - 2017-10-27 - Wojkowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łochów (mazowieckie)
Wykonywanie projektów konstrukcyjnych budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej, usługowych. Wykonywanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowych konstrukcji budowlanych.
E.PROJEKT Biuro Konstrukcyjne Elżbieta Pyszlak - 2017-03-23 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków: obsługa administracyjno-organizacyjna zarządu, obsługa spotkań i narad, sporządzanie protokołów i zestawień oraz raportów na potrzeby zarządu.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Tarnów (małopolskie)
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, kontrola należności spółki, współpraca z księgowością, zaopatrzenie biura, przygotowywanie, rejestrowanie i archiwizacja dokumentacji, rozliczanie kierowców ( Tacho) kontakt z instytucjami oraz kontrahentami spółki, bieżące wsparcie zarzadu, dbanie o wizerunek firmy.
TWK-ZAG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Wola Łaska (łódzkie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żywiec (śląskie)
Tworzenie projektów operatów szacunkowych. Aktualizacja baz danych. Inspekcje nieruchomości. Obsługa biura archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
wykształcenie min. średnie - preferowane medyczne (asystentka stomatologiczna lub higienistka stomatologiczna), może być też osoba do przyuczenia chcąca pracować na stanowisku asystentki stomatologicznej1 zmiana (w godzinach pracy gabinetu od 8 do 19), wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia
NZOZ "TWÓJ GABINET" Stomatologia Estetyczna, Laboratorium Dentystyczne Biała - 2017-03-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obowiązki związane z zawodem zgodnie z art 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-02-22 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
Bezpośredni kontakt z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indii; wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych. kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Łódź (łódzkie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Jarocin (wielkopolskie)
wystawianie faktur, rozliczenia czynszu
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bukowno (małopolskie)
Prace porządkowo-gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu. Oferta pracy przeznaczona dla osób ponożej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa sekretariatu zarządu. Prowadzenie terminarza zarządu. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna interesantów. Prowadzenie korespondencji zarządu. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Dbanie o bieżące zaopatrzenie i wizerunek spólki. Nadzór nad sprawami kadrowymi spółki. Współpraca z ZUS. Kontrola obecności i przestrzeganie dyscypliny pracy przez pracowników. Nadzór nad prowadzonymi przez spółkę postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych. Prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów w sprawie prowadzonych spraw. Współpraca z iinymi pracownikami przedsiębiorstwa. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zakresem zadań na zajmowanym stanowisku.
Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z.o.o. - 2016-02-22 - Milanówek (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łask (łódzkie)
Realizacja spotkań umawianych przez dział Call Center.Sprzedaż oferty firmy.
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Lubartów (lubelskie)
Redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, obsługa mailingu firmy w języku hindi. Praca 20 godz./tyg,; od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
T-T-STAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Nadarzyn (mazowieckie)
- kontakt z kontrahentami w języku niemieckim i/lub angielskim; - dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Firmie;- tłumaczenie wskazówek do produkcji;- przygotowywanie zestawień i raportów;- pomoc przy obsłudze kadrowo-płacowej pracowników;- prowadzenie akt pracowniczych;- archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami;- wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez przełożonego.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- pracę tylko w dni robocze (poniedziałek-piątek);- możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
P.P.U.H. "KASLINA" Łukasz Chruściel - 2017-10-25 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
czynności wychowawczo-opiekuńczo-dydaktyczne; wspieranie rozwoju psychologicznego dziecka
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Rząśnia (łódzkie)
1) opracowywanie raportów, notatek, pism 2) sprawdzenie postępu prac wykonawcy robót 3) proste rysunki z wykorzystaniem programów auto-cad, zw-cad 4) prowadzenie biura 5) umiejętność czytania rysunków technicznych i analitycznego myślenia
MILMOST Budownictwo Inżynieryjne Lesław Milewski - 2018-02-15 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Pomocnicze prace budowlane
PPHU HERMAX Grzegorz Herman - 2016-04-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wspieranie rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych polegające na m.in. na: -analizie sytuacji rodziny, środowiska, przyczyn kryzysu,-wzmocnieniu roli i funkcji rodziny,-rozwijaniu umiejętności opiekuńczo-wychowawczych rodziny,-podniesieniu świadomości w zakresie planowania oraz funkcjonowania rodziny,-pomocy w integracji rodziny,-przeciwdziałaniu marginalizacji i degradacji społecznej rodziny,-dążeniu do reintegracji rodziny.Asystent prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku - 2017-07-06 - Białystok (podlaskie)
prace administracyjno - biurowe, obsługa komputera, organizowanie kalendarza, odpowiedzi na e-maila, praca w biurze oraz domu
STUDIO GRAFICZNE CUBE RAFAŁ LISIECKI - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)