ASYSTENT GRAFIKA Orły oferta pracy "Selena" Technika Świetlna -Spółka z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT GRAFIKA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Skład katalogu produktów w firmie.

Data publikacji: 2017-09-04

Lokalizacja: Orły (podkarpackie)

Pracodawca: "Selena" Technika Świetlna -Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krakowska 10, 37-716 Orły, powiat: przemyski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Skład katalogu produktów w firmie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT GRAFIKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Orły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przemyski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Orły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: grafik komputerowy dtp

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Grafik komputerowy DTP

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Grafika komputerowa

Nazwa pracodawcy: "Selena" Technika Świetlna -Spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Adres pracodawcy:
Krakowska 10, 37-716 Orły, powiat: przemyski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: przemyski

Gmina pracodawcy: Orły

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Orły

Ulica pracodawcy: Krakowska

Numer budynku pracodawcy: 10

Profil działalności pracodawcy: Produkcja i handel oprawami oświetleniowymi

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: grafik komputerowy dtp

Data dodania oferty pracy: 04.09.2017

Oferta pracy ważna do: 18.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DZIAŁU KONTROLERA JAKOŚCI - od 1 850 PLN

działania korekcyjno - korygujące kontroli jakości;raporty tygodniowe i miesięczne działu kontroli jakości
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Asystent do spraw księgowości i rachunkowościi- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, osoba może studiować zaocznie na kierunku ekonomicznym, obsługa komputera. Prowadzenie ksiąg rachunkowych prowadzenie rozliczeń finansowych, sporządzanie i analizowanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - od 2 600 PLN

- Praca w terenie polegająca na przedstawianiu oferty potencjalnym klientom , pozyskiwanie nowych kontrahentów. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 2600 zł brutto. Praca na umowę o prace na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe - ale nie koniecznie, istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane czynne prawo jazdy kat B+ własny samochód. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 506-222-432, 603-241-344) w godz.: 9:00-16:00 lub e-mail: wkowolik (at) solidsecurity.pl
SOLID GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT MENADŻERA PROJEKTU - od 4 000 PLN

jw.
DIVE POLSKA - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PRAWNY (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 775 PLN

prowadzenie kalendarza spotkań, nadzór nad organizowaniem spotkań, prowadzenie korespondencji oraz sekretariaty, obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie, udział w wyjazdach służbowych (targi, konferencje, spotkania biznesowe)
Zakłady Produkcyjne B-D S.A. - 2017-10-06 - Zawiercie (śląskie)

KREŚLARZ - od 2 100 PLN

oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Puck (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 1 764,37 EUR

Produkcja zgodnie ze specyfikacjami procesowymiObsługa i czyszczenie maszyn produkcyjnychPrace montażowe i pakowanie towarówStaranność w pracy i przestrzeganie zasad BHP
MSE Personal Service AG - 2018-02-07 - Austria (Austria)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - 997,4 PLN

mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Błonie (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA KLIENTA FANCUSKOJĘZYCZNEGO - od 3 600 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-mail od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; okreslanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wyprcowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT BIUROWY - od 1 200 PLN

organizowanie pracy w biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOCNIK LAKIERNIKA / KONTROLER JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Przygotowywanie detali do lakierowania; kontroler jakości.Osoba do przyuczenia.
P.P.H.U. REGO Sp. zo. o. - 2017-09-26 - Nowa Wieś (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. IMPORTU I HANDLU - od 2 500 PLN

Prowadzenie działalności handlowej, sporządzanie analiz sprzedaży, utrzymywanie baz danych, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Mostówka (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 200 PLN

Obsługa sekretariatu, korespondencji, wpółpraca z zarządem, współpraca z innymi działami spółki
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Głowno (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 100 PLN

Koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników, realizacja obrotów na wyznaczonym poziomie
"PLATAN" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Międzyrzecz (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 925 PLN

przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków
PRYWATNA PRAKTYKA DENTYSTYCZNA PIOTR ZWIERZCHOWSKI - 2016-11-28 - Przygłów (łódzkie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Sprawowanie opieki nad dziećmi, pomoc w prowadzeniu zajęć, przygotowywaniu i organizowaniu zajęć dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach obsługowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe lub osoba w trakcie studiów, kierunek księgowość lub kierunki pokrewne, wymagane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowym np. staż, praktyka. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość programu Excel. Zakres obowiązków: pomoc administracyjna w dziale księgowośc i aktywne rozwiązywanie problemów związanych z działem księgowym, pomoc w sprawdzaniu zgodności dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów w Excelu. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Żory (śląskie)

ASPIRANT PRACY SOCJALNEJ/WNREF/DO30/16/ - od 1 850 PLN

praca z osobami doświadczającymi przemocy w rodzinie
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Pamiętna (łódzkie)

ASYSTENTKA - od 2 100 PLN

-
PHUW Jan Kiełb - 2018-02-02 - Kluczbork (opolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 14 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku bengalskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/HIGIENISTKA - do 13 PLN

Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; asysta przy pracy lekarza; umowa zlecenie; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
PRYWATNE CENTRUM STOMATOLOGII BOHDAN KAREŁ - 2017-06-09 - Knurów (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

asystenta nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

wspomagania uczniów w czasie zajęć szkolnych i pozalekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Płońsk (mazowieckie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 1 017,4 PLN

Kompletowanie i aktualizowanie aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydania pozwolenia związanego z ochroną środowiska, tworzenie własnych danych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletowanie ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunkówzamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty zpracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminówwykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych przy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń i statystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkami administracji państwowej. 14. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 15. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeńtechnicznych. 16. Sprawdzanie zgodności wykonywanych prac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 17. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 18. Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 19. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 20. Sprawdzenie poprawności wykonaniaprotokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarówelektrycznych w budynkach szpitala. 21. Uczestniczenie wodbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 22. Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 23. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 24. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 25. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzenia techniczne i wyposażenie. 26. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 27. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 28. Aktualizacja wskaźnikówośrodków kosztów działalności podstawowej. 29. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 30. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 31. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 32. Wpisywanieodpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeń itp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 33. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS SYSTEMÓW ALARMOWYCH- KONSULTANT TERENOWY - od 2 545 PLN

wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

Obsługa klienta,udzielanie informacji,sprzedaż usług pocztowych,sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-10-22 - Bychawa (lubelskie)


Wybierz powiat