ASYSTENT GEODETY Skierniewice oferta pracy PRACOWNIA GEODEZYJNA GEODELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT GEODETY

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - praca w biurze i terenie

Data publikacji: 2019-08-01

Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)

Pracodawca: PRACOWNIA GEODEZYJNA GEODELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trzcińska 21/23, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: - praca w biurze i terenie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: NETTO +premia (do negocjacji)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT GEODETY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skierniewice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik geodeta*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: geodezja

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: - staż pracy mile widziany

Nazwa pracodawcy:
PRACOWNIA GEODEZYJNA GEODELTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Trzcińska 21/23, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Skierniewice

Gmina pracodawcy: Skierniewice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Skierniewice

Ulica pracodawcy: Trzcińska

Numer budynku pracodawcy: 21/23

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik geodeta*

Data dodania oferty pracy: 01.08.2019

Oferta pracy ważna do: 31.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?487cbb5c789dd63af709fe3c956cae31

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRAWNY - od 2 250 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OBSZARU PRODUKCJI - od 2 000 PLN

wybrane zadania na obszarze produkcyjnym
"HTL-STREFA" Spółka Akcyjna - 2016-07-11 - Ozorków (łódzkie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - od 14,7 PLN

prace administarcyjne, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - do 2 000 PLN

projektowanie wew. i zew. instalacji sanitarnych, kosztorysowanie charakterystyki energetycznej, przygotowywanie dokumentacji do urzedów, składanie projektów
EKOINWEST PIOTR ROGOZIK - 2016-05-23 - Przeginia (małopolskie)

ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU - od 3 500 PLN

- Obsługa sekretariatu. Obsługa spotkań i narad służbowych w biurze. Prowadzenie korespondencji. Realizacja bieżących zadań wyznaczonych przez Prezesa Zarządu. Dbanie o wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: leszek.niemiec (at) stalsystems.eu
STAL-SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-09 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy, asystowanie podczas zabiegów / pracy lekarza, sterylizacja narzędzi i monitorowanie materiałów, wykonywanie czynności administracyjnych i prowadzenie dokumentacji. Praca jednozmianowa w godz. 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Centrum Stomatologii Sfera Zdrowego Uśmiechu Rafał Wajdzik - 2017-06-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DS SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

podstawowa obsługa biura, obsługa telefoniczna klientów, oferowanie produktów ubezpieczeniowych firmy wg istniejącej bazy klientów, umawianie spotkań
FPHU AX-ART Aleksandra Hińczewska - 2017-02-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. RELACJI CHIŃSKICH - od 14 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

Obsługa komputera. Weryfikacja sprawozdań finansowych i deklaracji. Segregowanie dokumentó. Zakładanie akt. Przygotowanie korespodencji. Prace kancelaryjne. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT OSOBISTY - od 1 300 PLN

Asysta i nadzór czynności związany z prowadzeniem firmy w tym organizacja imprez, prowadzenie dokumentacji, praca bezpośrednia z klientem, organizacja pracy lektorów.
Agnieszka Mold AmberShire Centrum Kulturalno-Językowe - 2016-07-01 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENTKA DIETETYKA - od 2 100 PLN

obsluga telefonu, zamawianie spotkań, sprzedaż suplementów , sprzątanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Oleśnica (dolnośląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

1. Szkolenie BHP i ppoż.2. Prowadzenie wybranych spraw w Wieloosobowym Stanowisku Sekretariatu.3. Odbieranie poczty elektronicznej.4. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.5. Obsługa biurowa w tym obsługa BA (Biblioteka Akt) i SZD (System Zarządzania Dokumentami). 6. Przygotowywanie akt do przekazania do składnicy akt.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Parczew (lubelskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - od 2 250 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Miejsce pracy: Słupsk. Okres zatrudnienia 24 m-ce. Godz. pracy 7-15.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTU - od 1 250 PLN

wizualizacja projektów budowlanych
GRUPA BUDOWLANA WCS SP.Z.O.O - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DYREKTORA - 997,4 PLN

Asystent dyrektora
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Leżajsk (podkarpackie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - do 2 775 PLN

Wykonywanie pomiarów geodezyjnych, tyczenie tras, przygotowywanie sprzętu geodezyjnego do pracy.
Geopartner Inżynieria spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-13 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 057 PLN

asystentka stomatologiczna. Umowa zlecenie lub umowa o pracę. Praca 6 godzin dziennie.
Gabinety Stomatologiczne NOWY HELP s.c. Adam Grela, Ewa Boryś-Kurpanik - 2016-11-10 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 1 850 PLN

obsługa korespondencji, obsługa kadr, obsługa programu księgowego, przygotowania pism
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Poniatowa (lubelskie)

ASYSTENT ZAKUKÓW- OFPR/18/1434 - od 3 000 PLN

- generowanie zamówień do dostawców w systemie w oparciu o bieżące zapotrzebowanie,- koordynowanie terminów realizacji dostaw zgodnie z planem produkcyjnym,- aktualizacja obecnych oraz tworzenie nowych struktur asortymentowych,- tworzenie zestawień zapotrzebowania składników pod aktualne zamówienie,- rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących produkcji i zamówień,- kontakt z klientami oraz dostawcami,
MOPEX HIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-13 - Pokój (opolskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 4 200 PLN

•Organizacja i prowadzenie sekretariatu spółek•Koordynowanie obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji•Zarządzanie korespondencją•Prowadzenie kalendarza spotkań•Obsługa spotkań biznesowych•Organizowanie szkoleń•Dbanie o wizerunek biura i firmy•Redagowanie pism i treści o charakterze marketingowym, tworzenie prezentacji oraz raportów •Kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi spółek •Wsparcie administracyjne poszczególnych działów spółek•Nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze i gospodarcze
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT/KA W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 300 PLN

- opracowywanie planu produkcji i kolejności zleceń produkcyjnych, - kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniam, - wykonywanie analiz, raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego, - utrzymywanie kontaktów z działem marketingu i logistyki.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Września (wielkopolskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - 2 100 - 3 500 PLN

ROZBIÓR WOŁOWY, SZACOWANIE MIĘSA
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2018-10-18 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ* - od 2 100 PLN

wspieranie podopiecznych w podstawowych czynnościach życiowych,w podnoszeniu sprawności i aktywizowanu do samodzielnych czynnościGodziny pracy od 8.00 do 16.00
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W OLSZTYNIE - 2018-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DZIAŁU PLANOWANIA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

Organizacyjne wsparcie w bieżącej pracy działu planowania produkcji, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, dostarczanie zleceń produkcyjnych do odpowiednich wydziałów na hali produkcyjnej, kontrola obiegu zleceń, przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji, praca w zespole. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, komunikatywność, inicjatywa w działaniu, solidność i odpowiedzialność, mile widziana znajomość j. angielskiego. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja (at) zoeller.pl
Zoeller Tech Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Rekowo Górne (pomorskie)