ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI Gorzów Wielkopolski oferta pracy KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: skuteczne planowanie i organizacja oraz nadzór nad procesem wysyłki, potwierdzanie terminów dostaw i koordynacja procesu wysyłki i dostawy, prowadzenie dokumentacji logistycznej, analiza rynku firm logistycznych , rekomendowanie nowych firm log., zgłaszanie do weterynarii terminóe wysyłek, współpraca z firmami transportowymi, uzgadnianie treści etykiet z klientami
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Husarska 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
skuteczne planowanie i organizacja oraz nadzór nad procesem wysyłki, potwierdzanie terminów dostaw i koordynacja procesu wysyłki i dostawy, prowadzenie dokumentacji logistycznej, analiza rynku firm logistycznych , rekomendowanie nowych firm log., zgłaszanie do weterynarii terminóe wysyłek, współpraca z firmami transportowymi, uzgadnianie treści etykiet z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
przynajmniej dwa lata doświadcznia lub po studiach logistycznych, komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja, kreatywność, umiejetność czytania ze zrozumieniem
Nazwa pracodawcy:
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Husarska 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, świadectwo pracy, proszę przesyłać na adres e-mail: renata (at) kaskat.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : kont.osob. po kontakcie tele. 08:00-16:00!!!!!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Adres strony pracodawcy: www.kaskat.com
Ulica pracodawcy: Husarska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 25.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zadaniowy system czasu pracy
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŚWILCZA - 2018-01-17 - Świlcza (podkarpackie)
Zgodny, praca w niemczech, pracodawca zapewnia zakwaterowanie, dietę.
"Przebudowa" Ryszard Płócienniczak - 2017-08-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w integracyjnej grupie przedszkolnej
Fundacja Przyjaciół Przedszkola " AGUGU" - 2018-08-08 - Świdnica (dolnośląskie)
- WSPARCIE KIEROWNIKA PROJEKTU W ZADANIACH ZWIĄZANYCH Z KOORDYNACJĄ PROWADZONYCH PROJEKTÓW, - PROWADZENIE ANALIZY HARMONOGRAMU I POSTĘPU WYKONYWANYCH ROBÓT ZWIĄZANYCH Z PROCESEM PROJEKTOWANIA, - ADMINISTROWANIE DOKUMENTACJĄ PROJEKTU, - KONTAKT Z INWESTORAMI, GENERALNYMI WYKONAWCAMI, - WYKONYWANIE WIZJI LOKALNYCH ORAZ SPORZĄDZANIE NOTATEK SŁUŻBOWYCH, - KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, - PROWADZENIE KORESPONDENCJI.
BIURO PROJEKTÓW KOMUNIKACYJNYCH W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa biura; przygotowywanie umów i dokumentów sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, obsługa finansowo księgowa.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Stężyca (pomorskie)
prace porządkowe
YAX-SŁAWOMIR WLEKLIK - 2016-09-15 - Głogów (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa klientów biura, archiwizacja dokumentów, obsługa kasowa, prezentacja i przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kluczbork (opolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FMS SPOMASZ Pleszew SA Pleszew - 2018-07-10 - Pleszew (wielkopolskie)
Obsługa klientów , wystawianie faktur, przyjmowanie i realizacja zamówień
Itum Owoce Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
- Obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów, wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości, wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 20.06.2016 r. do 30.09.2017 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie / wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy administracyjnej. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
Tapicerowania
kontakt przez OHP - 2018-02-26 - Nowa Wieś Książęca (wielkopolskie)
* kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy * organizacja pracyzarządu * prowadzenia kalendarza zarządu * wykonywanie zadańzleconych przez zarząd; prace biurowe i ogólnoadministracyjne
Fundacja Football Academy Group - 2017-01-13 - Opole (opolskie)
Staż-limit podstawowy. Praca w Prywatnym Przedszkolu. Opiekowanie się dziećmi, pomoc przy organizacji zajęć
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
jw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2018-05-15 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
asystowanie przedstawicielowi handlowemu, sporządzanie raportów, kontakt z klientem zagranicznym głównie z krajów z Bliskiego Wschodu, utrzymywanie kontaktu z magazynierami. Praca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7-11; 12-16
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Janki (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: realizację procesu digitalizacji zbiorów także we współpracy z właściwymi podmiotami zewnętrznymi, szczególnie w zakresie inwentarzy elektronicznych i muzealnych baz danych
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: min. średnie, spec. administracja, ZZL; staż pracy: 1 rok ; obsługa pakietu MS Office w szczególności Excel; zaangażowanie, samodzielność i dokładność w pracy; zakres obowiązków: administrowanie aktami osobowymi pracowników; przygotowanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych itp.; rozliczanie czasu pracy pracowników oraz zleceniobiorców, przyg. danych do naliczania wynagrodzenia; współpraca z biurem rachunkowym, agencjami pracy tymczasowej, agencją ubezpieczeń i komornikami; prowadzenie ewidencji nieobecności; archiwizacja dokumentów; wsparcie działu kadrowo-płacowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DROMA S.C. Z.WŁOSEK, J.WŁOSEK - 2018-03-09 - Gliwice (śląskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- księgowanie faktur zakupowych- praca w księgowości
Pater Firma A.E Daniluk sp.j - 2017-05-23 - Siemiatycze (podlaskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Puławy (lubelskie)
prowadzenie projektów inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Opole (opolskie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 606-214-758
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Gniszewo (pomorskie)
BUDOWA RUSZTOWAŃ NA WYKONYWANYCH KONSTRUKCJACH KADŁUBA STATKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UPRAWNIENIA DO BUDOWY RUSZTOWAŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK
FINOMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)