Praca ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO Oświęcim kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
opracowywanie ofert handlowych, przygotowanie dokumentacji technicznej, opracowywanie specyfikacji dostaw, kontakt z kontrahentami spółki, nauka pracy z systemem do obsługi sprzedażowo - magazynowej

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik handlowiec*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5

Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoka kultura osobista, umiejętność radzenia sobie z sytuacjami nieprzewidzianymi, odporność na stres, miła aparycja

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: oświęcimski

Gmina pracodawcy: Oświęcim

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oświęcim

Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 13.07.2016

Oferta pracy ważna do: 12.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK BUDOWLANY (D) - od 1 750 PLN

malowanie ścian, układanie płytek, prace rozbiórkowe, montaż płyt GK
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Zalasowa (małopolskie)

CIEŚLA BUDOWLANY - do 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)

KASJER - DYSPONENT - od 1 850 PLN

obsługa kasjersko-dysponencka, zakładanie rachunku bankowego, udzielanie kredytów, oferta w ramach refundacji dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Będzin (śląskie)

KELNER/BARMAN - od 2 000 PLN

przestrzeganie dyscypliny pracy, przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich; umiejętne oraz ostrożne obchodzenie się z powierzonym sprzętem; wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi; rozliczanie się z pobranych w kuchni i w bufecie potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami; przestrzeganie ograniczeń i zakazów sprzedaży napojów alkoholowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami; przestrzeganie obowiązujących cen przy sporządzaniu rachunków i inkasowanie należności według wystawionego rachunku; zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości.
Kawiarnia Mimoza - 2017-01-09 - Kęty (małopolskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 1 200 PLN

Sprawuje bezpośredni nadzór, kontrolę i odpowiedzialność nad finansami Ośrodka, prowadzeniem gospodarki finansowej i rachunkowości, terminowym i prawidłowym sporządzaniem sprawozdań finansowo księgowych na zasadach określonych ustawą, pracami w zakresie planowania kosztów i planowania finansowego, analizą kosztów działalności podstawowej i pomocniczej, przestrzeganiem przepisów z zakresu rachunkowości i księgowości pod względem terminowości i prawidłowości rozliczeń z tytułu podatków, ZUS i innych należności budżetowych i pozabudżetowych oraz sprawozdawczości, nad prawidłowością dekretu i kwalifikacji dowodów księgowych, nad pracami podległych pracowników realizujących zadania finansowo księgowe OLU w zakresie naliczania, rozliczania wynagrodzeń, dokonywania rozliczeń i przekazywania należnych składek, potrąceń, rozliczania z odpowiednimi organami; tj. ZUS i Urzędami Skarbowymi oraz innymi jednostkami na zasadach określonych w odrębnych przepisach, nad pracami finansowoksięgowymi dotyczącymi dokonywania potrąceń, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz podpisywanie zaświadczeń dotyczących tych zagadnień wystawianych przez podległych pracowników, nad prowadzonymi rozliczeniami z tytułu składek na obligatoryjne i dobrowolne fundusze, rejestracją należności i zobowiązań wynikających z akceptowanych dokumentów źródłowych, nad prowadzeniem rozliczeń z płatnikami za sprzedane usługi oraz dostawcami za zakupione towary, windykacja należności, rozliczaniem i ewidencją wszystkich dowodów przychodu i rozchodu materiałów, towarów i rzeczowego majątku trwałego oraz wyposażenia, a także rozliczania inwentaryzacji i składników majątkowych, kontrola ewidencji i rozliczania kosztów inwestycji oraz kontrola prawidłowego ich finansowania, nad rozrachunkami z pracownikami w zakresie materiałów, towarów i majątku trwałego, wstępne przygotowanie do opracowania planu finansowego, monitorowanie jego realizacji oraz dokonywanie korekt w tym zakresie i prowadzenie monitoringu finansowego z działalności oraz podejmowanie działań w zakresie księgowości zarządczej, opracowywaniem projektów wewnętrznych przepisów prawnych w zakresie podległych zagadnień, tj. m.in. instrukcje obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych, instrukcje przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, zakładowego planu kont, druków ścisłego zarachowania, wykazu stosowanych ksiąg rachunkowych, dokumentacji systemu przetwarzania danych przy użyciu komputera i jej zmiany i innych związanych z całokształtem zagadnień finansowo-księgowych wymaganych odpowiednimi przepisami, przedkładanie Dyrektorowi Ośrodka raz w miesiącu pisemnej informacji o sytuacji finansowej OLU, kontrola i dokonywanie okresowych ocen pracy podległego personelu oraz opracowywanie i aktualizowanie zakresów obowiązków podległemu personelowi, planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, wnioskowanie w sprawach pracowniczych podległego personelu, zapewnianie realizacji wdrażania przepisów prawnych obowiązujących w OLU, przez podległy personel w zakresie działalności finansowo - księgowej, nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwalych oraz sporządzanie corocznie planu amortyzacji wraz z comiesięcznym księgowaniem w koszty Ośrodka, nadzór nad sporządzaniem listy plac nadzór nad terminowym prowadzeniem rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatków oraz sporządzaniem dekleracji PIT 4, PIT 11/8B, PIT40, naliczaniem i odprowadzaniem na konto naliczonego Funduszu Socjalnego, terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne, biegła obsługa komputera w zakresie programów finansowo - księgowo - kadrowych INSERT Gratyfikant GT, Rewizor GT, programu ZUS-owski Płatnik, pakietu biurowego MS Office i innych, znajomość ustaw: o działalności leczniczej, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych itp. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; Doświadczenie zawodowe minimum 5 lat w służbach finansowo-księgowych, minimum 3 lata jako kierownik w służbach finansowo księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia. Praca w sklepie w branży mięsnej "PAMSO". Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towaru, utzrymanie czystości. Praca w sklepach: Al. Wyszyńskiego 107, ul. Zaolziańska 10, ul. Piotrkowska 317/319 box 146, ul. Zielona 9, ul. Czarnkowska 2A, ul. Łagiewnicka 101, ul. Plantowa 1, Rynek Batory 25 i 10 (jedno pomieszczenie)
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Pabianice (łódzkie)

POMOC KUCHENNA-STAZ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Siemiatycze (podlaskie)

OPERATOR AGREGATÓW - 997,4 PLN

obsługa agregatu, przygotowanie podłoża do malowania
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wojciechów (opolskie)

STAŻ - MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

pon- czw 7.30-15.30 pt 7.30-14
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Opole (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

wykonywanie poleceń kucharza, przygotowywanie materiałów i surowców do produkcji gastronomicznej, utrzymanie porządku w kuchni, zmywanie naczyć oraz pomieszczeń zaplecza kuchennego i magazynów.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W PUP) - od 1 850 PLN

prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

1. Naprawa sprzętu informatycznego.2. Pomoc użytkownikom przy obsłudze sprzętu komputerowego i oprogramowania.3. Sporządzanie dokumentacji technicznej.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)

KUCHARZ - od 3 000 PLN

przygotowywanie potraw i posiłków tradycyjnej kuchni indyjskiej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Mroków (mazowieckie)

EKSPEDIENT W PUNKCIE USŁUGOWYM - od 2 000 PLN

inkasowanie należności, dbanie o porządek w miejscu pracy, promowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Chojna (zachodniopomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 2 057 - 4 200 PLN

Naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA-1396 - od 925 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Namysłów (opolskie)

DYŻURNY RUCHU - od 2 100 PLN

obsługa klienta, sprzedaż i wystawianie biletów, kontrola przewozów pasażerskich, przyjmowanie skarg
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

TAPICER - od 1 850 PLN

Tapicerowanie mebli lub kompletów mebli na podłożach twardych i miękkich
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Zakrzewo (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

dział członkowsko mieszkaniowy: czynności związane z prowadzeniem dokumentacji administracyjno-biurowej Społdzielni, obsluga osób i instytucji załatwiających sprawy związane z gospodarką mieszkaniową, prowadzenie rejestrów nieruchomości budynkowych i gruntowych, bieżąca aktualizacja wpisów w księgach wieczystych, ewidencjonowanie i odprowadzenie opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania gruntów i podatku od nieruchomości, przygotowanie przetargów sprzedazy nieruchomości korzystając z komputera, telefonu, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowychpracownik działu ekonomiczno-finansowego: czynności związane z prowadzeniem dokumentacji administracyno-biurowej Spółdzielni, obsługą osób i instytucji załatwiających sprawy związane z gospodarką mieskaniową, księgowanie, rejestrowanie i rozliczanie faktur, księgowanie raportów kasowych, dokonywanie terminowe zapłat faktur i sprawdzanie ich pod względem merytorycznym i rachunkowym, naliczanie amortyacji środków trwałych i odpisów specjalnych dotycxących funduszu remontowego, ewidencja majątku trwałego i funduszy korzystając z komputera, telefonu, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Ruda Śląska (śląskie)

MŁODSZY BANKIER DS. SPRZEDAŻY-ZESPÓŁ TELEMARKETINGU. - do 2 000 PLN

Realizacji kampanii sprzedażowych, które obejmują obecnych Klientów Banku. Aktywna sprzedaż produktów Banku przy połączeniach wychodzących,udzielanie informacji o ofercie Banku.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

1432U - KIEROWCA - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

pomoc w przygotowywaniu posiłkówur=trzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Świdnik (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Brańsk (podlaskie)

Wybierz miejscowość

Wybierz powiat

Wybierz województwo

Wybierz kraj