ASYSTENT DS. ZAMÓWIEŃ I ZAOPATRZENIA Chmielów oferta pracy MS KONSTAL MARZEC SPÓŁKA JAWNA

Stanowisko: ASYSTENT DS. ZAMÓWIEŃ I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie wykazów materiałowych z uwzględnieniem rozkroju i długości oraz ustalenie kolejności zakupów, ustalenie dostawców pod względem asortymentu i ceny oraz umiejscowienie zamówień, terminowe wykonywanie zamówień, kontrola odbieranych zamówień, nadzór i weryfikacja znakowania i magazynowania materiałów, prowadzenie rejestru i archiwizacja atestów materiałowych, analiza i procesowanie otzrymanych zamówień od klientów w systemie lub/i arkuszach Excel, monitorowanie kompletności zamówień, przewożenie materiałów/ produktów do i od podwykonawców i klientów, nadzór nad dokumentacją transportupraca w godz. 7-15

Data publikacji: 2017-06-07

Lokalizacja: Chmielów (podkarpackie)

Pracodawca: MS KONSTAL MARZEC SPÓŁKA JAWNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chemiczna 8, 39-442 Chmielów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporządzanie wykazów materiałowych z uwzględnieniem rozkroju i długości oraz ustalenie kolejności zakupów, ustalenie dostawców pod względem asortymentu i ceny oraz umiejscowienie zamówień, terminowe wykonywanie zamówień, kontrola odbieranych zamówień, nadzór i weryfikacja znakowania i magazynowania materiałów, prowadzenie rejestru i archiwizacja atestów materiałowych, analiza i procesowanie otzrymanych zamówień od klientów w systemie lub/i arkuszach Excel, monitorowanie kompletności zamówień, przewożenie materiałów/ produktów do i od podwykonawców i klientów, nadzór nad dokumentacją transportupraca w godz. 7-15

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ZAMÓWIEŃ I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chmielów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: zaopatrzeniowiec

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów Excel, Word

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Znajomość obsługi programów magazynowo-sprzedażowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: doświadczenie na podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy: MS KONSTAL MARZEC SPÓŁKA JAWNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Adres pracodawcy:
Chemiczna 8, 39-442 Chmielów, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: tarnobrzeski

Gmina pracodawcy: Nowa Dęba

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chmielów

Ulica pracodawcy: Chemiczna

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: Produkcja konstrukcji metalowych i ich części

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2017

Data dodania oferty pracy: 05.06.2017

Oferta pracy ważna do: 04.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SERWISU - od 4 200 PLN

osoba odpowiedzialna będzie za efektywną obsługę Klientów Serwisu, za utrzymywanie kontaktu z Klientem przed, w trakcie oraz po wizycie w Serwisie.
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Świlcza (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 100 PLN

Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, zgodnie z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-04-05 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI KOSMETYKÓW - do 1 850 PLN

Obsługa maszyny produkcyjnej, prowadzenie obowiązujących zapisów z przebiegu produkcji, ustawianie i regulowanie maszynt, sprawdzanie stanu technicznego, naprawa ewentualnych usterek.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2016-10-03 - Hipolitów (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 088 PLN

pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)

SERWISANT - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kopice (opolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 850 PLN

asystowanie spedytorowi
PIO-MAR-TRANS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-01-18 - Bogdanowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Przyjmowanie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, przygotowanie dokumentów do zapłaty, wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo - księgowego, sprawdzanie rachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (KONKURS - HR 1100-1-2/18) - od 3 080 PLN

- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ASYSTENTA SĘDZIEGO W SĄDZIE REJONOWYM KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach z siedzibą w Katowicach 40-078, pl. Wolności 10 ogłasza konkurs na stanowisko: asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach. Oznaczenie konkursu: HR 1100-1-2/18. Liczba wolnych stanowisk: 2 etaty. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: II etap konkursu zostanie przeprowadzony 25 maja 2018 roku o godzinie 11:00 w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach przy ul. Warszawskiej 45, sala nr 101 (I piętro).- Wynagrodzenie: 3080 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (do czasu ukończenia sażu asystenckiego), a następnie po otrzymaniu dobrej opinii przełożonego - umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 23 ze zm.). Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, 2. jest nieskazitelnego charakteru,3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,4. ukończył 24 lata.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 13,7 PLN

Montaż konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Opatów (świętokrzyskie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - do 1 750 PLN

Kontrola i doskonalenie procesu produkcyjnego oraz wyrobu gotowego, sporządzanie dokumentacji kontrolnej, pomoc przy opracowaniu, wdrażaniu koncepcji nowych produktów.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2015-11-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA AUTOMATYKI - od 3 500 PLN

wykształcenie wyższe techniczne lub trwająca nauka na kierunku technicznymbiegła znajomość czytania dokumentacji technicznej-elektrycznejznajomość podstaw programu EPLANznajomość podstaw programu AUTOCADpodstawowa znajomość języka angielskiego1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 350 PLN

telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT BRYGADZISTY PRODUKCJI (NR 7877) - od 2 000 PLN

tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 13 PLN

Miejsce i termin składania dokumentów:Dokumenty należy złożyć do dnia 04 sierpnia 2017r. (piątek) do godz.12.00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kraszewicach ul. Wieluńska 55, 63-522 Kraszewice, w godzinach pracy Ośrodka, tj. 7.30-15.30.Inne informacjeInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami spełniającymi kryteria w celu zaproszenia na rozmowę, kandydatury osób, które nie będą posiadały uprawnień do wykonywania zawodu pracownika socjalnego nie będą brane pod uwagę,Dokumenty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę
GOPS Kraszewice - 2017-08-03 - Kraszewice (wielkopolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 2 000 - 2 500 PLN

Tworzenie materiałów promocyjnych i sprzedażowychPrzygotowywanie mailingów Opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych.Prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznejRealizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Działu SprzedażyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówBezpośrednia współpraca z pozostałymi działami Hotelu
MIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (INSTALACJE ELEKTRYCZNE) - od 3 000 PLN

Zadania:- opracowywanie dokumentacji projektowej w branży elektroenergetycznej - pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWarunki:- możliwość odbycia praktyki zawodowej- wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami- zatrudnienie w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie- miła i przyjazna atmosfera pracyWymagania:- znajomość branży elektroenergetycznej- umiejętność obsługi programów CAD oraz pakietu Office - prawo jazdy kat B - umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut)- komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DS. LOGISTYKI - od 1 850 PLN

nawiązywanie kontaktow handlowych z Rosją, Ukrainą
Acana Polska Ewa Naworol Jelcz-Laskowice - 2016-01-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Krosno (podkarpackie)

ASYSTENT (J. WIETNAMSKI) - od 900 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

administracyjno-techniczne wsparcie działu w zakresie:- obsługi zapytań, zamówień klientów polskich i zagranicznych;- pomocy w przygotowywaniu ofert, zapytań, kalkulacji technicznych;- nadzoru nad poprawnym obiegiem dokumentacji.
TERMIK Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

organizacja pracy Zarządu, prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów, tłumaczenie korespondencji i dokumentów, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientami i dostawcami, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa recepcji biura, dbałość o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji itp
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACYJNO - FINANSOWEGO - 2 200 - 3 000 PLN

- Obsługa biura. Marketing firmy. Obsługa bieżącej korespondencji.- Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Łyse (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 000 PLN

Praca na stolarni, obsługa maszyn w stolarni
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-01-11 - Kłodzko (dolnośląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA) - od 3 300 PLN

sporządzanie projektów zarządzeń, orzekań, uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw odroczonych
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)


Wybierz powiat