ASYSTENT DS. WERYFIKACJI KLIENTÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DS. WERYFIKACJI KLIENTÓW

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: Weryfikacja przedsiębiorstw w zakresie programu Know Your Customers (KYC).Wyszukiwanie danych we wszytskich dostępnych źródła.Wyjaśnianie rozbieżności z klientem.Zapewnienei poufności niejawnych danych i informacji.

Data publikacji: 2017-08-07

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Weryfikacja przedsiębiorstw w zakresie programu Know Your Customers (KYC).Wyszukiwanie danych we wszytskich dostępnych źródła.Wyjaśnianie rozbieżności z klientem.Zapewnienei poufności niejawnych danych i informacji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. WERYFIKACJI KLIENTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Umiejętność obsługi komputera, pakiet Office

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2017

Data dodania oferty pracy: 07.08.2017

Oferta pracy ważna do: 21.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DZIAŁ INWESTYCJI - od 13,9 PLN

- Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. - Stale rozszerzamy swoją działalność i poszukujemy osób, które wniosą do naszego zespołu to co cenimy najbardziej : pozytywną energię, kreatywność i uśmiech. Reszty Cię nauczymy.- W chwili obecnej szukamy osoby, która chciałaby objąć stanowisko: Asystent Działu Inwestycji.- Opis stanowiska: tworzenie i aktualizacja ofert handlowych w oparciu o specyfikację, analiza dokumentacji nadesłanej przez inwestora, pilnowanie terminowości procedur przetargowych, monitoring i analiza rynkuwsparcie Działu Inwestycji.- Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia, możliwość awansu i rozwoju, dostęp do karty Medicover (prywatna opieka medyczna) oraz Multisport,szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, samodzielną pracę pełną wyzwań. - Wynagrodzenie: 13,90 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na min. 1 rok.- Zlecenie wykonywane w godzinach pracy biura: 8:00-16:00 lub/i 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu średnim, w piśmie w stopniu podstawowym. Mile widziane osoby uczące się. Zleceniodawca oczekuje: stabilności - poszukujemy osób, które chcą się związać z naszą firmą na minimum rok, samodzielności, kreatywności i zaangażowania w powierzone obowiązki oraz pozytywnej energii do wykonywanych zadań, sumienności i dokładności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) mmgastro.pl
M&M GASTRO - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

-pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi,-pomoc w organizacji czasu wolnego dla dzieci,-pomoc w przygotowaniu materiałów dydaktycznych,-pomoc w opiece nad dziećmi podczas wycieczek, spacerów.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wieliczka (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 100 PLN

Pomoc w przygotowaniu oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych, uprzątnięcie sal po zajęciach.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2018-06-29 - Korczowiska (podkarpackie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - 2 000 - 2 100 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT UCZNIA NIEPEŁNOSPRAWNEGO - 997,4 PLN

- współtworzenie programów rehabilitacji i pomocy osobie niepełnosprawnej- diagnozowanie warunków życia i dążenie do usuwania wszelkiego typu barier (psychologicznych, społecznych, itp.)- pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej oraz jej rodziny w celu zaspokojenia potrzeb biologicznych, psychicznych i społecznych- planowanie, kontrolowanie, ocenianie indywidualnego programu, planu pomocy osobie niepełnosprawnej- włączanie osoby niepełnosprawnej w programy instytucji i placówek świadczących usługi rehabilitacyjne
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI PROCESÓW NIEMIECKOJĘZYCZNYCH - od 2 500 PLN

Obsługa procesów biznesowych z wykorzystaniem jęz. niemieckiego. Oferujemy przeszkolenie i wdrożenie w obowiązki na ww. stanowisku.
CERI International Sp. Z o. o. - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów, przygotowywanie ofert handlowych, wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń serwisowych
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

kompletowanie zamówień, obsługa klientów narodowości chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów, przygotowywanie rozliczeń finansowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENTKA BIURA - od 2 000 PLN

organizowanie pracy biura, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań pracowników i właściciela, planowanie podróży służbowych, sporządzanie i rejestr korespondencji biura, organizacja dokumentów, obsługa sprzetu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wieluń (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Asystowanie w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Lesko (podkarpackie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 1 850 PLN

1. Przygotowywanie i przedstawianie ofert2. Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej3. Prace biurowe
MAG-COMPLEX Justyna Małecka - 2016-11-29 - Pelplin (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 100 - 2 500 PLN

przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kontrahentem, wystawianie faktur, korespondencja, przygotowanie umów najmu (mieszkań)
BISSERVICE SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA) - od 3 400 PLN

sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

WYKONYWANIE PRAC BIUROWYCH, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW DO KSIĘGOWANIA, KSIĘGOWANIE, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA KLIENTÓW
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gubin (lubuskie)

ASYSTENT DS. ZAKUPU I SPRZEDAŻY RUE30/3078-1076/16 - od 2 300 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, negocjowanie umów, kontrola oczekiwań klientów, monitorowanie rynku sprzedaży, obsługa klientów i kasy fiskalnej
JIYUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów, archiwizowanie dowodów księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym, obsługa sprzętu biurowego, obsługa poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Semlin (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Działoszyn (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Prace biurowo-księgowe:przyjmowanie i analiza faktur wpływających do firmy
UNIBUS USŁUGI L.BILIŃSKI - 2017-04-04 - Grójec (mazowieckie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE - od 1 800 PLN

Czynności porządkowe i pomocnicze, układanie, przenoszenie, wykonywanie powtarzalnych czynności.Praca w Nowej Wsi Wrocławskiej, Pietrzykowicach, biskupicach Podgórnych - pracodawca nie zapewnia dojazdu.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)

REFERENT HANDLOWY - od 2 100 PLN

Obsługa klientów, obsługa programu SAP, prowadzenie biura.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO EFEKT" Sp.zo.o - 2017-07-13 - Paczków (opolskie)

ASYSTENT DZIAŁU SERWISU - do 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentów technicznych do projektów serwisowych. Odpowiadanie na zapytania ofertowe klientów firmy. Przygotowanie ofert dla klientów firmy pod względem technicznym i finansowym. Doradztwo techniczne w zakresie usług serwisowych i oferowanych przez firmę produktów. Kontakt z dostawcami Działu Serwisu oraz przygotowywanie zapytań do dostawców. Zakup materiałów i komponentów niezbędnych do realizacji procesów serwisowych. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym IFS.
ROCKFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Małkowo (pomorskie)

ASYSTENTKA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - 3 000 - 4 000 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW, UTRZYMANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI, PROWADZENIE NEGOCJACJI, KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW DYSTRYBUCJI, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚC ZARZĄDZANIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE, STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA, BIEGŁA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO , FRANCUSKIEGO, ORAZ ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ARABSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 1 850 PLN

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH
BIURO PROJEKTOWE "ART-FAKTORY" S.C - 2016-01-25 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT NOTARIUSZA - od 2 000 PLN

Wykształcenie min. średnie; preferowane roczne doświadczenie w sądzie lub kancelarii prawnej; biegła obsługa komputera, szybkie i sprawne pisanie na komputerze; podstawowa znajomość funkcjonowania organów administracji; wykonywanie prac biurowych w kancelarii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)