ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Szczecin oferta pracy ROUTE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: -SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM ICH RODZAJU,-SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM,-PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZAPŁATY ZA DOSTAWY I USŁUGI WYNIKAJĄCE Z ZATWIERDZONYCH DOWODÓW KSIĘGOWYCH,-SPRAWDZANIE ZAPISÓW KONT ROZRACHUNKOWYCH ORAZ UZGADNIANIE SALD Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI,-WPROWADZANIE DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZADEKRETOWANYCH DOKUMENTÓW,-KOMPLETOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW KORYGUJĄCYCH,-PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI Z KONTRAHENTAMI, URZĘDAMI I BANKAMI.

Data publikacji: 2020-08-31

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: ROUTE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
KSIĘCIA BOGUSŁAWA X 48/5-6, 70-440 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM ICH RODZAJU,-SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM,-PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZAPŁATY ZA DOSTAWY I USŁUGI WYNIKAJĄCE Z ZATWIERDZONYCH DOWODÓW KSIĘGOWYCH,-SPRAWDZANIE ZAPISÓW KONT ROZRACHUNKOWYCH ORAZ UZGADNIANIE SALD Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI,-WPROWADZANIE DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZADEKRETOWANYCH DOKUMENTÓW,-KOMPLETOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW KORYGUJĄCYCH,-PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI Z KONTRAHENTAMI, URZĘDAMI I BANKAMI.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3262

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 5-6

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
ROUTE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 8513186333

danePracodawcy_regon: 362171304

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Adres pracodawcy:
KSIĘCIA BOGUSŁAWA X 48/5, 70-440 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

danePracodawcy_kodPowiatu: 3262

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977976

Ulica pracodawcy: KSIĘCIA BOGUSŁAWA X

Numer budynku pracodawcy: 48

danePracodawcy_nrLokalu: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 31.08.2020

Oferta pracy ważna do: 30.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9bd814c2021e182d6a75b9c0de22873

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO POW. 3,5 DMC/ZESTAW - od 2 000 PLN

Przwóz załadunków przestrzennychPomoc przy rozładunku przewożonych ładunkówKompeltowanie dokumentacji przewozowejKompletowanie dokumentacji czasu pracy kierowcyPraca na terenie kraju
"TRANSEL-K" PTU Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Jaworzno (śląskie)

OBSŁUGA KLIENTA(NR 3316) - od 2 000 PLN

Brak danych
Anna Kolano - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU - do 1 900 PLN

obsługa biurowa zarządu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

wspieranie pracy działu handlowego, przygotowanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami wietnamskimi lub chińskimi.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT BIUROWY - od 2 600 PLN

Obsługa komputera Excel/Word/PDF Obsługa programów fakturowania/kadr/plac Graficzne redaktorzyKontrola terminów dat ważności dokumentacji pracowników Badan Lekarskich Szkoleń BHP Umowy - stosunek pracy Pozwoleń na prace Pobytu prawnego w PolscePraca z dokumentacja Wystawienie Rachunków za wykonane pracy Prowadzenie księgi zaliczek Przygotowywanie dokumentacji co do spraw legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców Kontrola terminów płatności Faktur VAT zakupów/sprzedaży Księgowość Kadr i płacKomunikacja Z Urzędem wojewódzkim Z pracownikami Z księgową
HubinsoFF sp. z o.o. - 2020-07-30 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (S) - 997,4 PLN

Wyszukiwanie przetargów związanych z działalnością firmy, analizowanie dokumentacji przetargowych, kompleksowe przygotowywanie ofert przetargowych, współpraca z firmami administracji publicznej przy realizacji wybranego przetargu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT BIURA NIERUCHOMOŚCI- 930 - od 2 300 PLN

obśługa klientów w biurze, sprzedaż produktów, obsługa komputera (programów Office), obsługa mediów społecznnościowych, aktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych ofertę.
MR Spółka z o.o. - 2019-08-06 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT - do 2 600

PROWADZENIE SPRAW BIUROWYCH KANCELARII, KONTAKT Z SĄDAMI I INNYMI ORGANAMI JAK RÓWNIEŻ Z KLIENTAMI, PROWADZENIE KALENDARZA KANCELARII, SPORZĄDZANIE PISM W SPRAWACH, PROWADZENIE AKT PODRĘCZNYCH, PROWADZENIE
ADWOKACI RADCOWIE PRAWNI WOJNAR I PARTNERZY - 2020-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)

PAKOWACZ, NAKŁADACZ - od 2 000 PLN

odbieranie i pakowanie kopert lub toreb z maszyny
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Przyprostynia (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY + ST PO WER - 997,4 PLN

- obsł. klientów,- zapoznaie sie z działaniem programów komp.,- nauka przygot. opinii prawnych, pozwów, pism procesowych,- uczestnictwo oraz organizowanie spotkań.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OLSZTYN) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

sprzedaż towaru, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Wągrowiec (wielkopolskie)

HYDRAULIK - 22 - 25 PLN

wykonywanie wewnętrznej instalacji wodnej i sanitarnej oraztzw. białego montażu. Dodatkowym atutem będzie doświadczenia
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2019-07-03 - Darłowo (zachodniopomorskie)

SZLIFIERZ - do 16 PLN

szlifowanie szlifierką wałków i rur
Zakład Mechaniczny Justyna Dejewska - 2016-07-04 - Brzezinko (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 300 PLN

Asystent spedytora w transporcie międzynarodowym
"MILTON" Tomasz Świder - 2016-04-11 - Bylice-Kolonia (wielkopolskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 200 PLN

zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedkiwości z 08.11.2012r.w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012r. poz 1270)
Sąd Rejonowy w Świnoujściu - 2019-05-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 700 PLN

a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-10-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 250 PLN

Wykształcenie min. średnie, mile widziane ekonomiczne; mile widziane doświadczenie w księgowości oraz ogólna wiedza z prawa podatkowego; sumienność, staranność, dobra organizacja pracy, obsługa komputera; zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
FISCAL S.C. BEATA ZELENT,EWA RĘBISZ - 2019-07-29 - Gliwice (śląskie)

REGIONALNY MENEDŻER SPRZEDAŻY - od 4 200 PLN

rozwijanie rynku w sektorze oświeltenia LED,pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie sprawnych relacji z dotychczasowymi klientami, opieka hurtowniami elektrycznymi , sklepami , salonami oświetlenia , pozyskiwanie zamówień , prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami , przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktów z oferty firmy, doradztwo i konsultacji techniczne dla klientów. praca na terenie woj. podkarpackiego i ościennych .Oferujemy : Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kwalifikacji , samodzielność w pracy na powierzonym stanowisku, niezbędne narzędzia do pracy samochód, tablet, telefon,, szkolenia produktowe, atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz system premiowy adekwatny do osiąganych wyników .
SMD LED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY - od 3 400 PLN

Praca z rodziną w środowisku
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lwówku Śl. - 2019-10-31 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

praca polegajaca na czyszczeniu ziół oraz nasion
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wola Wiązowa (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

przygotowanie gabinetu, asystowanie przy zabiegach, kontakt z pacjentem
Indywidualna Praktyka Lekarska-Gabinet Stomatologiczny Marlena Feret - 2016-04-13 - Gaworzyce (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń gabinetu, sanitariatów. Umiejętność obsługi maszyny do czyszczenia i polerowania HOVER, dokładność, sumienność
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT/KA DS. JAKOŚCI - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (preferowany kierunek: zarzadzanie jakością), znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (poziom B1), znajomość dokumentacji jakościowej branży automotive (PPAP, 4M, 8D), znajomość rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze jakości (np. praktyka studencka w dziale jakości) oraz zainteresowanie wskazaną dziedziną. Charakterystyka pracy: współpraca oraz budowanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie spotkania w kraju i zagranicą, tworzenie działań korygujących i prewencyjnych, utrzymywanie wymagań dotyczących jakości produktu, podejmowanie decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu danych detali, sporządzanie zgodnie z otrzymanymi wytycznymi raportów dotyczących działań doskonalących procesy, współpraca z pracownikami innych działów. Praca od godz. 7:00 lub 7:30. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) nifcokorea.pl.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Żory (śląskie)

ASYSTENTKA - od 2 000 PLN

przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie zestawień i statystyk, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Tychy (śląskie)