ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI ( RPO - STAŻ) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI ( RPO - STAŻ)

Wynagrodzenie: 1 440 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2020-11-06

Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI ( RPO - STAŻ)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0261

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik wynajmu powierzchni komercyjnych

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 6112788611

danePracodawcy_regon: 368930538

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staz

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra

danePracodawcy_kodPowiatu: 0261

Gmina pracodawcy: Jelenia Góra

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935802

Ulica pracodawcy: Podchorążych

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333402

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik wynajmu powierzchni komercyjnych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 26.11.2020

Oferta pracy ważna do: 25.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?79284a676cbac21426c4ac854023bd70

Podobne oferty pracy

ADMINISTRATOR SIECI (NR 8519) - od 2 200 PLN

- utrzymywanie sprawności komputerowej w firmie- umiejętność tworzenia stron
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI - od 14,7 PLN

pielenie, koszenie
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Radomsko (łódzkie)

POMOCNIK STOLARZA - do 1 850 PLN

prace na stolarni
kontakt przez PUP - 2015-07-20 - Przasnysz (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 14 PLN

Obieranie warzyw, pomoc przy przygotowywaniu posiłków, zmywanie, sprzątanie.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - od 4 000 PLN

• kompleksowe zarządzanie przekazaną do obsługi nieruchomością w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących ze Wspólnotą oraz kontrahentów • organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i organizacja i udział w zebraniach z właścicielami lokali w obsługiwanych Wspólnotach• prowadzenie dokumentacji Wspólnoty zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zapisami umowy i standardami firmy• kontrola stanu zarządzanych przez Oddział nieruchomości oraz obiektów budowlanych należących do tych nieruchomości• opracowywanie projektów umów, uchwał i regulaminów wewnętrznych Wspólnot Mieszkaniowych oraz ich opiniowanie
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O. - 2019-08-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ADMINISTRATOR - od 3 500 PLN

administrowanie bazą szkoleniowo-wypoczynkową
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Kępiaste (mazowieckie)

PRACOWNIK DO SPRAW OSOBOWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - 2 600 - 3 200 PLN

- nauczyciel wychowania przedszkolnego z funkcją wychowawcy grupy
Przedszkole Prywatne nr 1 "RUPAKI" - 2020-01-22 - Oborniki (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

kierowanie samochodem ciężarowym
PHU Darex - 2017-08-24 - Brzeg (opolskie)

ADMINISTRATIVE ASSISTANT - 2 500 - 4 000 PLN

Procesowanie faktur własnych i obcych, nadzór nad kompletnością i poprawnością dokumentacji, obsługa przelewów, wybór przewoźników dla realizacji konkretnych zleceń, wypisywanie zleceń transportowych, zarządzanie bazą danych transakcji i kontrahentów, nadzór nad prawidłowością realizacji zlecenia
Cargo Europe Marcin Andraczko - 2016-10-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (mile widziane kierunki: logistyka, zarządzanie produkcją, jakością), znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, odpowiedzialność, otwartość na nowe doświadczenia oraz umiejętności analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: koordynowanie tworzenia dokumentacji projektowej (PSO, APQP), przygotowywanie kalkulacji kosztowych produktów oraz usług, przygotowywanie prezentacji, przedstawianie ich klientom oraz wewnątrz organizacji, ścisła współpraca z centrum badań i rozwoju w Korei, kontakt z klientami oraz dostawcami w celu wsparcia wdrożenia nowych produktów, wsparcie działów produkcyjnych oraz działu kontroli jakości w fazie wdrożenia produktu. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Żory (śląskie)

OBSŁUGA STOISKA Z FAJERWERKAMI - do 13 PLN

obsługa stoiska z fajerwerkami
kontakt przez OHP - 2017-12-18 - Chorzów (śląskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - od 4 000 PLN

- administracja systemami informatycznymi i bazami danych,- administracja serwerami,- administracja i nadzór nad bezpieczeństwem zasobów informatycznych,- praca w środowisku Active Directory,- tworzenie i nadzór nad wykonywaniem kopii zapasowych danych z systemów informatycznych,- przydzielanie użytkownikom identyfikatorów, haseł oraz uprawnień do zasobów sieci i systemów informatycznych,- udzielanie wsparcia użytkownikom systemów informatycznych w codziennej pracy realizowanej z wykorzystaniem oprogramowania komputerowego,- współpraca z producentami oprogramowania,- realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej.
Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy - 2020-11-09 - Tychy (śląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - od 4 300 PLN

- Samodzielne (w przypadku spełnienia wymogów określonych w art. 286 Ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych) lub pod nadzorem Audytora wewnętrznego (w przypadku niespełnienia wymogów określonych w art. 286 Ustawy z dni a27.08.2009 r. o finansach publicznych) wykonywanie czynności audytowych w zakresie określonym w Ustawie z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 04.09.2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 506) min.: ocena mechanizmów kontrolnych oraz procedur zarządzania ryzykiem; omawianie stwierdzonych ryzyk i nieprawidłowości; dokumentowanie wyników audytów; formułowanie rekomendacji; opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych działań audytowych; dokonywanie czynności w zakresie planowania oraz sprawozdawczości. Samodzielne wykonywanie czynności kontrolnych podmiotów leczniczych, nad którymi funkcję nadzoru sprawuje Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, w zakresie określonym w Ustawie z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 z późn. zm.).- Wynagrodzenie: 4.300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, ul. Poniatowskiego 15- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: osoby aplikujące na stanowisko audytora wewnętrznego - spełnianie warunków, o których mowa w art. 286 Ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych; wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, ekonomia, finanse; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; biegła obsługa MS Office; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; umiejętność analitycznego myślenia; dobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celów. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-06-11 - Katowice (śląskie)

ZBIERACZ OWOCÓW - do 2 100 PLN

Zbieranie i sortowanie borówki amerykańskiej.
EJ JOB EWA JÓŹWIK - 2018-04-26 - Wielichówko (zachodniopomorskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

wg zakresu obowiązków
Salon Fryzjerski "EWA" Ewa Woźniak - 2018-03-29 - Człuchów (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

-obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie zleceń
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Świebodzin (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

- SPRZEDAŻ W SKLEPIE ODZIEŻOWYM,- SPRZEDAŻ TOWARU,- ROZMOWA SPRZEDAŻOWA,- ZAMAWIANIE TOWARU,- OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, TERMINALA PŁATNICZEGO,
SKLEPY WIELOBRANŻOWE "SZYSZKA" GRZEGORZ OWCZARZAK - 2019-01-23 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPRZĄTACZ - od 2 150 PLN

Sprzatanie bloków, chodników, terenów przy blokach.
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wielkoblokowa" w Białymstoku - 2017-12-08 - Białystok (podlaskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 15 PLN

Trasowanie, wiercenie, spawanie metodą MAG.
Konstal PPUH Zygmunt Cieśla - 2017-09-06 - Paczków (opolskie)

MECHANIK MASZYN PRODUKCYJNYCH - od 2 800 PLN

Zapewnienie ciągłości procesu produkcji poprzez bieżące naprawy maszyn produkcyjnych. Diagnostyka oraz analiza przyczyn występowania i wdrażania działań zapobiegawczych. Serwisowanie oraz wykonywanie prewencyjnych przeglądów maszyn i urządzeń. Prace modernizacyjne przy liniach produkcyjnych oraz współpraca z serwisami zewnętrznymi. Planowanie i wykonywanie konserwacji prewencyjnych maszyn i urządzeń. Udział w instalowaniu i uruchamianiu nowych maszyn i urządzeń oraz ich odbiór.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2019-05-29 - Kalisz (wielkopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI - od 1 800 PLN

montaż regałów
DAMIAN WOŹNIAK REGAL-SYSTEM - 2015-12-07 - Chojnice (pomorskie)

ADMINISTRATOR BAZ DANYCH - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Pajęczno (łódzkie)

TAPICER MEBLOWY - od 2 500 PLN

ubieranuie mebli na gotowo, piankowanie,
Zakład Produkcyjno-Handlowy WACPOL - 2017-07-26 - Nowy Ochędzyn (łódzkie)

HYDRAULIK - od 2 600 PLN

- Wykonywanie i montaż instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych, powietrznych i wentylacyjnych.- Wykonywanie robót związanych z konserwacją, udrażnianiem, naprawą i modernizacją w/w instalacji.- Przeprowadzanie kontroli szczelności i drożności instalacji sanitarnych.- Usuwanie awarii wodnych, cieplnych, powietrznych, kanalizacyjnych i sanitarnych.
HORTINO Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Leżajsk Sp. z o.o. - 2020-10-14 - Leżajsk (podkarpackie)


Wybierz powiat