ADMINISTRATOR BAZ DANYCH Kłodzko oferta pracy ULTRA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ADMINISTRATOR BAZ DANYCH

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: koordynacja kalendarza spotkań Zarządu, organizacja podróży służbowych, wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań,

Data publikacji: 2016-04-27

Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)

Pracodawca: ULTRA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zajęcza 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
koordynacja kalendarza spotkań Zarządu, organizacja podróży służbowych, wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR BAZ DANYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: administrator baz danych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Nazwa pracodawcy:
ULTRA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Adres pracodawcy:
Zajęcza 8, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt tel. z pracodawcą oraz e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: kłodzki

Gmina pracodawcy: Kłodzko

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kłodzko

Ulica pracodawcy: Zajęcza

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: administrator baz danych

Data dodania oferty pracy: 27.04.2016

Oferta pracy ważna do: 25.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 4 200 PLN

Zarządzanie produkcja i montażem silników elektrycznych.Organizacja pracy podległych działów.Bezposredni nadzór nad procesem produkcji i jej pracownikami.Realizacja planu produkcyjnego, ciagłości i terminowości produkcji.Nadzór nad jakością produkowanych wyrobów i optymalizacją kosztów.Współpraca z innymi działami w firmie zapewniajacą sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-04-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 800 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA USŁUG SZKOLENIOWYCH - od 2 000 PLN

Wykształcenie: min. licencjat; mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, sprzedaży szkoleń; swoboda wypowiedzi, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową, sprawne korzystanie z Internetu i programów obsługujących pocztę firmową, wytrwałość w dążeniu do celu i umiejętność negocjacji, umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu, umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych kontaktów biznesowych; dokładność, sumienność, zaangażowanie; kreatywność w realizacji stawianych zadań i napotykanych problemów; zakres obowiązków: aktywna sprzedaż szkoleń przez telefon, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych kontrahentów; dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz profesjonalny wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)

ADMINISTRATOR PROJEKTU - 3 000 - 4 000 PLN

organizacja i koordynacja pracy biura Inżyniera Kontraktu w Kłodzku; rejestracja, archiwizacja i dystrybucja korespondencji oraz wszelkichdokumentów w biurze Inżyniera Kontraktu; nadzorowanie pracysekretariatu; sporządzanie sprawozdań z narad projektowych,inwestycyjnych, przygotowywanie wstępnych wersji raportów, pism,protokołów oraz innych dokumentów dla Inżyniera Rezydenta; weryfikacja kompletności raportów o postępie prac Wykonawców; opracowywanie i nadzór nad realizacją harmonogramów; koordynacjapracy specjalistów w zespole Inżyniera Kontraktu; zapewnieniekompletnej i terminowej informacji o działaniach we wszystkichelementach Projektu. Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne); bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point); dobra organizacja pracy, zaangażowanie, komunikatywność; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; prawo jazdy kat. B; doświadczenie na podobnym stanowisku.Dodatkowe wymagania: bardzo dobra znajomość MS Project; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
"SWECO CONSULTING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Kłodzko (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 13 PLN

Układanie kostki brukowej.Wymagane doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B", obsługa urządzeń typu niwelator, mile widziane uprawnienia na zagęszczarkę. Praca na terenie Wrocławia i Olsztyna.
JSV Sławomir Kubica - 2017-05-18 - Racibórz (śląskie)

ADMINISTRATOR / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI - do 3 000 PLN

praca w godzinach od 08:00 do 16:00; obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie technicznym, administracyjnym i organizacyjnym
ADMICA ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Stargard (zachodniopomorskie)

MERCHANDISER-OSOBA WYKŁADAJĄCA TOWAR OKREŚLONEGO PRODUCENTA - od 460 PLN

wykładanie towaru w marketach (dbanie o ekspozycję towaru na półce ipt.),zatrudnien ie - jako praca dodatkowa12 godzin tygodniowopraca w poniedziałki, środy, piątki-godziny porannemiejsce pracy-Leclerc w Elbląguwynagrodzenie 460 zł netto
SAVOIR GROUP Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ULOTKARZ - 13 - 14 PLN

roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-01-10 - Łomża (podlaskie)

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW MAGAZYNOWCYH - od 6 000 PLN

Kontrola działania systemu magazynowego i wszystkich procesów wspierających oraz usług;Ustawianie praw dostępu nowych użytkowników, ustawianie drukarek; Kontrola i rozwiązywanie problemów z komunikacją EDI między systemem magazynowym, klientem i przewoźnikami;Rozwiązywanie bieżących problemów, błędów i rozbieżności systemowych, zapytań, wymagań od klienta i operacji;Wsparcie i konserwacja zewnętrznych/wspierających modułów systemu magazynowego;Testowanie nowych wersji i inicjalizacja zmian systemu (tj. zdolność do prowadzenia ogólnego testowania, dokumentacja i testowanie UAT ze źródłami wewnętrznymi i zewnętrznymi);Stałe udoskonalanie WMS oraz modułów wspierających / zewnętrznych;Współpraca przy definiowaniu procedur metodycznych w magazynie;Tworzenie dokumentacji aplikacyjnych;Szkolenie nowych użytkowników;Codzienne raportowanie do klienta i kierownictwa;Tworzenie raportów systemowych na podstawie wymagań operacji/klienta.Wymagania:. Wykształcenie co najmniej średnie z maturą. Zaawansowana znajomość MS Excel. Dobra znajomość WMS SAP. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość procesów logistycznych. Wysokie umiejętności analizy danych liczbowych. Dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole. Umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy własnej. Umiejętność pracy pod presją czasu. Sumienność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.. Znajomość SQL będzie dodatkowym atutem. Znajomości techniczne sieci LAN, VAN, WiFi, baz danych, doświadczenie w eksploatacji dużych systemów informatycznych typu ERP będzie dodatkowym atutem.
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-14 - Załom (zachodniopomorskie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - od 2 200 PLN

aktualizowanie danych, modyfikowanie kodu, konfigurowanie serwera i baz danych, instalowanie i konfigurowanie oprogramowania, monitorowanie i utrzymywanie poprawności działania oraz dostępności na stronach internetowych, optymalizowanie działania, raportowanie statystyk ruchu, raportowanie obciążenia i wydajności serwera, tworzenie kopii bezpieczeństwa, wdrażanie polityki bezpieczeństwa przetwarzania informacji na stronach internetowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)

MURARZ-TYNKARZ - 997,4 PLN

Praca na budowie
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Łosice (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA (S) - 997,4 PLN

przygotowywanie surowców (obieranie, mycie, czyszczenie), obróbka termiczna surowców (smażenie, pieczenie, gotowanie), przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza, podawanie i porcjowanie potraw, utrzymanie czystości na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Ładna (małopolskie)

CUKIERNIK - od 1 750 PLN

Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana; kontakt z pracodawca telefoniczny;
Piekarnia "U Kasi" Halina Mozgawa - 2015-12-29 - Damnica (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI WODNEJ, GEOLOGII I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ - do 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa, a w szczególności: 1) prowadzenie spraw związanych z ewidencją, utrzymaniem i eksploatacją obiektówi urządzeń komunalnych (głównie gminnych rowów melioracyjnych i komunalnych oraz zbiorników wodnych),2) prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem zanieczyszczeniom wód, naruszeniem stanu wody na gruncie oraz innych zadań wynikających z ustawy Prawo wodne, 3) przygotowywanie projektów uchwał oraz opinii do wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,4) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów zagospodarowania złoża oraz opiniowanie planów ruchu zakładu górniczego, w tym:a) przygotowywanie projektów opinii lub uzgodnień Prezydenta Miasta w sprawach wydania przez właściwe organy decyzji, wymagających takich opinii lub uzgodnieńz mocy prawa geologicznego i górniczego, w zakresie oddziaływania na środowisko prac objętych tymi decyzjami (dot. koncesji górniczych),b) przygotowywanie projektów opinii w sprawie wydawania przez właściwe organy decyzji dotyczących zatwierdzenia planów ruchu zakładów górniczych,5) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska, w tym:a) przygotowywanie treści materiałów informacyjnych w zakresie edukacji ekologicznej społeczeństwa (ulotki, broszury, artykuły prasowe, komunikaty)b) przygotowywanie akcji edukacyjnych dzieci i młodzieży (kontakty z placówkami oświatowymi, typowanie placówek oświatowych do nagradzania za akcje proekologiczne, rozsyłanie materiałów edukacyjnych)c) zlecanie organizacjom pozarządowym i innym uprawnionym podmiotom realizację zadańzwiązanych z ochroną środowiska i kształtowaniem postaw proekologicznych,6) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanych zadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwości przyszłego raportowania tych informacji,7) opiniowanie inwestycji i projektów z zakresu gospodarki wodnej i melioracji, 8) koordynowanie działań wynikających z funkcjonowania aglomeracji wodno-ściekowej Kędzierzyn-Koźle,9) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, usługi i dostawy z zakresu prowadzonych spraw,10) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconychWydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości
Urząd Miasta - 2018-03-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ODBIORCA WYDMUSZKI Z AUTOMATU - od 1 850 PLN

opieka nad grupą pracowników działu lakierni posługujących się językiem ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Złotoryja (dolnośląskie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ (UZUP. REF.150F) - do 1 850 PLN

praca z osobami z niepelnosprawnością intelektualną, pomoc i opieka oraz dbanie o czystość;
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Chorzów (śląskie)

ZA-CA KIEROWNIKA SKLEPU - 2 350 - 2 700 PLN

praca na hali sprzedazy,, tworzenie zamówień, zarzadzanie personelem, prowadzenie marketu pod nieobecnośc kierownika, obsługa klienta
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

ADMINISTRATOR STRON INTERNETOWYCH - 997,4 PLN

staż z FP
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Łask (łódzkie)

POKOJOWA - od 2 184 PLN

Sprzatanie pokoi i hotelowych częsci wspólnych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKCES" Andrzej Kornas - 2017-08-22 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)

SERWISANT URZĄDZEŃ UDOJOWYCH - od 1 850 PLN

Naprawa urządzeń udojowych.
ANMAR Aneta Jackowska - 2016-01-12 - Grajewo (podlaskie)

SZWACZKA/KRAWIEC/PRASOWACZ - od 3 500 PLN

Obsługi maszyny typu stębnówka, Szycie odzieży wierzchniej - damskiej, prasowanie
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Czarny Las (śląskie)

MAGAZYNIER - ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 350 PLN

kontrola stanu magazynowego, przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa programu, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, aktywne uczestnictwo w inwentaryzacjach
GIKO Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wola Moszczenicka (łódzkie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

wykształcenie gimnazjalne, książeczka sanepidowskalub chęć do jej wyrobieniaDbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S. A. - 2017-08-21 - Orpiszew (wielkopolskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-05 - Białystok (podlaskie)

REFERENT DS. HANDLOWYCH - 997,4 PLN

pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, tworzenie baz danych klientów, umawianie spotkań z klientami, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów, obsługa biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ołtarzew (mazowieckie)


Wybierz powiat