ZASTĘPCA GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ Ostrów Wielkopolski oferta pracy 4 GRANTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ZASTĘPCA GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółek zgodnie z ustawą o rachunkowościprzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznychsporządzanie sprawozdań finansowych jednostkiwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamikontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowychwymagane doświadczenie zawodowe - 3 lata

Data publikacji: 2019-03-20

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: 4 GRANTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żółkiewskiego 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółek zgodnie z ustawą o rachunkowościprzygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznychsporządzanie sprawozdań finansowych jednostkiwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP)potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamikontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowychwymagane doświadczenie zawodowe - 3 lata

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ZASTĘPCA GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: księgowy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
4 GRANTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Żółkiewskiego 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Żółkiewskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 20.03.2019

Oferta pracy ważna do: 05.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 650 PLN

Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; ks. sanitarno-epidemiologiczna lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: kierowanie zespołem, dobra organizacja opracy, obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci; dbanie o zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta; zarządzanie procesami na sali sprzedaży; motywowanie pracowników, delegowanie i weryfikowanie zadań; aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Knurów (śląskie)

ZASTĘPCA PREZESA ZARZĄDU - ZASTĘPCA DYREKTORA SPÓŁDZIELNI - 8 500 - 9 000 PLN

Do podstawowych obowiązków Zastępcy Prezesa Zarządu Zastępcy Dyrektora Spółdzielni należy:1. Opracowanie rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych.2. Opracowanie potrzeb materiałowych, środków niezbędnych do prowadzenia eksploatacji i utrzymania we właściwym stanie a także remontowania i konserwacji zasobów mieszkaniowych.3. Nadzorowanie wykonania remontów, konserwacji, inwestycji oraz utrzymanie we właściwym stanie zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych.4. Prowadzenie gospodarki zasobami mieszkaniowymi, a w szczególności:- nadzór nad prawidłowym naliczaniem obciążeń czynszowych lokali użytkowych,- okresowe rozliczanie zużycia mediów /energii elektrycznej i cieplnej, gazu itp./ oraz bieżące i okresowe analizowanie ich zużycia,- prowadzenie ewidencji lokali użytkowych, przygotowanie umów z najemcami lub dzierżawcami lokali użytkowych i gruntów.5. Kontrola i nadzór nad gospodarką magazynową, właściwym zabezpieczeniem mienia w magazynach przed kradzieżą, pożarem, zalaniem lub zniszczeniem w inny sposób.6. Zabezpieczenie obiektów Spółdzielni przed kradzieżą, włamaniem i pożarem.7. Współorganizowanie z pozostałymi Członkami Zarządu pracy w Spółdzielni zgodnie z przepisami BHP, p. poż. oraz Kodeksu Pracy.8. Organizowanie pracy podległych sobie służb i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p. poż. i przepisami Kodeksu Pracy.9. Sporządzanie w obowiązujących terminach sprawozdań dla potrzeb GUS i innych instytucji oraz Rady Nadzorczej w zakresie prowadzonych zagadnień.10. Nadzór nad prowadzeniem prawidłowej dokumentacji zużycia materiałów oraz dokumentacji związanej z wykonywaniem prac przez podległych pracowników.11. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją zasobów mieszkaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Gospodarce Elektrycznej, przepisami dozoru technicznego, BHP i p. poż itd..12. Bieżące i prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej i innej związanej z wykonywanymi remontami, konserwacją jak również prowadzoną eksploatacją.13. Analizowanie zużycia i kosztów zużycia nośników energii wody, gazu itp..14. Zlecanie jednostkom zewnętrznym wykonania robot remontowych, konserwacyjnych i usług.15. Nadzór nad pracą podległych sobie działów i pracowników.16. Organizowanie pracy podległych sobie pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi a w szczególności przepisami Prawa Pracy.17. Kontrolowanie wykonania zleconych pracownikom i jednostkom zewnętrznym zadań.18. Opiniowanie wniosków i propozycji dotyczących zmian w zakresie przebudowy lub remontów w zasobach mieszkaniowych i lokalach użytkowych.19. Czuwanie nad stosowaniem prawidłowej technologii wykonywania remontów i konserwacji oraz użycia właściwych materiałów przez pracowników własnych Spółdzielnie a także wykonawców zewnętrznych.20. Nadzór nad przygotowaniem umów z jednostkami zewnętrznymi na wykonanie robót, świadczenie usług i dzierżawy lokali.21. Rozliczanie z czasu pracy podległych pracowników.22. Dopilnowanie, aby zatrudnieni pracownicy posiadali wymagane przepisami uprawnienia i przeszkolenia.23. Współdziałanie z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi oraz instytucjami a w szczególności z UDT, ZE, MPEC itp.24. Prowadzenie korespondencji z zewnętrznymi jednostkami gospodarczymi, instytucjami i Członkami Spółdzielni w zakresie prowadzonych zagadnień.25. Zastępowanie Prezesa Zarządu Dyrektora Spółdzielni podczas jego nieobecności.26. Udział w posiedzeniach Zarządu Spółdzielni.27. Zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej.28. Informowanie Dyrektora Spółdzielni o dostrzeżonych nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji planów i pracy poszczególnych służb oraz współdziałanie z Dyrektorem w zakresie usunięcia tych nieprawidłowości.29. Przestrzeganie obowiązujących regulaminów i przepisów wewnętrznych i zewnętrznych.30. Terminowe i rzetelne wykonywanie obowiązków służbowych.31. Wykonanie innych prac związanych z działalnością Spółdzielni przez Prezesa Zarządu - Dyrektora Spółdzielni. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata powinny być złożone w oryginałach, odpisach lub kopiach poświadczonych notarialnie. Zaświadczenia lekarskie i o niekaralności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania zgłoszeń.Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w sekretariacie, mieszczącym się w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko -Własnościowej Szóstka, w godzinach 9:00-14:00 do dnia 17.11.2017r. Zgłoszenia w zaklejonej kopercie z nazwą konkursu można złożyć osobiście lub przesłać na adres Spółdzielni Szóstka. W przypadku przesłania liczy się data i godzina wpływu do Spółdzielni.Termin otwarcia zgłoszeń 20.11.2017r.Zgłoszenia złożone po terminie lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.Kandydaci, których zgłoszenia spełniać będą wymogi formalne (złożą wymagane dokumenty oraz wykażą się wymaganymi kwalifikacjami), zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O dacie, godzinie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną zawiadomieni indywidualnie.Oferta dostępna w sali E, D.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - od 2 500 PLN

Montaż i demontaż systemów szalunkowych, przenoszenie ręczne i mechaniczne szalunków. Szalowanie i pomoc przy betonowaniu. Organizacja stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

POMOC STOLARZA - 997,4 PLN

pomoc stolarza
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sokółka (podlaskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRODUKCJI - od 2 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-02-21 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNICZKA DO PRAC OGRODNICZYCH - 14,89 - 16,54 PLN

pielenie i gracowanie terenów zielonych na klombach z kwiatami i krzewami, grabienie ; prace na terenie Rubinkowa I i II
USŁUGI AGROTECHNICZNE "GRAMEN " JAROSŁAW LISIŃSKI - 2016-06-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

zarządzanie asortymentem marketu, zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecność Kierownika, prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców,
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Świerklaniec (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA MARKETU - od 2 500 PLN

Zapewnienie funkcjonowania marketu pod nieobecbość kierownika. Zarządzanie asortymentem marketu. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)

FRYZJER - od 1 050 PLN

Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Praca na 1/2 etatu z możliwością zatrudnienia na cały etat. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
STUDIO FRYZJERSKIE SZALONE NOŻYCZKI AGNIESZKA HAJDUK - 2018-11-02 - Rybnik (śląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

Mechanik samochodowy-konserwacja i naprawa podwozia, naprawa i wymiana szyb samochodowych, wymiana opon serwisowanie układów chłodniczych oraz klimatyzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Obórki (kujawsko-pomorskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU (BOGATYNIA) - do 3 500 PLN

zarządzanie personelem, zarządzanie asortymentem, składanie zamówień, praca w godzinach 07.00-15.00, 14.00-21.00 oraz w dni wolne (09.00-16.00), I umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas nieokreślony;
LEDI Sp. z o.o. - 2018-10-11 - Bogatynia (dolnośląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 13 - 16 PLN

prace ogólnobudowlane (brukarskie, ogrodzenia), miejsce pracy Zgorzelec i okolice, praca na 1 zmianę (7.00-15.00), po okresie próbnym praca na czas nieokreślony
TRANSPORT CIĘŻAROWY I ROBOTY ZIEMNE DOROTA MIŚTA - 2017-10-18 - Zgorzelec (dolnośląskie)

DEKARZ - od 2 250 PLN

Pokrycie dachu blachodachówką.
Piotr Rakoczy Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa - 2019-01-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

FAKTURZYSTKA - od 1 100 PLN

Przyjmowanie, rozliczanie, wystawianie faktur, praca z programem sprzedażowym WF- MAGpraca na 1/2 etatu w godz. 9-13
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

KIEROWNIK SKLEPU/SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Nadzór nad pracownikami oraz sprzedażą art. sklepu.
SEDA SHUSHAN MARTIROSYAN - 2017-07-26 - Kęty (małopolskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-11-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedawca; staż 6.00-14.00; 14.00-22.00, praca w niedziele i święta
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 500 - 3 800 PLN

PRACA PRZY PRODUKCJI PANELI AKUSTYCZNYCH. OBSŁUGA MASZYN PROFILUJĄCYCH, SKŁADANIE KASET, PAKOWANIE I PRZYGOTOWANIE DO TRANSPORTU GOTOWYCH ELEMENTÓW.
World Acoustic Group S.A. - 2017-11-13 - Polkowice (dolnośląskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - 2 200 - 3 500 PLN

obróbka metalu (spawanie, szlifowanie)
PPHU "VEGA" Agnieszka Maciszewska - 2018-04-04 - Głogów (dolnośląskie)

OPERATOR SUWNIC (SUWNICOWY) - od 14 PLN

Wykonywanie usług w zakresie podawania masy betonowej na stanowiska oraz załadunek wyrobów gotowych przy użyciu urządzeń transportu bliskiego
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2018-03-28 - Szepietowo (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 200 PLN

kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS,obliczanie wynagrodzeń pracowników
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

praca fizyczna na terenie magazynu z częściami autobusowymi
ZPH-U " LE CART" Zygmunt Leś - 2016-03-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUNKA - od 2 550 PLN

Opieka nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. Pomoc przy czynnościach codziennych (mycie, ubieranie, karmienie). Organizowanie czasu wolnego, zajęcia manualne, spacery, zabawy ruchowe. Czuwanie nad bezpieczeństwem podopiecznych, oragnizowanie innych okolicznościowych zdarzeń, współpraca z terapeutą.
Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach - 2018-04-06 - Miłowice (lubuskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - do 2 400 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem; ks.sanepidu; zakres obowiązków: organizowanie czasu pracy własnej oraz podległym pracownikom w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sklepu, zapewnienie przestrzegania zasad standardów pracy, budowanie właściwego wizerunku firmy w oczach klientów, zamawianie towaru w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży asortymentu, dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towaru, praca na sali sprzedaży; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
Polomarket sp.z.o.o - 2017-05-16 - Gliwice (śląskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 1 750 PLN

zarządzanie personelem, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Malbork (pomorskie)

STYLISTA RZĘS (SZPROTAWA) - 500 - 2 000 PLN

Przedłużanie rzęs
Studio Urody Vogue Monika Klimczak - 2018-04-26 - Szprotawa (lubuskie)

POMOC KUCHENNA/ STAŻ - 997,4 PLN

przygotowywanie produktów do sporządzania dań, pomoc w sporządzaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA PRZEDSIĘBIORSTWA DO SPRAW FINANSOWYCH - GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 5 000 PLN

Sprawowanie nadzoru kierowniczego nad sprawami w szczególności finansowymi osoby prawnej, kierowanie sprawami finansowymi osoby prawnej,nadzór kierowniczy nad sprawami spornymi, nazdór kierowniczy nad kosztami podmiotu, nadzór kierowniczy nad naleznościami i zobowiązaniami, nadzór kierowniczy nad wykonawstwem przez podległych księgowych rachunkowości podmiotu.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2016-01-08 - Kłomnice (śląskie)


Wybierz powiat