Praca STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - oferty pracy (3)
Ocena modeli biznesowych firmy oraz ich integracja z technologią. Kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy. Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych. Odpowiedzialność za zgodność procedur uznawania przychodów z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych oraz rocznych audytów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
1. Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji analitycznej / funkcjonalnej,2. Recenzowanie i formalne zatwierdzanie dokumentacji testów IT (scenariusze, plany testow),3. Procesowanie incydentów/problemów w ramach trzeciej linii wsparcia (błędy użytkowników ze środowiska produkcjynego),4. Analiza / szacowanie wpływu zmian na procesy biznesowe, system, użytkowników,5. I inne zadania przydzielone przez przełożonego nie będące sprzecznymi z obowiązującym prawem.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum;
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji analitycznej / funkcjonalnej2. Recenzowanie i formalne zatwierdzanie dokumentacji testów IT (scenariusze, plany testow) 3. Procesowanie incydentów/problemów w ramach trzeciej linii wsparcia (błędy użytkowników ze środowiska produkcjynego)4. Analiza / szacowanie wpływu zmian na procesy biznesowe, system, użytkowników5. I inne zadania przydzielone przez przełożonego nie będące sprzecznymi z obowiązującym prawem
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Analizowanie i priorytetyzacja wymagań użytkowników końcowych;Odpowiedzialność i zapewnienie, że wymagania stawiane przez użytkowników są właściwie rozumiane przez sektor Biznesu oraz IT, i właściwie procesowane przez programistów;Wykonywanie prototypów, które zostały zaprojektowane w celu zaspokojenia potrzeb i realizacji celów użytkownika;Wprowadzanie zmian na rzecz zwiększenia efektywności oprogramowania i redukcji kosztów zarządzania;Prowadzenie treningów dla młodszych analityków; Kontakt z klientem w celu rozpoznania potrzeb i wymogów;Zapewnienie, iż wymagania są właściwie rozumiane zarówno przez dział IT jak i dział rozwoju aplikacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;- analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;- analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;- koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;- definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;- przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;- ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;- praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Kierunek wykształcenia: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe: 5+ lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT. Doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu Doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum jest koniecznością. Praca w oparciu o metodologie tajue jak Agile, TDD. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models, niezależność, systematyczność, zorganizowanie, zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji, znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem, certyfikaty IREB oraz IIBA będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w pisaniu i mówieniu jest koniecznością. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum;
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Ocena modeli biznesowych firmy oraz ich integracja z technologią. Kontrola finansowa wszystkich transakcji firmy. Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych. Odpowiedzilność za zgodność procedur uznawania przychodów z obowiązującymi przepisami . Przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych oraz rocznych audytów.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności, analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu, koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpracaz zespołem deweloperów aplikacji, definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych.
EPAM Systems Poland - 2017-11-13 - Gdańsk (pomorskie)
Wspieranie tworzenia i zarządzanie procesem prognozowania (tygodniowo, miesięcznie,kwartalnie). Rezerwacje, przychody i Opex; Dostarczanie wysokiej jakości analiz finansowych i wsparcie biznesowe. Nie chodzi tu tylko o tworzenie danych, ale również o zapewnienie wglądu i analizy; Wspieranie Kontrolerów i FD w dostarczaniu odpowiednich informacji P&L do organizacji sprzedaży (pomiar wskaźników rentowności portfela itp.); Wspieranie najlepszych praktyk Opexu w zakresie kontroli w każdym z regionów geograficznych. Dostarczanie analiz i sprawozdań dyrektorowi finansowemu; Przyczynienie się do rozwoju procesów rocznego idługoterminowego planowania wyznaczania celów.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności, analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu, koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpracaz zespołem deweloperów aplikacji, definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych.
EPAM Systems Poland - 2017-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie i zarządzanie wynikami Analityków Biznesu, a także wspieranie , opracowywanie i wdrażanie rozwiązań technologicznych. Identyfikowanie możliwości intergacji danych z istniejącymi i nowymi systemami informacyjnymi. Koordynowanie w pracy kilku analityków biznesowych, aby określać rozwiązania. Nadzór nad projektami i komponentami opracowywanymi przez innych członków zespołu lokalnego i działanie jako punkt kontaktowy dla innych regionów.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
1. Odpowiedzialność za testowanie polegające na walidacji danych z zakresu analizy zysków i strat w oparciu o ryzyko (RBPL Data Validation Testing) na potrzeby MRA199. Dbanie o to, by zgłoszenia w JIRA były odpowiednio doprecyzowane i zawierały plan rozwiązania problemu. Analizowanie/badanie przyczyn wszystkich zgłoszeń w JIRA w trakcie testów akceptacyjnych lub testów produktu procesu (UAT/PP).2. Systematyczne przekazywanie interesariuszom (liderom wyższego szczebla/kontrolerom finansowym/kontrolerom produktu itd.) aktualnych informacji na temat testów podczas telekonferencji dotyczących testów.3. Dbanie o odpowiednie dokumentowanie wyników testów i informacji potwierdzających w związku z testowaniem polegającym na walidacji danych z zakresu rachunku zysków i strat oraz analizy zysków i strat w oparciu o ryzyko (PLA+RBPL) na potrzeby MRA199. Wsparcie w tworzeniu pakietów zatwierdzenia walidacji danych, które służą do uzyskania zatwierdzenia ze strony kontrolera finansowego lub kontrolera produktu (FC/PC) (w każdym cyklu testowania polegającego na walidacji danych).4. Opracowywanie comiesięcznych raportów dotyczących wartości narażonej na ryzyko (VaR) i przesyłanie ich kadrze kierowniczej wyższego szczebla. Zmiany procentowe wartości narażonej na ryzyko (VAR%) należy wyróżniać w raportach i dokumentować. 5. Opracowywanie comiesięcznych raportów dotyczących wartości narażonej na ryzyko (VaR) i przesyłanie ich kadrze kierowniczej wyższego szczebla. Zmiany procentowe wartości narażonej na ryzyko (VAR%) należy wyróżniać w raportach i dokumentować.Umowa na okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
PLANOWANIE PROJEKTUNADZOROWANIE PROJEKTUZARZĄDZANIE INTERESARIUSZAMIANALIZA WYMAGAŃWYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Przegląd polityki zarządzania analizą zysków i strat w oparciu o ryzyko (RBPL) w celu uwzględnienia obowiązków działu Front Office; 2. Wsparcie w dostarczaniu poświadczenia T+1 FO; 3. Wsparcie w dostarczaniu poświadczenia T0 FO; 4. Odpowiedzialność za opracowywanie strategii testowania; 5. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów na Forum Metodologicznym (Methodology Forum). Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Spełnianie szczegółowych wymagań biznesowych w zakresie kompleksowych analiz rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL), obejmujących powstawanie zagrożeń, omówienie rachunku wyników oraz sporządzanie rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL) dla wielu podmiotów związanych z interesariuszami w różnych dziedzinach i na różnych poziomach hierarchii; 2. Przeprowadzanie ekstrakcji danych, wykorzystywanie i analiza danych na poziomie transakcji z rachunku wyników i rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL) przy użyciu zarówno programu Excel, jak i wewnętrznych narzędzi analitycznych; 3. Analiza architektury bieżącego stanu FTB oraz procesów biznesowych w celu ustalenia luk w funkcjonalności istotnych dla wdrożenia rachunku wyników z uwzględnieniem zagrożeń (RBPL); 4. Prowadzenie niezależnych analiz, nawiązywanie trwałych relacji oraz wywieranie wpływu na interesariuszy i pracowników działów IT; 5. Nawiązywanie zdalnej współpracy z pracownikami oddziałów na całym świecie i pozyskiwanie w ramach relacji wewnętrznych wiedzy o kluczowych obszarach. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Strategia, planowanie i raportowanie ocen. Zarządzanie przedsięwzięciami (w tym wsparcie transakcji handlowych). Zarządzanie, ryzyko, i zapewnienie jakości poszczególnych biznesów/krajów/aktywów i ryzyk. Przegląd BS, P&L, CF, kapitału obrotowego i środków finansowych. Lider w zakresie kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
1. Wykonywanie wszystkich zadań związanych z zarządzaniem projektami oraz analiza wymagań biznesowych,2. Zbieranie wymagań biznesowych oraz ich dokumentacja3. Współpraca z działem IT w zakresie wdrożenia nowych oraz usprawnień istniejących funkcjonalności4. Współpraca z użytkownikami w zakresie testowania wdrożonych funkcjonalności, szkolenia w zakresie wdrożonych funkcjonalności5 oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcęJedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości. Analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności. Analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu. Koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji. Definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych. Przygotowywanie ekspertyzy SME - odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania. Ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta. Praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.07.2017 na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum - jest koniecznością. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne - znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models; niezależność, systematyczność, zorganizowanie; zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji; znajomość data feed - takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) - będzie dodatkowym atutem; certyfikaty IREB oraz IIBA - będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością; znajomość drugiego języka obcego - będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -identyfikowanie i analizowanie biznesowego wpływu zastosowania formatu globalnego, -współpracę z konsultantem rozwiązań w celu zdobywania, dokumentowania i podejmowania specyficznych wymogów lokalnych w podejściu zerowym, -zapewnianie fachowej wiedzy w zakresie opracowywanego tematu oraz stosowanie metodologii zmiany, -odpowiedzialność za utrzymywanie stanu jest i ma być na tym samym poziomie z sukcesem, -zapewnianie właściwego i efektywnego przepływu wiedzy (w dokumentacji i szkoleniu kluczowych użytkowników), -ciągły rozwój i bycie na bieżąco z dokumentacją (procedury standardowych operacji, opisywanie procesów).
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Strategia, planowanie i raportowanie ocen. Zarządzanie przedsięwzięciami (w tym wsparcie transakcji handlowych). Zarządzanie, ryzyko i zapewnienie jakości poszczególnych biznesów/krajów/aktywów i ryzyk. Przegląd BS, P&L, CF, kapitału obrotowego i środków finansowych. Lider w zakresie kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kraków (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum;
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności, analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu, koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpracaz zespołem deweloperów aplikacji, definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych.
EPAM Systems Poland - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
-dopilnowanie, że wszystkie wymagania zostały uwzględnione i przeanalizowane, włączając w to wszystkie elementy funkcjonalne i nie funkcjonalne, wykorzystując MoSCoW tam gdzie konieczne; -przyczynia się do stworzenia całościowej (end-to-end) usługi, uwzględniając rozwój procesu i zmianę danych tam gdzie konieczne; -dostarcza proces oraz operacujną zmianę dla odpowiednich struktur, SLAs, zarządzanie i szkolenie; ustala zmianę z odpowiednimi stronami; -definiuje matrix przypisania odpowiedzialności RACI/RASCI;-definiuje i asystuje przy ryzyku w projekcie, wszelkich problemach oraz zależnościach, które mogą się w projekcie pojawić, identyfikuje pierwotną przyczynę oraz podejmuje starania w celu naprawienia sytuacji; -angażuje zespoły techniczne oraz zespoły zarządzające ryzykiem, aby stworzyć i zarządzać plan odnoszący się do wymagań technologicznych, strukturalnych, lokalizacji oraz integracji; -tworzenie zaawansowanych modeli workflow przy wykorzystaniu Visio Diagrams; -dokumentacja procesu;
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Analizowanie danych oraz definiowanie modeli danych według zapotrzebowania; 2. Zbieranie i analizowanie informacji biznesowych; Czytelne dokumentowanie informacji i rozwiązań projektowych oraz rozpowszechnianie tej wiedzy w zespole; 3. Inicjowanie i prowadzenie projektów, zapewnianie że wymagania i projekt rozwiązania są kompletne i prawidłowe, włączając w to model kontroli oraz wymagania niefunkcjonalne, takie jak wielkość i wydajność; 4. Recenzowanie, raportowanie i udzielanie wsparcia merytorycznego i jeśli zajdzie potrzeba planowanie i wykonywanie testów (zapewnianie jakości, testy integracyjne oraz akceptacyjne); 5. Zgłębianie wiedzy dotyczącej systemów zarządzania ryzykiem i stosowanie tej wiedzy przy sprawdzaniu poprawności zadań i wymagań oraz przeprowadzania analizy; 6. Zapewnianie wsparcia dziedzinowego w obszarze ryzyka kredytowego kontrahenta dla derywatyw pozagiełdowych, a także w obszarze wymogów kapitałowych ryzyka kredytowego Basel 3 (wiedza, którą należy zdobyć podczas pracy); 7. Budowanie silnych relacji z interesariuszami EPE oraz wykorzystywanie tych relacji, aby ułatwiać projekty; 8. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przygotowanie dwuletniego Planu biznesowego dla sektora Upstream oraz powiązanej oceny, w tym także opracowanie wskaźników efektywności operacyjnej, ekonomicznej i finansowej- Uczestniczenie w analizie i ocenie wyników- Dopilnowanie, aby pakiety informacji zarządczej przekazywane okresowo kadrze kierowniczej, zawierały dogłębną analizę i objaśnienie wyników firmy- Przygotowanie analiz ‘ad hoc’ dla kadry kierowniczej, w tym szczegółowych danych finansowych/informacji o wynikach, analiz kapitału roboczego i wpływu zmian cen na stan środków pieniężnych/dochodów itp.- Rozwiązywanie problemów związanych z raportowaniem oraz doradzanie w kwestiach finansowych- Odpowiedzialność za jakość danych i analizę w konkretnych regionach oraz za konkretne w
SHELL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ODDZIAŁ W ZABIERZOWIE - 2017-01-26 - Zabierzów (małopolskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności, analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu, koordynacja procesu rozwojów produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji, definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych, przygotowywanie ekspertyzy SME- odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania, ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta, praca metodologią agile oraz scrum
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności; analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu; koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji; definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych; przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania; ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór i kontrola realizacji wymagań Klienta; praca metodologią agile oraz scrum.
EPAM Systems Poland - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)