STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW(NR 6096) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW(NR 6096)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2019-11-22

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
M. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW(NR 6096)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługa finansowąWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty6 grudnia 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.11.2019

Data dodania oferty pracy: 22.11.2019

Oferta pracy ważna do: 06.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7c38483c239269f7556eb895eb62e0e

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO(NR 1247) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 13 PLN

OCHRONA OBIEKTU HANDLOWEGOMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:DĘBICA I OKOLICE
ARGUS SP. Z O.O. - 2017-05-25 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 000 PLN

-zarządzanie zamówieniami klientów, -utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, -przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, -współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji -ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, -odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, -praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)

BARMAN/BARMANKA - od 2 250 PLN

BARMAN/BARMANKA
Sogno Italiano Ewa Pawełek - 2019-08-20 - Dębica (podkarpackie)

PRACOWNIK SERWISU PORZĄDKOWEGO - od 1 850 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Kontakt tel. 515-090-166
STW SYSTEM Sp. z o.o., Ściegiennego 252 Kielce - 2016-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACYDS. DRÓG MIEJSKI INŻYNIER RUCHUW WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: kierowanie, koordynowanie i sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw inżynierii ruchu, badania i pomiary ruchu; planowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; terminowe przygotowywanie dokumentacji technicznej w zakresie prowadzonych zagadnień; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; przygotowywanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, przygotowywanie zezwoleń na przejazdy po drogach publicznych pojazdów z ładunkiem lub bez ładunku o masie, naciskach na osie lub wymiarach przekraczających wielkości określone w odrębnych przepisach; bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-09 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH ORAZ OPŁATY SKARBOWEJ W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: księgowanie wpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz opłaty skarbowej na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; wyliczanie 2% zrealizowanych dochodów z tytułu podatku rolnego w związku z koniecznością dokonywania zapłat do Izby Rolniczej; uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; analiza sald kont 101, 130, 221 oraz roczna weryfikacja sald, konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; przyjmowanie i obsługa interesantów.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-10-01 - Słupsk (pomorskie)

REFERENT DS MARKETINGU - od 2 200 PLN

REALIZACJA STRATEGI MARKETINGOWEJ, PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG FIRMY, PRZYGOTOWANIE OFERT MARKETINGOWYCH.
"MET-CHEM" Zakłady Metalowo Chemiczne Świerczek Halina - 2016-12-07 - Pilzno (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI - od 2 800 PLN

zapewnienie dochodzenia należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie - 2019-09-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

zgodny, praca w Rogóźnie
Firma Handlowa Mariusz Hulewicz - 2018-02-26 - Rogóźno (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ FŚWI - od 2 100 PLN

wystawianie dokumentów magazynowych, wprowadzanie, przyjmowanie towaru w programie COMARCH, wystawianie faktur zakupu WNT, WNT poprzedzone importem, import usług, wykonywanie specjalnych wycen towaru, kalkulacja w excelu, kontrola obrotu opakowaniami zwrotnymi, nadzór nad poprawnością danych w systemie magazynowym, inne czynności zlecone przez przełożonego
Grajewscy Sp. Jawna - 2018-11-02 - Świebodzice (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI STOLARKI PCV I ALUMINIOWEJ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; wynagrodzenie do uzgodnieniaI zmiana od 07.00
THERMEL Tomasz Liguz - 2017-05-11 - Gronowo Elbląskie (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-04-27 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ KRÓTKOTERMINOWYCH - od 2 300 PLN

Zapewnia obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2019-02-26 - Zamość (lubelskie)

PIELĘGNIARKA - do 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. GEODEZJI - do 2 500 PLN

Administracyjne prowadzenie rozgraniczeń, wszczynanie postepowania. Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich i planistycznych. Wydawanie decyzji zawierających podziały nieruchomości. Zlecanie podziałów oraz robó geodezyjnych w zakresie obrotu nieruchomościami.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-01-05 - Pszczółki (pomorskie)

ANIMATOR KULTURY - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY FŚW - od 3 200 PLN

realizowanie zamówień magazynowych, kompletowanie produktów, pakowanie i przygotowanie towarów do wysyłkidarmowy dojazd, dofinanosowanie do obiaduwykonywanie pracy AMAZONGiełda Pracy w Filii PUP w Świebodzicach w dniu 04.07.2019r. godz. 11.00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2019-06-24 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

STANOWISKO DS ORGANIZACYJNYCH I SEKRETARIATU - od 2 200 PLN

Prowadzenie sekretariatu spółdzielni mieszkaniowej. praca od pon.do pt. w godz. 7-15.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - 1479 - od 2 600 PLN

sporządzanie różnego rodzaju posiłków, utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach kuchennych
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Świdnica - 2019-12-30 - Świdnica (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

prace pomocnicze w kuchni
PHU "ALPOL" s.c - 2016-07-05 - Rochna (łódzkie)

MANIKIURZYSTKA - od 1 125 PLN

manikiur hybrydowy, manikiur klasyczny, stylizacje żelowe, pielęgnacja dłoni
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Jabłonka (małopolskie)

SORTOWACZ - 2 500 - 3 000 PLN

sortowanie odpadów stałych (makulatura, folia, tworzywo sztuczne); obsługa urządzeń, wykonywanie innych poleceń służbowych.
kontakt przez OHP - 2019-10-01 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA - od 2 100 PLN

Rozwożenie pizzy i obiadów.
"FAMA KLUB" Anna Zielonka - 2018-03-09 - Milicz (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI STRONY INTERNETOWEJ(NR 3077) - od 2 250 PLN

Zespół ds. Zarządzania Energią Urzędu Miasta Bydgoszczy poszukuje:Osobę do realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu międzynarodowym ENERGY (at) SCHOOL (współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa)Do głównych zadań zleceniobiorcy będzie należało:- Obsługa i edycja strony internetowej w formacie CMS,- Dostosowywanie oraz umieszczenie materiałów na stronię internetową,- Utrzymywanie funkcjonowania strony internetowej,Preferowany pełen wymiar godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania Urzędu Miasta Bydgoszczy, w siedzibie Zespołu ds. Zarządzania Energią przy ul. Wojska Polskiego 65 w Bydgoszczy, (możliwość częściowej pracy zdalnej po uzgodnieniu) Oferujemy:- umowę zlecenie, - możliwość rozwoju osobistego,- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, - niezbędne narzędzia pracy,
Urząd Miasta Bydgoszczy - 2019-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI I BUDOWNICTWA - 997,4 PLN

1. Prowadzenie ksiąg budynków i obiektów budowlanych oraz ewidencji zabytków;2. Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, w tym programów pomocowych UE;3. Udział w przygotowywaniu dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi dotyczącymi zadań inwestycyjnych;4. Rozliczanie ewidencji czasu pracy kierowcy ciągnika;5. Przygotowywanie i uporządkowywanie dokumentacji spraw zakończonych w celu przekazania do archiwum zakładowego Urzędu, w tym sporządzanie spisów zdawczo odbiorczych;6. Sporządzanie kserokopii dokumentów i innych pism;7. Obsługa urządzeń biurowych8. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w tradycyjnym systemie;9. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki;10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy oraz Sekretarza Gminy.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Banie (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat