STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA Suwałki oferta pracy Poczta Polska Spółka Akcyjna

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 050 PLN

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.

Data publikacji: 2016-08-05

Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)

Pracodawca: Poczta Polska Spółka Akcyjna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent usług pocztowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent usług pocztowych (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomośc pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, komunikatywność, dobra organizacja pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 25, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Suwałki

Gmina pracodawcy: Suwałki

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Suwałki

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 25

Profil działalności pracodawcy:
działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego)

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2016

Data dodania oferty pracy: 04.08.2016

Oferta pracy ważna do: 03.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO ( 441 OP) - od 30 PLN

zajęcia z języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Siedlce (mazowieckie)

STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W WYDZIALE INWESTYCJI, REMONTÓW I EKSPLOATACJI URZĘDU MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - od 3 000 PLN

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10)zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych;11)sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12)uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13)dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14)ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15)sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16)wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17)ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18)współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19)współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20)przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21)sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22)rozpatrywanie skarg; 23)rozpatrywanie wniosków; 24)sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum; 25)kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26)kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27)inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2018-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SZWACZKA (RPO) - od 1 850 PLN

Szycie na maszynach lekkich
kontakt przez PUP - 2015-10-08 - Łódź (łódzkie)

OPIEKUN GOŚCI - od 13 PLN

OPIEKA NAD KLIENTAMI W RESTAURACJI, DBANIE O CZYSTOŚĆ SALI KONSUMENCKIEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA Z DROWIA DO CELÓ SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KK/ KIEROWNIK OŚRODKA SPORTOWO REKREACYJNEGO "DZIKOWIEC" - od 5 000 PLN

Uprawnienia do obsługi kolei linowej, doświadczenie w zakresie konserwacji kolei liniowej min 2 lata, uprawnienia ratownika medycznego lub górskiego.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE/PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 300 PLN

Prace proste produkcyjne, pakowanie kosmetyków
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Niepołomice (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 300 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki.Prowadzenie dokumentacji.Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

POKOJOWA - do 1 850 PLN

Oferta Robót Publicznych dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu: http://www.pupgliwice.intracom.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/roboty_publiczne.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy. Wykształcenie podstawowe lub zawodowe; dbanie o czystość i porządek ośrodka; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Knurów (śląskie)

SPRZEDAWCA - PRACOWNIK HALI /NIEPEŁNOSPRAWNI - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru oraz porządek działu
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ - 2016-02-22 - Płock (mazowieckie)

RECEPCJONISTA - od 1 900 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu.Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 200 PLN

asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
Prywatny Gabinet Dentystyczny Stomatologia Rodzinna - 2018-08-16 - Opole (opolskie)

NAWAŻACZ / MIESZACZ - od 2 600 PLN

Naważanie oraz mieszanie surowców
Makani Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Żłobnica (łódzkie)

KELNERKA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, baru, kasy fiskalnej
"PEŁNA CHATA" Bielarz Tomasz F.H.U. - 2016-05-04 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

obsługa kuchni i pomoc w przygotowaniu posiłków
NAROŻNY ROBERT P.H.U NUBIS - 2016-02-24 - Zambrów (podlaskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Praca polegająca na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach placówki.
Dom Dla Niepełnosprawnych w Piekoszowie - 2017-12-27 - Piekoszów (świętokrzyskie)

POMOC PRZEDSZKOLNA "C" - od 1 000 PLN

opeka nad dziećmi w wieku przedszkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz niepełnosprawnością,
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Ząbki (mazowieckie)

ADMINISTRATOR BAZ DANYCH - od 2 600 PLN

Bieżący monitoring działania oraz planowanie rozwoju systemów,Wspieranie aplikacji baz danych i użytkowników systemu,Współpraca z innymi zespołami w zakresie zarządzania serwerami i bazami danych. Przygotowanie, wykonywanie i testowanie procedur backupowych,Diagnostyka i rozwiązywanie problemów, wsparcie użytkowników.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ZWIERZĄTW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAWYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony zwierząt.Ważniejsze zadania: kontrola poprawności wykonywania przez prowadzącego schronisko zadania publicznego w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobiegania ich bezdomności; prowadzenie rejestru ssaków, ptaków, gadów lub płazów, wymienionych w przepisach Wspólnoty Europejskiej, których posiadacze mają obowiązek dokonywania ich pisemnego zgłoszenia, w tym wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpisanie zwierzęcia do rejestru; rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu spraw dotyczących prowadzenia hodowli lub utrzymania psa rasy uznanej za agresywną; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących czasowego odbioru zwierzęcia właścicielowi lub opiekunowi; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących hodowania lub utrzymania chartów rasowych lub ich mieszańców; prowadzenie spraw związanych z: określaniem oraz przestrzeganiem obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe, mających na celu ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi; zasadami utrzymania zwierząt gospodarskich utrzymywanych na terenach wyłączonych z produkcji rolnej; wyznaczaniem obszarów oraz terminów obowiązkowego przeprowadzania deratyzacji; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną gminy w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody oraz ochrony zwierząt, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnieniu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku, Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZANIA KONTRAKTÓW - od 3 000 PLN

- analiza dokumentacji projektowej - wsparcie i bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy - nadzór nad dokumentacją techniczną- wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-12 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace porządkowe
Urząd Gminy Zakrzewo - 2018-01-19 - Zakrzewo (wielkopolskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

Murarz
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Czerńczyce (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

usuwanie zabrudzeń z mebli, parapetów, obrazów, grzejnikow, urządzeń elektrycznych, drzwi, luter, lamp,zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg, oodkurzanie wykładzin, dywanów, tapicerki, mycie armatury, sanitariatów
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Poznań (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 500 - 4 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, aktywny udział w sprzedaży, nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zadań.
P.T.S.B. "TRANSBUD-Ełk" Sp. z o. o. - 2017-05-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)