STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA Suwałki oferta pracy Poczta Polska Spółka Akcyjna
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług pocztowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent usług pocztowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomośc pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów, komunikatywność, dobra organizacja pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 25, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.08.2016
Data dodania oferty pracy: 04.08.2016
Oferta pracy ważna do: 03.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zajęcia z języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Siedlce (mazowieckie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno-prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10)zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych;11)sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12)uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13)dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14)ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15)sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16)wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17)ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18)współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19)współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20)przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21)sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22)rozpatrywanie skarg; 23)rozpatrywanie wniosków; 24)sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum; 25)kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26)kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27)inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2018-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Szycie na maszynach lekkich
kontakt przez PUP - 2015-10-08 - Łódź (łódzkie)
OPIEKA NAD KLIENTAMI W RESTAURACJI, DBANIE O CZYSTOŚĆ SALI KONSUMENCKIEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, KSIĄŻECZKA Z DROWIA DO CELÓ SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Uprawnienia do obsługi kolei linowej, doświadczenie w zakresie konserwacji kolei liniowej min 2 lata, uprawnienia ratownika medycznego lub górskiego.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
ochrona obiektów
TORUŃSKA USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "TORUS" TORUŃ - 2017-05-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace proste produkcyjne, pakowanie kosmetyków
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Niepołomice (małopolskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki.Prowadzenie dokumentacji.Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Oferta Robót Publicznych dla osób bezrobotnych w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu: http://www.pupgliwice.intracom.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/roboty_publiczne.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy. Wykształcenie podstawowe lub zawodowe; dbanie o czystość i porządek ośrodka; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Knurów (śląskie)
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru oraz porządek działu
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ - 2016-02-22 - Płock (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu.Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Vetin / usługi transportowe - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
Prywatny Gabinet Dentystyczny Stomatologia Rodzinna - 2018-08-16 - Opole (opolskie)
Naważanie oraz mieszanie surowców
Makani Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Żłobnica (łódzkie)
obsługa klienta, baru, kasy fiskalnej
"PEŁNA CHATA" Bielarz Tomasz F.H.U. - 2016-05-04 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
obsługa kuchni i pomoc w przygotowaniu posiłków
NAROŻNY ROBERT P.H.U NUBIS - 2016-02-24 - Zambrów (podlaskie)
Praca polegająca na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach placówki.
Dom Dla Niepełnosprawnych w Piekoszowie - 2017-12-27 - Piekoszów (świętokrzyskie)
opeka nad dziećmi w wieku przedszkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz niepełnosprawnością,
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Ząbki (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżący monitoring działania oraz planowanie rozwoju systemów,Wspieranie aplikacji baz danych i użytkowników systemu,Współpraca z innymi zespołami w zakresie zarządzania serwerami i bazami danych. Przygotowanie, wykonywanie i testowanie procedur backupowych,Diagnostyka i rozwiązywanie problemów, wsparcie użytkowników.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)
Fizjoterapia dzieci
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W SKARSZEWACH - 2016-10-04 - Skarszewy (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony zwierząt.Ważniejsze zadania: kontrola poprawności wykonywania przez prowadzącego schronisko zadania publicznego w zakresie zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobiegania ich bezdomności; prowadzenie rejestru ssaków, ptaków, gadów lub płazów, wymienionych w przepisach Wspólnoty Europejskiej, których posiadacze mają obowiązek dokonywania ich pisemnego zgłoszenia, w tym wydawanie zaświadczeń potwierdzających wpisanie zwierzęcia do rejestru; rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu spraw dotyczących prowadzenia hodowli lub utrzymania psa rasy uznanej za agresywną; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących czasowego odbioru zwierzęcia właścicielowi lub opiekunowi; przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących hodowania lub utrzymania chartów rasowych lub ich mieszańców; prowadzenie spraw związanych z: określaniem oraz przestrzeganiem obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe, mających na celu ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi; zasadami utrzymania zwierząt gospodarskich utrzymywanych na terenach wyłączonych z produkcji rolnej; wyznaczaniem obszarów oraz terminów obowiązkowego przeprowadzania deratyzacji; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną gminy w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody oraz ochrony zwierząt, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnieniu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku, Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-18 - Słupsk (pomorskie)
- analiza dokumentacji projektowej - wsparcie i bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy - nadzór nad dokumentacją techniczną- wykonywanie obmiaru i rozliczeń wykonywanych robót
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2017-12-12 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe
Urząd Gminy Zakrzewo - 2018-01-19 - Zakrzewo (wielkopolskie)
jw.
Zarząd Transportu Miejskiego - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Murarz
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Czerńczyce (dolnośląskie)
usuwanie zabrudzeń z mebli, parapetów, obrazów, grzejnikow, urządzeń elektrycznych, drzwi, luter, lamp,zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg, oodkurzanie wykładzin, dywanów, tapicerki, mycie armatury, sanitariatów
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, aktywny udział w sprzedaży, nadzór nad terminowością i jakością realizowanych zadań.
P.T.S.B. "TRANSBUD-Ełk" Sp. z o. o. - 2017-05-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)