ST. INSPEKTOR SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Stanowisko: ST. INSPEKTOR SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i sporządzanie dokumentów z zakresu zamówień publicznych w celu realizacji postępowań przetargowych na dostawy towarów, usług i robót budowlanych na potrzeby Oddziału.Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poniżej kwot wartości,od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, w celu wyłonienia najkorzystniejszych ofert dostawców towarów, usług i robót budowlanych na potrzeby Oddziału.Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, w celu wyłonienia najkorzystniejszych ofert dostawców towarów, usług i robót budowlanych na potrzeby Oddziału.Przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych w porozumieniu z sekcjami zamawiającymi i radcą prawnym Oddziału w celu ich przedstawienia Komendantowi Oddziału.Prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi w celu udzielenia informacji i odpowiedzi oferentom.Sporządzanie wniosków i niezbędnych ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz publikowanych na stronie internetowej Komendy Oddziału i tablicy ogłoszeń w celu właściwego, zgodnego z przepisami informowania oferentów o postępowaniach.Wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium w celu zapewnienia właściwego zabezpieczenia Oddziału od skutków nienależytego wykonania prac przez wykonawców.
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i sporządzanie dokumentów z zakresu zamówień publicznych w celu realizacji postępowań przetargowych na dostawy towarów, usług i robót budowlanych na potrzeby Oddziału.Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poniżej kwot wartości,od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, w celu wyłonienia najkorzystniejszych ofert dostawców towarów, usług i robót budowlanych na potrzeby Oddziału.Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, w celu wyłonienia najkorzystniejszych ofert dostawców towarów, usług i robót budowlanych na potrzeby Oddziału.Przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych w porozumieniu z sekcjami zamawiającymi i radcą prawnym Oddziału w celu ich przedstawienia Komendantowi Oddziału.Prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi w celu udzielenia informacji i odpowiedzi oferentom.Sporządzanie wniosków i niezbędnych ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz publikowanych na stronie internetowej Komendy Oddziału i tablicy ogłoszeń w celu właściwego, zgodnego z przepisami informowania oferentów o postępowaniach.Wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium w celu zapewnienia właściwego zabezpieczenia Oddziału od skutków nienależytego wykonania prac przez wykonawców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
bruttoW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: wg. mnożnika 1,5 kwoty bazowej Planowana data zatrudnienia: 25.11.2020 r.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2020
Data zakończenia pracy: 24.11.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/prawo/administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
obsługa komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://www.bip.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/s06/praca-w-nosg/praca-oferty/15791,st-inspektor-Sekcji-Zamowien-Publicznych-Pionu-Glownego-Ksiegowego.htmlWYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie.Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych.Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych (ustawa PZP z aktami wykonawczymi, dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE)Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych/prawa/administracji.6 miesięcy doświadczenia w obszarze zamówień publicznych.Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych.Umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
danePracodawcy_nip: 5631565688
danePracodawcy_regon: 110120561
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECV list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego (świadectwo szkoły).Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajda się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek. Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku ekonomicznym /prawa/administracji.Kopia świadectwa pracy stwierdzającego wymagane doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartychw dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 06 listopada 2020r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonymw przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny - Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 ChełmDokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.10.2020
Oferta pracy ważna do: 06.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98346a65bb7606697034b37645c5d6e0
Podobne oferty pracy
-projektowanie opakowań,-konstrukcja narzędzi
POLI MARIAN HOLZ - 2019-02-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dań.
Kompleks Hotelowo Gastronomiczny LABIRYNT Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Łomża (podlaskie)
Udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo finansowych.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-06-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Stolarz meblowy
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa ZOYA Dawid Blumkowski - 2019-06-25 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
stany surowe budynków
USŁUGI BUDOWLANO-HANDLOWE "BUD-MAT" RAFAŁ MATULKA - 2016-08-05 - Białystok (podlaskie)
malowanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe
ARTBUD ALICJA WĄSIK - 2017-11-03 - Klikawa (lubelskie)
Pedicure, manicure, masaż relaksacyjny, zabiegi na twarz
AKADEMIA ZDROWIA WIESŁAWA DERESZYŃSKA - 2018-07-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Cv na adres: office (at) e-pb.pl
kontakt przez PUP - 2020-06-26 - Gogolin (opolskie)
Przewóz kontenerów morskich
Usługi Transportowe Eugeniusz Pałubicki - 2020-11-06 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie pokoi z łazienkami, korytarzy, kuchni, jadalni świetlicy
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Rozewie (pomorskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa urządzeń oczyszczalni ścieków: części mechanicznej, biologicznej i osadowej. Obsługa systemu automatyki i sterowanie oczyszczalnią. Usuwanie awarii urządzeń elektroenergetycznych. Dokonywanie bieżących przeglądów, konserwacji i remontów urządzeń elektroenergetycznych. Naprawa osprzętu elektroenergetycznego, oświetleniowego i siłowego. Naprawa urządzeń elektroenergetycznych i zabezpieczających przed skutkami zwarć i przeciążeń odbiorników elektrycznych siłowych i oświetleniowych
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "WODNIK" Sp.z.o.o - 2017-08-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
serwis systemów CCTV, SSWiN, SKD - usuwanie bieżących awarii
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa kleinta, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
Pracownik administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Pokojowa/ sprzątanie pomieszczeń hotelowych , pranie , prasowanie, zmiana bielizny pościelowej,
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prace pomocnicze z zakresu gospodarki leśnej.
Zakład Usług Leśnych Dariusz Sikorski - 2017-03-13 - Głuchów Górny (dolnośląskie)
Pakowanie gotowych wyrobów chemicznych, kosmetycznych. Miejsce pracy Łódź lub Stryków
Polski Hr A-trybut S.A. - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
Znajomość rynku spożywczego będzie dodatkowym atutemZ wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi
kontakt przez OHP - 2020-08-10 - Kostrzyn (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ceMiejsce wykonywania pracy: OrnontowicePraca w godzinach: 6-14, 14-22 pn-ndz.
Dino Polska SA - 2016-10-27 - Ornontowice (śląskie)
Rozwóz pizzy na terenie Wadowic i okolic.
Gudowska Olga ,,ALEX" Pizzeria Pepe - 2017-08-28 - Wadowice (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Luborzyca (małopolskie)
doradca w agencji PKO
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Rafał Ordza - 2018-10-24 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań ratownika medycznego I zmiana
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-09-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Laskownica Mała (wielkopolskie)
Przygotowanie i rozliczanie dokumentacji dotyczącej produkcji wyrobów ogniotrwałych.
TABEX-OZMO Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa gości, obsługa room service, kontrola pomieszczeń, obsługa monitoringu, przygotowywanie sal konferencyjnych. Praca w Holelu Holiday Inn w Łodzi.Wymagane wykształcenie średnie, 1 rok stażu pracy na stanowisku portiera w hotelu, znajomość j. angielskiego - na poziomie średnio zaawansowanym.
DIM HOTEL ŁÓDŹ Sp. z o. o. - 2016-02-22 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż art. piekarniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pomocnik montera dźwigów
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
utrzymanie porządku, zmywanie naczyń, czyszczenie sprzętów, przygotowywanie warzyw i owoców, gastronomiczny rozbiór mięsa, przyprawanie i dekorowanie wyrobów kulinarnych, wykonywanie posiłków zgodnie z poleceniem kucharza
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)