SPECJALISTA DS. TRANSPORTU Pińczów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TRANSPORTU
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie zużycia paliwa, ewidencja przebiegu kilometrów, nadzór nadpracą kierowców, kontrola nad ubezpieczeniami pojazdów
Data publikacji: 2016-08-08
Lokalizacja: Pińczów (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
rozliczanie zużycia paliwa, ewidencja przebiegu kilometrów, nadzór nadpracą kierowców, kontrola nad ubezpieczeniami pojazdów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pińczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pińczowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy do spraw transportu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Data zakończenia pracy: 25.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Adres pracodawcy:
Złota 7, 28-400 Pińczów, powiat: pińczowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z Urzędu Pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: pińczowski
Gmina pracodawcy: Pińczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pińczów
Adres strony pracodawcy: www.budwoj.pl
Ulica pracodawcy: Złota
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Firma świadczy usługi budowlane - projektowanie i wznoszenie budynków od podstaw.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy do spraw transportu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 08.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Udzielanie informacji o ofertach Spółki, prowadzenie rezerwacji, planowanie zabiegów, sprzedaż produktów Spółki
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-03-07 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, negocjowanie warunków sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łoś (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szczegółowe informacje pod numerem tel. 34 356 26 32; WYMAGANIA: wykształcenie średnie techniczne lub wyższe, umiejętność pracy na wskazanym stanowisku, doświadczenie zawodowe, znajomość języka niemieckiego i angielskiego
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2016-08-08 - Lubliniec (śląskie)
Sprzedaż i koordynacja świadczonych usług szkoleniowych, negocjowanie warunków swiadczonych usług, podtrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
obsługa sprzedaży, kontakt z klientami, zakupy materiałów produkcyjnych.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
zapewnienie dostępności komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw, kontakty z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kwidzyn (pomorskie)
-opracowywanie dokumentacji od założeń do gotowego produktu,-wprowadzanie zmian w istniejących dokumentacjach.
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2017-04-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
przygotowywanie elementów konstrukcji drewnianych do budowy domów całorocznych i letniskowych; zakładanie wierzb dachowych, budowa domów drewnianych,,różne inne prace stolarskie i zlecone przez pracodawcę. w przypadku pomonika stolarza lub cieśli prace wykonywane pod nadzorem fachowca do przyuczenia do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Bielawy (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskanie klienta w zakresie odszkodowań komunikacyjnych, w pracy w rolnictwie, kosztorysów, polis, lokat. Firma oferuje system szkoleń i wsparcie telemarketingu.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Siedlce (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
PRACA NA MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, TWORZENIE I OBSŁUGA BLOGÓW, RECENZOWANIE. OBSŁUGA FACEBOOKA, TWITTERA, GOOGLE PLUS, LINKEDIN, INSTAGRAMUPRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA STRONY INTERNETOWE,FIRMA NASZA ZAJMUJE SIĘ KSZTAŁTOWANIEM DOBREGO WIZERUNKU PODKARPACKICH PRZEDSIĘBIORSTW, ORGANIZUJE PROGRAMY: PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY, PODKARPACKA NAGRODA GOSPODARCZA, SMACZNE BO PODKARPACKIE I SZEREG INNYCH INICJATYW O ZASIĘGU REGIONALNYM, KRAJOWYM I PONADNARODOWYM, REALIZUJE PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH, SZCZEGÓŁY NA STRONIE INTERNETOWEJ: WWW.CPB.RZE.PL
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: dekretowała dokumenty księgowe w zakresie gromadzonych dochodów, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, rozliczała podatek VAT należny, uzgadniała dane do sprawozdań.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 25.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz. 1047 z późn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz. 1870 z późń zm/, znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętnośći dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Księgowanie dokumentów firmy, prowadzenie spraw kadrowych pracowników, naliczanie płac
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2018-05-08 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
BALTON Sp. z o. o. - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
pomiary zanieczyszczeń w środ. ogólnym i środ. pracy, badania labor.czynników fizycznych i chemicznych, praca z komputerem
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
Specjalista do spraw nadzoru przyrody oraz ochrony środowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika, sporządzanie listy płac, ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, sporządzanie deklaracji dotyczącej PIT, GUS, PFRON
SYLVECO Piela Radosław - 2017-11-07 - Łąka (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-19 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym,wprowadzanie faktur zakupu do programu sprzedażowego,obsługa klienta i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Zambrów (podlaskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Cieszyn (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,- sporządzanie listy płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika,prowadzenie dokumentacji ZUS,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dot. ubezpieczeń społecznychi zdrowotnych pracowników i zleceniobiorcówdokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców,obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR oraz programu Płatnik,- analiza prawidłowości dokonywanych wypłat wynagrodzeń, zasiłków, podatków oraz potrąceńobowiązkowych i dobrowolnych,wprowadzanie danych do systemu bankowego celem dokonania wypłaty,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja dokumentów związanych z operacjami finansowymi Sprawdzanie kompletności poprawności dokumentówWprowadzanie danych do systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie listy płac,prowadzenie i kontrola dokumentacji,sporządzanie poism,inne prace zlececone przez przełożonego.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-16 - Świdnica (dolnośląskie)
do uzgodnienia
VOICE-NET SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, sprzedaż części zamiennych i narzędzi, wizyty u klientów, zamawianie / zwroty części, logistyka.
ELUMATEC Polska Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Września (wielkopolskie)