SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH Rzeszów oferta pracy CZERWONKA WIOLETA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA :•prowadzenie komunikacji marek w mediach społecznościowych, tworzenie contentu
Data publikacji: 2019-08-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: CZERWONKA WIOLETA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SREBRNA 3, 35-102 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA :•prowadzenie komunikacji marek w mediach społecznościowych, tworzenie contentu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: menedżer marki (brand manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OCZEKUJEMY:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy związanej bezpośrednio z wykorzystaniem mediów społecznościowychbiegłej i praktycznej znajomości dostępnych na rynku serwisów społecznościowych oraz narzędzi związanych z marketingiem w mediach interaktywnych (internet, mobile, nowe technologie)umiejętności analizowania skuteczności kampanii w social mediachkreatywnego myślenia kreatywności, łatwości pisania tekstówdoskonałej organizacji pracyOFERUJEMY: umowa o pracę stabilne zatrudnienie praca w prężnie rozwijającej się firmie i młodym zespole stałe godziny pracy realny wpływ na rozwój firmy- pracę w młodym energicznym zespole,
Nazwa pracodawcy: CZERWONKA WIOLETA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
SREBRNA 3, 35-102 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: SREBRNA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: menedżer marki (brand manager)
Data dodania oferty pracy: 29.08.2019
Oferta pracy ważna do: 28.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c3b50db89867c966257368e69a08bb58
Podobne oferty pracy
Kontrola produktu wg PA 305, Kontrola etykiet kartonowych wraz ze zleceniem produkcyjnym i wzornikiem produkcyjnym etykiet, Przygotowanie karty wzorcowej etykiety IML na podstawie wzornika producenta, Kontrola etykiet IML na podstawie wzornika produkcyjnego (zgodność ze wzorem produkcyjnym i weryfikacja kodu kreskowego), Kontrola produktu , Badanie wytrzymałości statycznej kubków , Kontrola BB wg PA 300,
Gizeh Dispoform sp. z o.o. - 2019-03-14 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta, przygotowywanie umowy z klientem, obsługa logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
telefoniczna obsłuyga klientów, sprzedaż i doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o długofalowe relacje z nowymi i obecnymi klientami, przygotowanie kompleksowych ofert handlowych dla hurtowni zajmującej się dystrybucją automatyki, oświetlenia, osprzętu elektroinstalacyjnego, kabli i przewodów
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE - 2019-08-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Staż w firmie D-SYSTEM.Program stażu do zapoznania w pokoju 18
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
praca z giełdą transportową, praca nad nowa ustawą o monitorowaniu transportu drogowego, kontrola stanów magazynowych, wystawianie not obciążeniowych, system CHEP palet
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Chrzanów (małopolskie)
- sortowanie i kontrol jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- redagowanie poczty elektronicznej- procesowanie towarów luksusowych- procesowanie artykułów bez kodu- obsługa programu Return Client i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Świebodzin (lubuskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace remontowo - porządkowe na terenie gminy Lubowidz
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Lubowidz (mazowieckie)
Analiza i standaryzacja jakości obsługi, szkolenia/coaching (hotel i gastronomia), analiza ankiet - tworzenie CRM. Praca w centrali sieci w Tychach lub sezonowo w jednym z obiektów nad Bałtykiem (ok.40% czasu) i w hotelach/ośrodkach w Polsce (kilkudniowe delegacje).
NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o. - 2019-04-30 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż towarów AGD-RTV, pomoc nabywcy w wyborze towarów, informowanie o walorach produktów, inkasowanie należności
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Andrychów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
Karmienie, pojenie indyków, dozowanie i dobór właściwej paszy. Obsługa sterowników w kurniku, dbanie o porządki. System wynagradzania miesięczny.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Strusy (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, realizacja założonych celów sprzedażowych, koordynowanie prac działu sprzedaży i transportu
Tadeusz Frej PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" - 2018-12-06 - Oświęcim (małopolskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, spotkania z klientami obecnymi,pozyskiwanie klientów dla firmy. Praca jednozmianowa w godzinach 8-16
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2019-02-04 - Opole (opolskie)
- zarządzanie gotówką zgodnie z wymogami działalności biznesowej- procesowanie płatności
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Zabierzów (małopolskie)
Praca w delegacji na terenie całego kraju w charakterze usuwania płyt eternitowych.Pracodawca gwarantuje przejazd, zakwaterowanie. Wyżywienie we własnym zakresie.
Paź Bogusław - "Auto - Złom", USŁUGI POGRZEBOWE "EDEN" - 2017-05-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
dbanie o wizerunek firmy, promocja
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
DETEEM Danuta Szpurtacz - 2018-06-14 - Kowalew (wielkopolskie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów, redagowanie ofert, kontakty z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
organizacja i nadzór nad przebiegiem całego procesu zaopatrzenia firmy;
UNIMOULD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Pieńsk (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realzacja umów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Chrzanów (małopolskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
-Utrzymywanie kontaktu z klientami zagranicznymi,-Zarządzanie dystrybucją wyrobu,-Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie kontaktować się z kontrahentami zagranicznymi poprzez pocztę elektroniczną, rzadziej telefonicznie (wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego i rosyjskiego),-Firma zajmuje się wykonywaniem nadruków reklamowych na siatkach osłonowych na rusztowania oraz na pełnych osłonach rusztowaniowych. -Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV na adres:praca (at) techno-tex.eu
TECHNO-TEX SP. Z O. O. - 2016-08-26 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, wspólpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie ofert przetargowych, praca przy realizacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Urzędów (lubelskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
Kontakt z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.Praca w Bielsku-Białej.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientaRozliczanie magazynu
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-01-05 - Ługi (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów; pozyskiwanie danych; obsługa mediów społecznościowych;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)