SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Nowe Miasteczko oferta pracy Caro Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 770 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń z klientami, wystawianie faktur VAT, dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), prowadzenie rejestru podatku VAT, rozliczanie WDT
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Nowe Miasteczko (lubuskie)
Pracodawca: Caro Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Bytomska 9/a, 67-124 Nowe Miasteczko, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozliczeń z klientami, wystawianie faktur VAT, dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), prowadzenie rejestru podatku VAT, rozliczanie WDT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 770 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasteczko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasteczko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 770 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Subiekt
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. 3 letnie doświadczenie w księgowości, znajomośc programu Stream Soft PRO, znajomość przepisów podatkowych, znajomość zagadnień kadrowo-płacowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: Caro Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
Szosa Bytomska 9 A, 67-124 Nowe Miasteczko, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + skierowanie z PUP (w przypadku osób bezrobotnych)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasteczko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasteczko
Ulica pracodawcy: Szosa Bytomska
Numer budynku pracodawcy: 9 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozwożenie artykułów spożywczych.
FHTM FIRMA HANDLOWA TOMASZ MAZUREK - 2017-05-17 - Kalisz (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego, sporządzanie raportów wewnętrzynych, rekrutacja i zatrudnianie nowych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Mława (mazowieckie)
wykonywanie mantażu urządzeń i okablowania wraz z podłączeniem urządzeń automatyki i słabych prądów
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo , pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnych, pomoc w rozliczaniu projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFPROW), EFS, EFRP; koordynowanie działań zwiazanych z tworzeniem i realizacją wielosektorowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020; przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD "Dolina Drwecy", służących aktywizacji społeczności lokalnej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania DOLINA DRWĘCY - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta niemieckiego, wsparcie techniczne
"INCO" Spółka z o.o. - 2016-10-06 - Wawrów (lubuskie)
praca na prdukcji przy maszynach, kontrola jakości
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa sprzedaży internetowej i detalicznej, przygotowywanie ofert
JASON s.c. Andrzej Sokołowski Jerzy Sokołowski - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2017-01-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży, wyjazdy służbowe na terytorium Białorusi, Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Przemyśl (podkarpackie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-06-08 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy - praca w firmie transportowej na samodzielnym stanowisku pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe, mile widziana komunikatywna zanojomość języka angielskiego.
"Zet Transport" sp. z o.o. - 2016-04-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Utrzymanie i rozwój master data w systemie PrefSuitew w zakresie etapów produkcji, narzędzie i okucia (PrefOpen),, optymalizacja danych okuciowych we współpracy z dostawcami okuć, planowanie produkcji, tworzenie serii produkcyjnych i optymalizacja, dokumentacja produkcyjna włącznie z etykietami, monitoring i potwierdzenie etapów produkcyjnych, sterowanie maszyn, zapewnienie bieżącej działalności w zakresie identyfikacji, dokumentowania i eliminacji incydentów w działaniu programu, pierwsza linia wsparcia w tematach związanych z IT dla głównych obszarów działania, ciągłego doskonalenia procesów, aplikacji i systemów zapewniających ciągłość procesów produkcyjnych
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-05 - Zambrów (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów i nowych dostawców na terenie Bliskiego Wschodu ( kraje arabskie)
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem zatrudnienia pracowników
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dębno (zachodniopomorskie)
Ocena usterek pojazdów ciężarowych, zlecenie napraw, ewidencja napraw.
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA Sp.J. Barbara Generaux i Janusz Rembilas w Starym Sączu - 2017-03-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
montaż mebli
Meble Witt Rafał Witt - 2018-05-18 - Gogolin (opolskie)
obsługa i administrownie systemami i sieciami informatycznymi
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2018-05-22 - Jarocin (wielkopolskie)
POMOC PRZY OBSŁUDZE DMUCHANEGO PLACU ZABAW DLA DZIECI
kontakt przez OHP - 2017-08-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów,analiza rynku,tworzenie ofert handlowych,realizowanie planów sprzedażowych
BJ FARM Sp. z o. o. - 2018-05-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- pomoc w zadawaniu pytań do przetargów- uzupełnianie systemu CRM- pomoc w administracji biurowej- pomoc w wysyłkach towarów- pomoc w realizacji dostaw- analiza biuletynu zamówień publicznych oraz ustawowego Unii Europejskiej (TED) polegająca na znajdowaniu postępowań, w których firma może wziąć udział jako oferent. Analiza specyfikacji istotnych warunków zamówienia ((SIWZ) pod kątem zgodności sprzętu z oferowanym przez firmę oraz pod innymi względami takimi jak wymogi dokumentacyjne, wymogi związane z realizacją dostaw i dokumentacją- kontakt z zamawiającym poprzez zadawanie pytań w trybie zgodnym z Prawem Zamówień Publicznych- kompletowanie dokumentacji niezbędnej do udziału w postępowaniach,pomoc w składaniu ofert-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie; tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży; analiza skuteczności działań sprzedażowych; weryfikacja działań konkurencji; dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z krajów wschodnich (m. in. Rosji i Ukrainy); budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 15.06.2016 r. do 14.06.2019 r. Praca minimum 100 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV/GSM/AGD) I linia wsparcia, udzielanie pomocy w zakresie obsługi sprzętu, kierowanie do serwisów, wyszukiwanie adresów najbliższych serwisów, wysyłanie instrukcji obsługi itp., administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc stolarska, szlifowanie, malowanie , układanie i ogólna pomocfizyczna.Wymagane zdolności manualne.
ŁUKASZ OCZKOWSKI DREWRÓB - 2018-03-29 - Szalejów Górny (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)