SPECJALISTA DS HANDLOWYCH Łódź oferta pracy MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS HANDLOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Branża farmaceutyczna, fakturowanie, składanie zamówień, kontakt z klientami

Data publikacji: 2016-05-13

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Piotrkowska 270, 90-625 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Branża farmaceutyczna, fakturowanie, składanie zamówień, kontakt z klientami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS HANDLOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Obsługa systemów sprzedaży

Nazwa pracodawcy: MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Piotrkowska 270, 90-625 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Piotrkowska

Numer budynku pracodawcy: 270

Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa farmaceutyków

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2016

Data dodania oferty pracy: 12.05.2016

Oferta pracy ważna do: 11.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I KOOPERACJI - 1 017,4 PLN

1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (RYNKI WSCHODNIE)(NR 0226) - od 13 PLN

telefoniczna i mailowa obsługa klientów w językach obcychorganizacja i realizacja sprzedaży eksportowejprzygotowanie ofert handlowychpozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I EKSPORTU (J. ROSYJSKI) - od 2 900 PLN

- prowadzenie zamówień/kontraktów handlowych (odpowiedzialność za wszystkie aspekty związane z ich prawidłową i terminową realizacją)- opracowanie i negocjacja umów sprzedaży- przygotowywanie dokumentów eksportowych- prowadzenie korespondencji handlowej oraz tłumaczenia w języku rosyjskim i angielskim
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2018-04-19 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA PRACY SOCJALNEJ - od 1 850 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BIOCHEMII - 1 850 - 2 500 PLN

Produkcja odczynników biochemicznych. Wstępna kontrola technologiczna odczynników.Dozowanie odczynników. Prowadzenie rozliczeń i dokumentacji materiałowo-surowcowej.Zgłaszanie wniosków i spostrzeżeń związanych z jakością procesu produkcji. Współudział w utrzymaniu systemu jakości.
PZ CORMAY S.A. - 2016-01-20 - Marynin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. NIEMIECKIM (W-WA/ZDALNIE) - 4 500 - 6 000 PLN

bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO - od 2 000 PLN

-informowanie o wyrobach medycznych dostępnych przez Unitechnika S.A. -rozeznanie możliwości instalacji-montaż-szkolenia obsługi-doradztwo, porady doboru-opieka serwisowa
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REFUNDACJI - do 2 200 PLN

weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń oraz wniosków finansowych w zakresie refundacji, prowadzenie rejestrów oraz sprawozdawczości w/w zakresie, kontakty z pracodawcami oraz izbami rzemiosł
Małopolska Wojewódzka Komenda OHP Kraków - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń, instalacji elektro-energetycznych i wyposażenia sklepu w celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. DANYCH PRACOWNIKÓW - od 33,63 PLN

-Obsługa zgłoszeń Visa/VOE-Obsługa zgłoszeń pracowników Cisco poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami-Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu i listów ofertowych w narzędziu HR-Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.-Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników w firmie Cisco przy użyciu HRMS-Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWANIA - od 3 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie lub doświadczenie związane z animacją kultury, marketingiem i/lub reklamą.Pozyskiwanie środków na finansowanie działalności statutowej.
Fundacja Trzy Talenty - 2016-07-29 - Lubartów (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PROCESÓW/ PROCESS EXECUTIVE - do 6 000 PLN

analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażania w Polsce- projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)

MONTER WYROBÓW Z DREWNA - od 1 850 PLN

Prace montażoweMin. 3 ms. do doświadczenie w montażu konstrukcji drewianych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM - TORUŃ(NR 5722) - od 6 000 PLN

Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom B2) – warunek konieczny• Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (poziom min. B1 / B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutem• Mile widziana znajomość innych języków (norweski, fiński, szwedzki) Obowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (tel./mailowa)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

sprzedaż towarów przez internet
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM - od 1 850 PLN

- sprzedaż internetowa opon, felg, akcesoriów motoryzacyjnych,- obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym oraz na portalach sprzedażowych,- tworzenie ofert na portalach sprzedażowych oraz stronie internetowej,- budowanie dobrego wizerunku firmy,- realizowanie planów sprzedaży i celów poza sprzedażowych,- monitorowanie działań konkurencji w e-sprzedaży oraz optymalizacja cenowa oferty,- przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta.Wymagane wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, obsługa komputera i programów biurowych, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, doświadczenie w sprzedaży internetowej i prowadzeniu sklepu internetowego, posiadanie doświadczenia w promocji produktów za pomocą internetu. Wynagrodzenie podstawa + premie uznaniowe. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy mw (at) e-widerski.pl
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2016-08-29 - Nędza (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

zgodnei ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
KARAPETYAN ARMINE - 2018-03-27 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UMÓW LICENCYJNYCH - 2 400 - 3 000 PLN

Zawieranie umów generalnych dot. publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. DYSTRYBUCJI - od 2 000 PLN

kompletowanie zamówień; sprawdzanie stanu magazynu, kontrola odbieranych przesyłek
HERMEX Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Połupin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wystawianie dokumentow sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Świdnik (lubelskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 800 PLN

Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - od 2 000 PLN

Przygotowanie dokumentacji do produkcji w oparciu o zamówienia klientów zagranicznych, przyjmowanie i realizowanie zamówień w języku angielskim, prowadzenie korespondencji handlowej w języku angielskim.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-02-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA D/S MONITORINGU I ALARMÓW - od 3 000 PLN

przygotowywanie technicznych koncepcji zabezpieczeń i montaż elektronicznych systemów zabezpieczeń CCTV, SKD, SSWiN, PPOŻ, montaż automatów bramowych przygotowanie kosztorysów, realizacji i kontrola kosztów, udział w audytach i opracowywanie raportów
Chroniony Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Organizacji - 2016-06-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - 2 350 - 2 775 PLN

- SAVOIR Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. należąca do Savoir Group, działająca na terenie całego kraju, wspierająca firmy zagraniczne jak i krajowe w zakresie rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Opis stanowiska: Rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego szczebla, Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, Bieżąca obsługa klienta i realizacja planu zatrudnienia, Budowanie dobrych i długoterminowych relacji z klientem, Nadzorowanie zmian i koordynacja zlecenia, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych przyjmowanych od klientów.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, System premiowy powiązany z wynikami pracy, Możliwość awansu, Pracę w zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie, Prywatną opiekę medyczną. - Wynagrodzenie: od 2350 do 2775 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w rekrutacji i selekcji pracowników. Wymagana znajomość podstawowych zagadnień Prawa Pracy. Samodzielność i nastawienie na cel. Bardzo dobra organizacja pracy. Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point). Szeroka wiedza na temat metod i procesów rekrutacyjnych. Dodatkowym atutem będzie: Miejsce zamieszkania Katowice, Doświadczenie w obsłudze klienta, Prawo jazdy kategorii B.
SAVOIR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)