SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Opole oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie procesu logistycznego , poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, współpraca z innymi działami firmy
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie procesu logistycznego , poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, współpraca z innymi działami firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : dyspozycyjność, chęć do pracy, wymagana biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i pismie, dobry stan zdrowia, umiejętność pracy w grupie i indywidualnej, bezkonfliktowość, mile widziane doświadczenie w dziale spedycji i logistyki
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8952112360
danePracodawcy_regon: 366156052
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Hubala 21, 45-266 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Hubala
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2020
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 16.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f35eba8c5f9397510404d50d97ea4a50
Podobne oferty pracy
• prowadzenie kancelarii zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej;• odbiór, rejestracja, rozdział oraz dystrybucja korespondencji elektronicznej i papierowej zgodnie z dekretacją Dyrektora;• prowadzenie rejestrów korespondencji;• współpraca z firmami kurierskimi i pocztą;• instruowanie pracowników Ośrodka w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw;• kontrola nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych;• obsługa organizacyjna Rady Społecznej działającej przy Ośrodku;• prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zarządczej w Ośrodku.
Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2020-10-06 - Kalsk (lubuskie)
Badanie rynku oraz dzialań konkurencji, realizacja planów sprzedażowych, obsługa partneró handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Błonie (mazowieckie)
Kontakt z klientem.Nabywanie wiedzy z zakresu funkcjonowania sieci światłowodowej i funduszy UE.Staż w godzinach: 12-20RPO
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Płock (mazowieckie)
Ocena sprawności instalacji urządzeń elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych oraz centralnego ogrzewania, prace konserwacyjne, wykonywanie przeglądów roboczych budynków i terenów zewnetrznych, praca w godz. 8-16
LeasingTeam sp. z o.o. - 2017-01-26 - Opole (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: * aktywne pozyskiwanie klientów* analiza potrzeb klientów* utrzymywanie trwałych relacji z klientami* prowadzenie akcji telemarketingowych* realizacja sprzedaży
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dowóz pizzy do klientów na terenie Krosna i okolic.
P.P.U.H. LAUTERBACH S.C. IWONA LACKOSZ, ADRIAN LACKOSZ - 2016-08-23 - Krosno (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów, poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert, obsługa sklepu internetowego. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
RYTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Ocena surowca, ocena półproduktu, obena produktu końcowego.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-02-16 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)wystawianie faktur i not księgowych15)regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obsługiwanych, z tytułu dostaw i usług16)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT - 7C17)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji18)przestrzeganie dyscypliny budżetowej19) stałe podnoszenie kwalifikacji20)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach21)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce22)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych23)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych24)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-15 - Łódź (łódzkie)
Podawanie kostki, współpraca z brukarzem
OGRÓD MARZEŃ - 2020-06-15 - Żakowice (łódzkie)
Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientacje na klientów działu. Profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzędzi zapewniających skutecznych przepływ informacji od/do pracowników firmy, Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych pracowników z zagranicy w tym m. in. obywateli Ukrainy. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji w sprawach zatrudnienia pracowników z Ukrainy do ZUW w Szczecinie oraz do PUP w Pyrzycach.Wymagania: - wykształcenie wyższe,- obsługa komputera (pakieto OFFICE),- biegła znajomość języka Ukraińskiego,- staż pracy mile widziany.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2019-02-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące działania księgowo-kadrowe pod skrzydłami Głównej Księgowej, w tym: - prowadzenie ksiąg rachunkowych kilku spółek (KSH) - prowadzenie pełnej księgowości (PIT, CIT, VAT)- współ-przygotowanie sprawozdań, raportów finansowych, też dla instytucji zewnętrznych- współpraca z instytucjami finansowymi, audytorami i prawnikami 01052023w zakresie spraw dotyczących spółek- prowadzenie kadr i płac (prowadzenie akt osobowych pracowników),- dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowo-kadrowej/płacowej,- współpraca z działem księgowo - kadrowym.
FUNDACJA UNITY LEGAL COLLABORATION HUB - 2020-01-28 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie i realizacja zadań drogowych
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-06 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-05-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa obrabiarek CNC
"MAX-NOW I" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-07-27 - Radom (mazowieckie)
sprzedaż agregatów prądotwórczych wysokiej mocy, praca w siedzibie firmy
EPS SYSTEM ROBERT LIPNICKI SP. Z O.O. - 2020-06-23 - Trzebinia (małopolskie)
Kontrola jakości: mebli tapicerowanych, montażu, stelaży i materiałów tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wysoczka (wielkopolskie)
kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych oraz pozyskiwanie od upoważnionych pracowników podpisów, pieczątek, wyjaśnień w zakresie kontroli merytorycznej oraz zamówien publicznych; nadzór nad obiegiem dokumentów finansowo-księgowych pomiędzy komórkami i pracownikami; prawidłowe rozliczanie delegacji służbowych oraz zwrotów kosztów użytkowania samochodów pracownikom, prowadzenie umów i rozliczeń w tym zakresie; nadzór nad ewidencjami przebiegów pojazdów; prowadzenie pozabilansowej ewidencji zaangażowania środków; wystawianie not korygującychGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-01-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Weryfikowanie i ewidencjonowanie reklam.Planowanie i terminowe raportowanie zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowanie i kontrola rozmieszczenia reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnym.Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i kontrolingowym.
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wypisywanie dokumentacji handlowej, utrzymywanie trwałych kontaktów, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu internetowego
Jolanta Marjańska BEPPE, BIURO-SET JJ. Marjańscy - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
Nadzór, kontrola pray obiektów technicznych, koordynacja prac naprawczych i remontów urządzeńsieci wodociągowo-kanalizacyjnych.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Czaplinku Sp. z o.o. - 2020-09-14 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsluga obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Lublin (lubelskie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- telefoniczna obługa klienta- poszukiwanie nowych szans sprzedaży- obsługa sklepu internetowego- popsprzedazowa obsługa klienta (fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki, obsługa reklamacji)- sporządzanie ofert- podtrzymywanie relacji biznesowych
ACS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-18 - Strzelce Górne (kujawsko-pomorskie)
Logowanie się i odpowiadanie na zapytania e-mail / telefoniczne w uzgodnionym terminie, w razie potrzeby audytowanie/procesowanie raportów dotyczących podróży i wydatków. Regularne logowanie do Cisco (w godzinach pracy) i informowanie o rezygnacji z linii telefonicznej (w przypadku przerw, nieobecności), działania Source to Pay (jeśli jest to wymagane, ale nie są sprzeczne z SOD): przetwarzanie faktur, wstępne przetwarzanie, zdobywanie, autoryzowanie zapłata, raportowanie, rejestrowanie czynności na koncie (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD): FA, FAKTURA, VAT, SBI, raportowanie, zamawianie operacji gotówkowych (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD), stosowanie płatności przychodzących, czyszczenie kont klientów, raportowaniewynagrodzenie nie mniej niż 4300 zł
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
- opracowywanie wycen kosztów wytworzenia produktów w oparciu o dokumentację projektową- raportowanie i tworzenie analiz
CLEONI sp.zo.o. - 2019-12-19 - Rożnowo (wielkopolskie)