SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Abakus sp. z o.o.

SEO outsourcing

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowanie i prowadzenie całości dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, wprowadzanie i aktualizację danych w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie planów urlopowych, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień, zasiłków, wystawianie zaświadczeń, wykonywanie innych zadań związanych z obsługa kadrowo-płacową

Data publikacji: 2019-04-01

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: Abakus sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
GRUNWALDZKA 40A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowanie i prowadzenie całości dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, wprowadzanie i aktualizację danych w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie planów urlopowych, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień, zasiłków, wystawianie zaświadczeń, wykonywanie innych zadań związanych z obsługa kadrowo-płacową

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 8

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyk. średnie, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość i obsługa programu kadrowo- płacowego- Comarch Optima (możliwość przyuczenia), praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów Prawa Pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych znajomość programu Płatnik, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.Praca pon.-pt. 8:00-16:00

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Abakus sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
GRUNWALDZKA 40A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Ulica pracodawcy: GRUNWALDZKA

Numer budynku pracodawcy: 40A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.04.2019

Data dodania oferty pracy: 01.04.2019

Oferta pracy ważna do: 30.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. WSPARCIA OPROGRAMOWANIA - do 11 000 PLN

- Zapewnianie technicznej pomocy kluczowym użytkownikom CRM;-przeprowadzanie dogłębnych analiz problemów użytkowników w celu określenia ich przyczyn i rozwiązań;-Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych I scenariuszy testowych- techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami-Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów I utrzymywanie rezultatów testów-Zapewnienie, że wszystkie wady I błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane I w razie potrzeby wyskalowane-Wsparcie podczas testowania przez użytkowników Umowa o pracę na czas określony - rok.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ - od 2 600 PLN

ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ W DOMU LUDOWYM BOREK STARYPROWADZENIE ZAJĘĆ PLASTYCZNYCH W FILIACH MGK TYCZYNWSPÓŁORGANIZACJA IMPREZ CYKLICZNYCH.ORGANIZACJA IMPREZ W RAMACH WSPÓŁPRACY Z INNYMI PODMIOTAMI.OPIEKA MERYTORYCZNA, ARTYSTYCZNA I TECHNICZNA NA DZIAŁAJĄCYMI W FILIACH ZESPOŁAMI ARTYSTYCZNYMI, KOŁAMI I KLUBAMI ZAINTERESOWAŃ.PROWADZENIE ZAJĘĆ ARTYSTYCZNYCH ( PLASTYCZNYCH*)POZYSKIWANE GRANTÓW NA REALIZACJE PROJEKTÓW KULTURALNYCH
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY IM. KATARZYNY SOBCZYK W TYCZYNIE - 2018-12-20 - Borek Stary (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI MIĘDZYNARODOWEJ - od 3 494 PLN

- organizowanie i nadzorowanie całego procesu usługi spedycyjno-transportowej,- monitorowanie spraw związanych z załadunkiem, przeładunkiem i przewozem towarów,- współpraca z działem handlowym,- identyfikowanie potrzeb i wymagań Klientów,- współpraca z Klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

realizacja zamówień, awizowanie transportów, kompletowanie dokumentów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-07-10 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

- Praca w salonie - sklepie sprzedającym sprzęt medyczno-rehabilitacyjny koreańskiej firmy "Nugamedica". Prezentacja sprzętu podczas pokazów połączonych z prelekacjami. Nauka obsługi sprzętu. Obsługa reklamacji i napraw.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-19:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. 3 lata doświadczenia w salonach sprzedaży sprzętu medycznego. Umiejętność prowadzenia prezentacji sprzętu i omawianie efektów jego działania. Komunikatywna znajomośc j. angielskiego w piśmie i w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)

SPAWACZ - od 2 100 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
KONTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 000 PLN

- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Pakistanu. Negocjowanie umów i kontraktów. Język URDU wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Pakistanu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 5:00-9:00, 9:00-13:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi. Min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość kultury Pakistanu, doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość języka URDU w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)

STAŻYSTA W SEKCJI EPIDEMIOLOGII - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sierpc (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa kasy, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łęki (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG LOGISTYCZNYCH - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; komunikatywna znajomość j. angielskiego; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera oraz programu Excell; obsługa obecnych partnerów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów na usługi korespondencji masowej i usługi logistyczne; tworzenie wycen i ofert; aktywne doradztwo w wyborze optymalnych rozwiązań dla klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 4 200 PLN

Negocjowanie warunków z kontrahentami urdujęzycznymi, reklamowanie towarów i usług, nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telofonicznych z potencjalymi klietem ze wschodu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Radom (mazowieckie)

PRACOWNIK TRANSPORTU WEWNĄTRZ SZPITALA - od 2 100 PLN

Transport odpadów i prania na terenie szpitala w godz.: 7.00-15.00, 07.00-19.00, 19.00-7.00.
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIE TECHNICZNE - do 3 000 PLN

drobne prace konserwatorskie, naprawy sprzętu, urządzeń, zapewnienie terminowości przeglądów technicznych oraz kontrola parametrów eksploatacyjnych urządzeń
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 050 PLN

• Sprzątanie pomieszczeń administracyjnych i biurowych• Odkurzanie oraz pranie wykładzin• Mycie pionowych oraz poziomych powierzchni zmywalnych• Mycie okien, przeszkleń i ścianek działowych• Dbałość o zaopatrzenie w środki higieny
Virtu Production sp. z o.o - 2018-02-14 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI - od 2 500 PLN

Opracowanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Płock (mazowieckie)

MAGAZYNIER - SPRZEDAWCA - do 2 750 PLN

Prace magazynowe, sprzedaz artykułów do produkcji mebli
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-12-05 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 200 PLN

tworzenie materiałów promocyjnych firmy, osbługa strony internetowej, uczestniczenie w organizacji akcji promocyjnych
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy w Augustowie Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU - 2 100 - 2 520 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - do 2 774,96 PLN

- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA/INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

Szkolenia z zakresu BHP i inne zadania służby BHP. Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę w zastępstwie - 1 rok, praca na jedną zmianę 7,35h/dziennie od 7.30 do 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2018-08-01 - Piła (wielkopolskie)

MURARZ - od 2 100 PLN

prace murarskie
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH TECH-DOM - 2018-04-12 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS), wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników (m.i. Rp-7), wyjaśnianie spraw komorniczych, księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

nauka prowadzenia ofert handlowych i sprzedażowych, nauka prowadzenia sklepu internetowego, marketingu internetowego, wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTÓW UNIJNYCH - od 2 500 PLN

Realizacja projektu zgodnie z wytycznymi PO WER; Przeprowadzanie procedur rekrutacji 70 niepełnosprawnych uczestników projektu do 29 roku życia i zebranie kompletu dokumentów od uczestników projektu; Bieżący kontakt z uczestnika projektu; Organizacja staży dla uczestników projektu; Koordynowanie zadań w ramach ścieżki wsparcia przewidzianych dla uczestników projektu i ich organizacja techniczna; Zapewnienie realizacji wskaźników i rezultatów projektu; Zapewnienie prawidłowego prowadzenia, obiegu i archiwizowania dokumentacji projektu; Kontrola terminowości i jakości zadań; Zapewnienie sprawnej komunikacji w projekcie; Wizyty monitoringowe podczas udzielanego wsparcia.
WIELKOPOLSKA GRUPA PRAWNICZA KOZŁOWSKI, MAŹWA, SENDROWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat