REFERENT(NR 1468) Bydgoszcz oferta pracy CENTRUM OPERACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT(NR 1468)
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: Rejestrowanie i obsługa zajęć egzekucyjnych
Data publikacji: 2017-02-28
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: CENTRUM OPERACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rejestrowanie i obsługa zajęć egzekucyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT(NR 1468)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługi urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługi wybranych programów komputerowych:
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •znajomość produktów i systemów bankowych,•pakiet MS Office, w szczególności Word i Excel•umiejętność swobodnego i jasnego wypowiadania się na piśmie,•umiejętność organizowania pracy własnej, określania priorytetów,•znajomość podstawowych przepisów prawa o egzekucji z rachunku bankowego
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM OPERACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: e-mail: REKRUTACJACENTRUM (at) CENTRUMOPERACYJNE.PL
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 28.02.2017
Oferta pracy ważna do: 10.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
referent
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Obsługa biurowa sekretariatu, obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Puck (pomorskie)
zaznajomienie z programami komputerowymi, nanoszenie danych na kartoteki, rejestr faktur VAT, ksiegowanie, konfrontacja dokumentów z raportami.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa centrali telefonicznej i maszyn biurowych, obsługa programu do fakturowania, prowadzenie kasy, zaopatrywanie w materiały biurowe, napoje środki higieny, zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wadowice (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Małkinia Górna (mazowieckie)
Od pracownika oczekiwane jest :- rozpisywanie formatek- montaż formatek- montaż mebli- dbanie o higienę miejsca pracy
ATK studio Anna Kościelna - 2017-02-09 - Bełchatów (łódzkie)
Przyjmowanie i potwierdzanie renowacji telefonicznych i mailowych. Obsługa telefoniczna gości. Praca w godz.: 8-16, 10-18. Oferta dostępna w sali H, C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 503 092 499.
Panorama Morska Haratyk Leszek - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
1) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lokali mieszkalnych,2) prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lub przekazywania gruntów w trybie bezprzetargowym na rzecz wspólnot mieszkaniowych,3) prowadzenie postępowań w sprawach o rozwiązywanie i wygaszanie umów użytkowania wieczystego;4) prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz sporządzanie przypisów należności z tytułu użytkowania wieczystego, w tym aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów;5) prowadzenie postępowań dot. wnioskowania o sporządzanie inwentaryzacji przedsprzedażnych dla nieruchomości kubaturowych;6) prowadzenie postępowań w sprawach zamiany nieruchomości zabudowanych;7) prowadzenie postępowań dot. obciążania nieruchomości służebnościami;8) regulowanie stanu prawnego nieruchomości komunalnych w księgach wieczystych.
Urząd Miasta - 2017-02-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Projektowanie, tworzenie i wdrażanie rozwiązań w obrębie potrzeb biznesowych, przekładanie potrzeb biznesowych za pomocą kompleksowych metod i modeli w celu określenia odpowiednich rozwiązań systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: DĘBICA I OKOLICE
Przedsiebiorstwo Budowlane EFEKTOPOL Alicja Pociask - 2017-12-28 - Nagawczyna (podkarpackie)
referent / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pabianice (łódzkie)
-Praca przy produkcji konstrukcji metalowych i ich części (ogrodzenia),-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: jerzylepacki (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 507-186-332.
USŁUGI ŚLUSARSKIE JERZY LEPACKI - 2018-05-09 - Nowa Cerkiew (pomorskie)
Wykształcenie wyższe lub średnie (w trakcie studiów).
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Racibórz (śląskie)
Wykształcenie średnie, kierunek księgowość, rachunkowość. Zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów, fakturowanie. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SAMOPOMOC CHŁOPSKA GMINNA SPÓŁDZIELNIA GASZOWICE - 2016-10-19 - Jejkowice (śląskie)
prowadzenie korespondencji z urzędem skarbowym, rejestracja urlopów, ewidencja czasu pracy, segregacja kartotek pracowniczych, wydawanie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kłoda (wielkopolskie)
praca w dziale kontrolingu
ALSTAL GRUPA BUDOWLANA SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-26 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Białystok (podlaskie)
Realizacja polityki zakupowej, współpraca z dostawcami, analiza gospodarki magazynowej, analiza warunków handlowych, kontrola doboru dostawców.
EUROINSTAL PLUS Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-01-13 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa kasowa i rozliczeniowa klientow, sprzedaż produktów i usług bankowych
Spółdzielczy Bank Rozwoju z siedzibą w Szepietowie - 2018-06-12 - Białystok (podlaskie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wystawianie faktur, - dbałość o najwyższa jakość oraz terminowość w wykonywanej pracy, praca w godz. 8/-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2016-03-08 - Opole (opolskie)
Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych nieruchomości,bieżąca aktualizacja danych w systemie informatycznym Dom 5 ,dotyczących zasobów zarządzanych przez Spółkę.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wg stanowiska
STOWARZYSZENIE HARCERSKI RUCH OCHRONY ŚRODOWISKA IM. ŚW FRANCISZKA Z ASYŻU REPUBLIKA ŚCIBORSKA - 2018-04-16 - Ściborki (warmińsko-mazurskie)
prace dekarskie
Bogdan Muczajka Zakład Dekarsko - Blacharski Roboty Ogólnobudowlane - 2016-08-31 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie ewidencji kierowców i osób nie posiadających uprawnień,-wydawanie praw jazdy, pozwoleń, wtórników i międzynarodowych praw jazdy,-wymiana zagranicznych praw jazdy,-przyjmowanie i weryfikacja dokumentów związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami,-prowadzenie rejestru podań, wniosków, zamówień i zawiadomień,-przyjmowanie akt kierowców na żadanie urzedów i wykonywanie czynności archiwizacyjnych,-prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich wydawanie,-rejestracja pojazdów samochodowych, trolejbusów, motocykli, przyczep, motoroweró-wydawanie dowodów rejetsracyjnych, pozwolen czasowyc, kart pojazdów,-prowadzenie rejestrów wydanych tablc rejestracyjnych,-udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów,-pisanie i wysyłanie pism urzędowych, zaświadczeń,-przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, przychodzącej.Obsluga komputerów powyżej 80 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowsku. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź telefoniczny.
NEMEZIS RAFAŁ ADAMCZYK - 2018-04-11 - Rybnik (śląskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o braku planu,sporządzanie opinii i zaświadczeń o zgodności przedsięwzięć inwestycyjnych i innych działań w przestrzeni zzapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustaleniami innych dokumentów planistycznych oraz przepisami planowania przestrzennego,informowanie o przeznaczeniu terenu,współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,udostępnianie i wypożyczanie archiwalnych opracowań planistycznych,archiwizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i innych opracowań planistycznych,prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu uczestnictwo w dokonywaniu okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności oraz w sporządzaniu opracowań planistycznych dla gminy,zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m.in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,prowadzenie postępowań wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestru w zakresie prowadzonych spraw,prowadzenie i wykorzystanie do celów analitycznych baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistyki iarchitektury;przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresieprowadzonych spraw;przygotowywanie i rozliczanie umów z Wykonawcami opracowań planistycznych, przygotowywanie informacji dla celów sprawozdawczości, oceny wykonania planów finansowych dotyczących realizacji zadań Wydziału Urbanistyki i Architektury;
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Zdzieszowice (opolskie)
prowadzenie i obsługa w3szelkiej korespondencji, archiwum, drukowanie i powielanie dokumentacji, prace kreslarskie w systemie CAD
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych kontrahentów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników , sprawozdania GUS,SIO - praca w sekretariacie
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 3 - 2017-05-10 - Radom (mazowieckie)