REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ I ADMINISTRACJI Świnoujście oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, prowadzenie rejestrów zawieranych umów, archiwizowanie dokumentów, kontakt z klientem telefonicznie, mailowo, listownie, nauka i przyswajanie wiedzy niezbędnej do pracy agenta ubezpieczeniowego.
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, prowadzenie rejestrów zawieranych umów, archiwizowanie dokumentów, kontakt z klientem telefonicznie, mailowo, listownie, nauka i przyswajanie wiedzy niezbędnej do pracy agenta ubezpieczeniowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI, KONTROLA JAKOŚCI OBUWIA
CCC S.A. - 2016-10-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Redagowanie pism urzędowych, archiwizacja dokumentów, prowadzenie ewidencji, obsługa urządzeń biurowych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce odbywania stażu: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Jaworze (śląskie)
Przyjmowanie wpłat gotówkowych, udzielanie kredytów.
BIURO KREDYTOWE LUKAS Sebastian Bodnar - 2017-03-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydziały, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
Obróbka i montaż elementów drewnianych.
Piotr Jeznach Pawlowiczak - 2016-01-28 - Pawłowice (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Radom (mazowieckie)
Wydział rchitektoniczno-budowlany
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Lubań (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Głogów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Bierutów (dolnośląskie)
praca biurowa sprzedaż kredytów gotówkowych
"PSP" P.H.U. PAULINA PAŹDZIOR - 2017-02-06 - Bełżyce (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Grodków (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Zielona Góra (lubuskie)
wg.stanowiska
ALMA MARKET S.A. - 2016-07-11 - Węgrzce (małopolskie)
Przygotowywanie obiadów, wydawanie, utrzymywanie czystości
kontakt przez OHP - 2017-07-27 - Skomielna Biała (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikowanie, rozliczanie i analiza napraw gwarancyjnych, doradztwo techniczne dla klientów, współpraca z dostawcami części zamiennych na terenie Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wieluń (łódzkie)
przyjmowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do programu ksiegowego, sprawdzanie rejestrów sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łaziska Górne (śląskie)
obsługa kancelaryjna, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Leszno (wielkopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o strażach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokumentów: wewnętrznej dokumentacji służbowej oraz korespondencji wpływającej do Straży Miejskiej.2.Przedkładanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.5.Przygotowywanie wniosków o nadanie, zmianę lub cofnięcie upoważnień.6.Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Straży Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.7.Zamawianie materiałów biurowych, środków czystości, papieru ksero, druków, pieczęci, czasopism, literatury fachowej itp., zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokumentów Straży Miejskiej
Urząd Miasta Racibórz - 2018-04-04 - Racibórz (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Referent
Urząd Gminy Sośno - 2018-06-01 - Sośno (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu Płatnik i programu księgowo-kadrowego, prowadzenie ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lubin (dolnośląskie)
kontakt z urzędami pracy oraz urzędami wojewódzkimi, weryfikacja dokumentów w procesie zatrudniania obcokrajowców, sporządzanie pism urzędowych, współpraca w działem prawnym, weryfikacja danych w systemach informatycznych.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji handlowej - prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
projektowanie węzłów i sieci ciepłowniczych, nadzór nad realizacją budowy sieci i węzłów ciepłowniczych, koordynacja zadań i rozliczeń ww.Praca w godzinach 7:15
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii i informacji o obowiązujących regulacjach z zakresu prawa zamówień publicznych; analiza i przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych; audytowanie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach o zamówienia publiczne; przygotowywanie pism procesowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych biura oddziału spółki z elementami logistyki.
ENERGY TECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)