REFERENT DS. SPRZEDA呕Y Opole oferta pracy Trend TJ sp. z o.o.

Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDA呕Y

Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: utrzymywanie bie偶膮cego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.z艂o偶onego zam贸wienia, udzielanie klientowi informacji odost臋pnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obs艂uga zam贸wie艅. Praca w godzinach 8-16

Data publikacji: 2017-02-16

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: Trend TJ sp. z o.o.

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Strzelecka 1, 45-525 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
utrzymywanie bie偶膮cego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.z艂o偶onego zam贸wienia, udzielanie klientowi informacji odost臋pnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obs艂uga zam贸wie艅. Praca w godzinach 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDA呕Y

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: opolskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Opole

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Opole

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Czy jest to praca sta艂a?: 1

Zaw贸d: specjalista do spraw sprzeda偶y

Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 16.02.2017

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
-mile widziane do艣wiadczenie w pracy w sklepie internetowym, Umiej臋tno艣ci i uprawnienia: -prowadzenie swobodnych rozm贸w w j. niemieckim - obs艂uga komputera: Office, Word, Excel, mailDodatkowe wymagania: -bieg艂a znajomo艣膰 j. niemieckiego w mowie i pi艣mie - umiej臋tno艣膰 przeprowadzania rozm贸w zklientami

Nazwa pracodawcy: Trend TJ sp. z o.o.

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Strzelecka 1, 45-525 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny w godz. 9-16, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Strzelecka

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzeda偶y

Data dodania oferty pracy: 16.02.2017

Oferta pracy wa偶na do: 01.03.2017

Data udost臋pnienia oferty pracy: 16.02.2017

Data przyj臋cia oferty pracy: 16.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - od 1聽000 PLN

Wprowadzanie danych do komputera, naliczanie wynagrodze艅, sporz膮dzanie dokument贸w w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownik贸w.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Praszka (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2聽500 PLN

Terminowa realizacja zakup贸w materia艂owych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zlece艅 poszczeg贸lnych kom贸rek, badanie rynku pod k膮tem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawc贸w oraz wykonawc贸w, kontakty i relacje z dostawcami, sta艂a poprawa warunk贸w wsp贸艂pracy, zapytania handlowe, negocjowanie cen i warunk贸w zam贸wienia, sk艂adanie zam贸wie艅, przygotowywanie um贸w, wyb贸r najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towar贸w i us艂ug, prowadzenie dokumentacji zakupowej prowadzenie dzia艂a艅 maj膮cych na celu zagospodarowanie materia艂贸w zb臋dnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji.
ADANEX Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Radlin (艣l膮skie)

REFERENT (STA呕 FP) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami wydawania zezwole艅 na prac臋 cudzoziemcom i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

w zakresie ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym zapoznanie si臋 z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz procedurami jego sporz膮dzania, w zakresie ochrony konserwatorskiej - pomoc w aktywizacji i prowadzeniu gminnej ewidencji zabytk贸w, w zakesie ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach (...) zapoznaie si臋 z procedur膮 sporz膮dzania i uzgadniania operatu uzdrowiskowego, wykonywanie czynno艣ci archiwizacyjntch
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gocza艂kowice-Zdr贸j (艣l膮skie)

REFERENT DO SPRAW KSI臉GOWO艢CI - do 2聽100 PLN

sporz膮dzanie deklaracji VAT, PIT, US, prowadzenie ewidencji kadrowo-p艂acowej, utrzymanie relacji z klientem
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)

REFERENT DZIA艁U ROZWOJU I PROJEKT脫W (STA呕) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Zabrze (艣l膮skie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO KADROWO P艁ACOWYCH - do 1聽900 PLN

Oferta dla os贸b spe艂niaj膮cych warunki Regulaminu Refundacji Wyposa偶enia/Doposa偶enia,艣cie偶ka dost臋pu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocze艣nie zakwalifikowane b膮d藕 kwalifikuj膮ce si臋 do II profilu pomocy.Wykszta艂cenie 艣rednie, wy偶sze; mile widziane 2 lata do艣wiadczenia w biurze rachunkowym; znajomo艣膰 programu p艂atnik; zakres obowi膮zk贸w: prace administracyjne, p艂ace, ZUS-y, teczki pracownicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Gliwice (艣l膮skie)

REFERENT/SPECJALISTA DO SPRAW ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - 2聽100 - 2聽500 PLN

Wymagania: wykszta艂cenie - mile widziane wy偶sze, mile widziane do艣wiadczenie, znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywno艣膰, odporno艣膰 na stres, umiej臋tno艣膰 pracy w zespoleZakres obowi膮zk贸w: sporz膮dzanie og艂osze艅 o udzielenie zam贸wie艅, sporz膮dzanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, sporz膮dzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, sporz膮dzanie dokumentacji przetargowej
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK艁AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2017-10-30 - Krotoszyn (wielkopolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Sta偶 dla os贸b bezrobotnych do 30 r.偶. z ustalonym II profilem pomocy ze 艣rodk贸w POWER . Sta偶 w Banku Sp贸艂dzielczym O/Bielice
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Bielice (zachodniopomorskie)

STOLARZ - od 1聽850 PLN

wg. zakresu czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Borowiecko-Kolonia (艂贸dzkie)

REFERENT DO SPRAW KSI臉GOWO-BIUROWYCH - od 1聽850 PLN

-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o wys艂anie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2016-07-12 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 3聽500 PLN

aktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug bankowych, utrzymanie i rozwijanie trwa艂ych relacji z klientami
POWSZECHNA KASA OSZCZ臉DNO艢CI -Bank Polski-S.A - 2018-01-04 - Kluczbork (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mienia (mazowieckie)

REFERENT W DZIALE WPROWADZANIA DANYCH (2) - od 2聽344,51 PLN

wprowadzanie i analizowanie danych do systemu, obs艂uga skrzynki mailowej, prace administracyjno-biurowe zlecane przez prze艂o偶onego
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT DO SPRAW KSI臉GOWO艢CI - od 1聽850 PLN

- Ksi臋gowanie dokument贸w w programie Sage Symfonia Finanse i Ksi臋gowo艣膰.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze ksi臋gowo艣ci. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: konradnowakowski.alkon (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-05-09 - Sosnowiec (艣l膮skie)

KONTROLER JAKO艢CI - od 14,2 PLN

przeprowadzanie kontroli wyrob贸w produkowanych w zak艂adzie oraz pomiar贸w wyrob贸w gotowych, odrzucanie wyrob贸w niezgodnych z procedur膮.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Czelad藕 (艣l膮skie)

REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Obs艂uga sekretariatu, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Twardog贸ra (dolno艣l膮skie)

REFERENT DS. SPRZEDA呕Y I MARKETINGU - 997,4 PLN

Prowadzenie dzia艂alno艣ci marketingowej i promocyjnej oraz wsp贸艂praca ze 艣rodkami spo艂ecznego przekazu w zakresie informacji i promocji Orkiestry, organizacja widowni, w szczeg贸lno艣ci nawi膮zywanie wsp贸艂pracy z tym zakresie z zak艂adami pracy, szko艂ami, klubami, hotelami itp., obs艂uga s艂uchaczy na koncertach, organizowanie i koordynowanie audycji szkolnych w siedzibie Orkiestry i poza ni膮, prowadzenie bada艅 i analizy rynku, organizowanie ankiet, sonda偶y sprzeda偶y w zakresie oferty i w zakresie odbiorcy us艂ug realizowanych w Orkiestrze i planowanych do podj臋cia.Godz. pracy 8.00-16.00/ Praca w dni koncertowe godziny pracy uzale偶nione od godzin koncertu, czas pracy przeci臋tnie 40 godz. w pi臋ciodniowym tygodniu pracy. STA呕
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)

PRACOWNIK SPRZ膭TAJ膭CY 4 GODZINY/DZIENNIE - od 1聽100 PLN

SPRZ膭TANIE POMIESZCZE艃 BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE PODSTAWOWE, UMIEJ臉TNO艢膯 SPRZ膭TANIA, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPE艁NOSPRAWNO艢CI;PRACA W GODZ. 16-20
DEWA WALDEMAR RYBARCZYK - 2017-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

WYKONAWCA WZORNIK脫W - od 2聽700 PLN

wycinanie, sk艂adanie tkanin w katalogi, praca w godz.8-16
Albedum Agnieszka Szulc PPH - 2018-06-07 - Opole (opolskie)

KELNER-BARMAN - do 1聽850 PLN

obs艂uga klient贸w
Restauracja "KR脫LEWSKA" Jolanta Andrysiak - 2016-07-05 - Topola Kr贸lewska (艂贸dzkie)

REFERENT DS PIEKARNI - do 2聽000 PLN

rozliczanie technologiczne piekarni
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bogatynia (dolno艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Wprowadzanie danych z dokument贸w podatkowych do systemu Poltax. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych. Prowadzenie rejestr贸w. Przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki. Archiwizowanie dokument贸w. I zmiana: 07.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)

REFERENT DS. GOSPODARKI 艢RODKAMI TRWA艁YMI - od 3聽492 PLN

Praca administracyjno-biurowa w dziale technicznym, w zakresie gospodarki 艣rodkami trwa艂ymi, a w szczeg贸lno艣ci ich ewidencja i inwentaryzacja.
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)

KIEROWCA C+E, WYWROTKA UE - od 4聽500 PLN

Przew贸z towar贸w (zbo偶e)
Us艂ugi Przewozowe Gabriel Pi臋ta - 2015-12-28 - Strzelce Wielkie (艂贸dzkie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH - 1聽017,4 PLN

kontrola i administarcja rozlicze艅 zakup贸w wewn臋trznych i zewn臋trznych, kompletowanie dokumentacji dzia艂u, fakturowanie, archiwizowanie dokument贸w, prowadzenie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Rzesz贸w (podkarpackie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH - do 2聽280 PLN

Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)

REFERENT - 997,4 PLN

wprowadzanie z艂ozonych przez podatnik贸w dokument贸w podatkowych, obs艂uga systemu POLTAX, tworzenie i prowadzenie rejestr贸w, przygotowywanie danych do archiwum, analiza nieprawid艂owo艣ci wprowadzonych danych, wyja艣nianie niezgodno艣ci danych, czynno艣ci sprawdzaj膮ce deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)