REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ R83/3846-1404/17 Włocławek oferta pracy HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ R83/3846-1404/17
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
Data publikacji: 2017-09-20
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ R83/3846-1404/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie sprzedażowe, znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, miejsce pracy ZPD Pocierzyn gm. Osięciny - pracodawca zapewnia dojazd
Nazwa pracodawcy: HAMAR A.M. BENEDYKCIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wsparcie w realizacji procesów, projektów kadrowych w firmie oraz ich bieżące monitorowanie. Nadzór nad dokumentacją dotyczącą czasu pracy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Pomoc w opracowywaniu dokumentów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2018-07-20 - Płock (mazowieckie)
transport towarów krajowy (województwo łódzkie)
JUKO SPÓŁKA z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Naprawa i konserwacja maszyn, dbałośc o dobry stan techniczny maszyn, przezbrajanie maszyn, utrzymanie parapetrów pracy maszyn.
IL COSMETICS POLSKA Sp. z o.o. Ciechanów - 2017-11-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Wykonywanie czynności administracyjno - biurowych, sporządzanie oraz kontrola dokumentacji.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Golina (wielkopolskie)
prowadzenie rejestru zamówień publicznych, kompletowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Umowa na około 12 miesięcy; godziny pracy: 7.30 - 15.30
6 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-09-04 - Lędowo-Osiedle (pomorskie)
Obsługa klienta, fakturowanie, przyjmowanie dostaw w systemie, realizacja zamówień.
PORZEDSIĘBIORSTWO OBROTU HURTOWEGO WOD BUD - 2018-08-16 - Legnica (dolnośląskie)
j/w
Ośrodek Wdrożeń Ekonomicznych i Organizacyjnych Budownictwa - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie programów pod pracę maszyny, - wszelkie prace związane z obróką CNC płyt wiórowych, - wiercenia otwórów pod zawiasy, złącza mimośrodowe, - wycinanie kształtów, liter, podcięcia, wycięcia
FIRMA HANDLOWA LOTAR 1 JAROSŁAW WÓJCIK, MAŁGORZATA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-21 - Rudawa (małopolskie)
według tanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Białystok (podlaskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Tarnów (małopolskie)
obsługa klienta banku, opracowywanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych/ROR, przygotowywanie korepsondencji wychodzącej dla klientów banku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Oborniki (wielkopolskie)
Praca w dziale kadr
P.P.U.H. Henryk Kowalczyk - Zakład rozbioru mięsa - 2018-03-09 - Bargły (śląskie)
Monitorowanie przepisów z zakresu ochrony środowiska. Kontrola przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska.
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-08-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie zasobów kancelaryjnych zgodnie z instrukcją i jednolitym rzeczowym wykazem akt, przestrzegając zachowania tajemnicy służbowej w odniesieniu do postanowień ustnych, telefonicznych i pisemnych (bez z gody dyrekcji szkoły nie wydaje osobom postronnym żadnych pism i dokumentów);2) dokonywanie odbioru, rejestracji i rozdziału korespondencji przychodzącej i wychodzącej (ewidencja w dzienniku korespondencji);3) przygotowywanie korespondencji do wysyłki;4) zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych, druków ścisłego zarachowania i dokumentów znajdujących się w sekretariacie;5) przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób wg kompetencji;6) prowadzenie rejestru wydawanych świadectw szkolnych;7) prowadzenie rejestru znaczków pocztowych;8) przyjmowanie telefonów, fax9) bieżąca obsługa poczty elektronicznej 10) wystawianie, wydawanie i ewidencja delegacji służbowych;11) rozsyłanie pism przychodzących zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole;12) sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych;13) sporządzanie sprawozdań GUS,SIO i innych sprawozdań oświatowych w zakresie spraw uczniowskich;14) wykonywanie prac kancelaryjnych biurowych;15) obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych;16) przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji kandydatów do szkoły;17) prowadzenie ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły;18) przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych;19) przekazywanie akt do zakładowego archiwum;20) udzielanie informacji interesantom;[Kontakt przez pocztę] : ul. Czeska 38,51-113 Wrocław[Praca w zastępstwie] : 01.03.2017 - 28.02.2018[Godzina zakończenia pracy] : 15:00Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie szkoły lub przesłać w terminie do dnia 22.02.2017 r. do godz. 1200 na adres: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko referent
Szkoła Podstawowa nr 50 we Wrocławiu - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
referent administracyjno - biurowy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Żabikowo (wielkopolskie)
referent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Sulechów (lubuskie)
Sprzedaż artykułów stolarskich
Zakład Usługowo-Produkcyjny "DREWNOSTYL" Tadeusz Szewczuk - 2018-07-16 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie kadr z wykorzystaniem programu Wulkan - prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły - nauczycieli i innych pracowników.
Gimnazjum Nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi - 2016-12-15 - Częstochowa (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywnie i realizacja zadań inwestycyjnych. Nadzór i koordynacja zleconych prac projektowych. Wymagane wykształcenie średnie energetyczne lub wyższe elektroenergetyczne. Wymagana podstawowa znajomość regulacji prawnych w obszarze zarządzania inwestycjami, biegła znajomość pakietu MS OFFICE, dobra znajomość technik i technologiiw obszarze zarządzania inwestycjami. Wymagane prawo jazdy kat. B.
ENERGA-OPERATOR S.A. - 2018-08-13 - Kępno (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsłuka klientów biura, sporządzanie ewidencji kosztów i przychodów, wypisywanie faktur VAT, obsługa programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie - matura; mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, pakiet Office, poczta Outlook, Internet; zakres obowiązków: sprzedaż szkoleń przez telefon, budowanie długofalowych relacji z klientami, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. pracodawca oferuje: stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, dużą samodzielność pracy, pracę w młodym zespole. Możliwość ciągłego rozwoju, udział w szkoleniach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
montaż wcześniej przygotowanych elementów jachtów.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie, doświadczenie związane z obsługą klienta, dobra znajomość MS Office, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość języka angielskiego, samodzielność w zakresie organizacji pracy, operatywność.Zakres obowiązków: obsługa klientów, wystawianie FV, przygotowywanie ofert handlowych
Max-Pol Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe - 2016-02-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
m.in. tworzenie i obsługa bazy danych sił i środków na potrzeby ZK i OC na terenie miasta, aktualizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubań (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Belsk Duży (mazowieckie)
- OBSŁUGA SEKRETARIATU,- PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,- OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ,- OBSŁUGA FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ,- UCZESTNICTWO W ORGANIZACJI I OBSŁUDZE AKCJI PROMOCYJNYCH I FIRMOWYCH,- PROWADZENIE EWIDENCJI KART DROGOWYCH I ICH ROZLICZANIE,- ROZLICZANIE PALIWA (SAMOCHODY SŁUŻBOWE).
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Rogoźnica (podkarpackie)
księgowanie faktur, sprawdzanie dokumentów, sporządzanie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Grodków (opolskie)
zamawianie towaru, sprzedaż telefoniczna towaru, fakturowania, obsługa kasy, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Libiąż (małopolskie)