REFERENT DS. SEKRETARIATU Łódź oferta pracy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi
Stanowisko: REFERENT DS. SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Obsługa rekrutacji uczniów do szkoły. Prowadzenie wszystkich spraw wynikających z przepisów o obowiązku szkolnym dotyczących ruchów uczniów. 2. Prowadzenie dokumentacji uczniów oraz ksiąg ewidencyjnych uczniów. 3. Wydawanie legitymacji uczniowskich i zaświadczeń o odbywaniu nauki w szkole. 4. Prowadzenie korespondencji szkoły, obsługa centralki Tel/Fax. 5. Przygotowanie dokumentacji nauczania (dzienniki lekcyjne, arkusze ocen) na dany rok szkolny. 6. Obsługa elektroniczna egzaminów maturalnych, bieżące przekazywanie informacji do Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej. Wykonywanie wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją i przebiegiem matur. 7. Sporządzanie duplikatów świadectw 8. Prowadzenie archiwum szkolnego.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kilińskiego 159/163, 90-315 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Obsługa rekrutacji uczniów do szkoły. Prowadzenie wszystkich spraw wynikających z przepisów o obowiązku szkolnym dotyczących ruchów uczniów. 2. Prowadzenie dokumentacji uczniów oraz ksiąg ewidencyjnych uczniów. 3. Wydawanie legitymacji uczniowskich i zaświadczeń o odbywaniu nauki w szkole. 4. Prowadzenie korespondencji szkoły, obsługa centralki Tel/Fax. 5. Przygotowanie dokumentacji nauczania (dzienniki lekcyjne, arkusze ocen) na dany rok szkolny. 6. Obsługa elektroniczna egzaminów maturalnych, bieżące przekazywanie informacji do Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej. Wykonywanie wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją i przebiegiem matur. 7. Sporządzanie duplikatów świadectw 8. Prowadzenie archiwum szkolnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania od kandydatów: a. Wykształcenie minimum średnie. b. Doświadczenie na w/w stanowisku. c. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. d. Znajomość przepisów dotyczących Ustawy z dnia 7 września 1991 r o systemie oswiaty (Dz.U.1996r.Nr 67 poz.329 z póź.zm.) oraz wydawane na jej podstawie przepisy wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2000r Nr 98 poz.1071 z póź.zm.).e. Biegła obsługa komputera oraz podstawowych programów Excel, Word, Paint. f. Poczucie odpowiedzialności za realizację zadań, terminowość i sumienność.g. Bezkonfliktowość, życzliwość i wysoka kultura osobista. Warunki dopuszczające do udziału w naborze: a. Posiadanie obywatelstwa polskiego,b. Pełna zdolność do czynności prawnych. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, c. Nieposzlakowana opinia, d. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 159/163, 90-315 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a. List motywacyjny.b. CV.c. Kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.d. Kserokopia świadectw pracy potwierdzających staż pracy.e. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.f. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.g. Kserokopia dowodu osobistego.h. Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.i. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.j. Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia.k. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu przeprowadzenia nabory, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 9-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 159/163
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.01.2017
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 30.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca przy produkcji pieczywa.
Certfor Sp z o. o. - 2016-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie i kontrolowanie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym różnego rodzaju deklaracji i zeznań podatkowych, udzielaniem informacji w zakresie zasad opodatkowania osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Żagań (lubuskie)
Transport i montaż stolarki budowlanej, najczęściej w budynkach w stanie surowym. Montaż okien i drzwi w wysokim standardzie.
USŁUGI BUDOWLANE KAMIL IBROM - 2018-06-06 - Łaziska (opolskie)
obsługa korespondencji wychodzącej z komórki organizacyjnejwprowadzenie danych do systemu komputerowegosporządzanie projektów pismukładanie i kompletowanie akt, sporządzanie spisów sprawsporządzanie kserokopii oraz skanów dokumentówprzygotowywanie akt do przekazania do archiwumwykonywanie innych czynności pomocniczych wchodzących w zakres działania komórki
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Myszków (śląskie)
Prace związane z obiegiem dokumentów, zapoznanie się z narzędziami HR, programami Asseco, bazą szkoleń itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Opole (opolskie)
ZAPOZNANIE SIĘZ POBIERANIEM PRÓB I OCENĄ SUROWCA:ŚMIETANKI, SERWATKI, BIAŁEK SERWATKOWYCH, MAŚLANKI. ZAPOZNANIE SIĘ: Z OPCENĄ PÓŁPRODUKTÓW, MASŁA NA ZAWARTOŚĆ WODY PODCZAS PRODUKCJI, POBIERANIEM PRÓB WYROBÓW GOTOWYCH, Z BADANIEM PRÓB TRWAŁOŚCIOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Konin (wielkopolskie)
Nauka: zasad obiegu dokumentów, przepisów podatkowych i ZUS,przepisów kadrowo - płacowych, obsługi klienta, uaktualniania stron www.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Konin (wielkopolskie)
Organizacja i prowadzenie bieżącego wsparcia i warsztatów dla UPorganizowanie warsztatów i spotkań przygotowywanie zakresówmerytorycznych i warunków dla zaplanowanych w ramach projektu zleceńzewnętrznych współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami iśrodowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu.przygotowywanie niezbędnych raportów okresowych pozyskiwanie informacjint. wymogów formalnych dotyczących realizacji projektów sporządzanie,aktualizacja oraz monitorowanie postępów rzeczowych projektów,koordynowanie obiegu dokumentów, weryfikacja pod względem formalnymdokumentów projektowych, bezpośredni kontakt i zachęcanie do udziałupotencjalnych uczestników projektu aktualizowanie bazy danych uczestnikówprojektu powiadomienie osób zakwalifikowanych do projektu,, praca w godz.10-18
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2016-04-13 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów, obsługa sprzedaży wyrobów, badanie i analizy rynku zytu, identyfikacja potrzeb klientów, planowanie i realizacja działań marketingowych, ustalanie polityki sprzedaży i promocji firmy.
PCC Silicium Spółka Akcyjna - 2016-12-15 - Zagórze (świętokrzyskie)
Chęci do pracy. Możliwośc przyuczenia do zawodu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SUPROMAR" Mariusz Suprowicz - 2015-12-15 - Racibórz (śląskie)
obsługa biura w zakresie logistyki, przyjmowanie towarów, organizacja wysyłek, obsługa zamówień towarów do produkcji
Zakład Ogrodniczy ROYAL PLANT s. c. Tomasz Pągowski Andrzej Pągowski - 2016-11-14 - Wieluń (łódzkie)
przyjmowanie zamówień, dostaw, przygotowywanie do wysyłki, obsługa terminala, pierwsza umowa na okres próbny
FERROZ EXPORT S.C. Maciej Kaczor Aleksander Szczyrba - 2016-12-01 - Ruszów (dolnośląskie)
realizacja zamówień z oddziałów i pozostałych komórek organizacyjnych, terminowe składanie zamówień do poszczególnych dostawców na niezbędne artykuły medyczne, spożywcze, gospodarcze, kancelaryjne oraz sprzęt laboratoryjny i odczynniki chemiczne do analiz. Dystrybucja asortymentu z magazynu w oparciu o zapotrzebowanie z oddziałów i poszczególnych komórek, wymagana znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, i Ustawy o finansach publicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-10-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentów, przyjmowanie poczty, umawianie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa biurowa działu księgowości, ewidencja dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg, wprowadzenie dokumentów do systemu informatycznego, uzgadnianie rozrachunków z saldami i obrotami na kontach analitycznych, opisywanie, numerowanie, stemplowanie dokumentów kosztowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
Księgowanie syntetyczne i analityczne, przyjmowanie faktur.
Sp-nia Mieszkaniowa HUTNIK - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Wystawianie dokumentów WZ, wprowadzane danych do programu informatycznego, inne prace
Przedsiębiostwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2018-03-07 - Prusice (dolnośląskie)
Kontakt z klientem
MULLER Jelcz-Laskowice Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Namysłów (opolskie)
Obsługa okleiniarki prostoliniowej homag, utrzymywanie maszyny w należytym porządku
MIKOMAX-HURTOWNIA SP. Z O.O. - 2017-01-17 - Łódź (łódzkie)
- praca w pozycji siedzącej, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dizennie. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2016-06-29 - Krzyżowice (dolnośląskie)
Ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, obsługa kancelaryjna Wydziału, przygotowywanie korespondencji w ramach czynności związanych z ustalaniem prawa do wypłaty świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz zasiłków pogrzebowych, przygotowanie zrealizowanych wypłat do przechowywania w archiwum, typowanie i przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie kontroli ubezpieczonych w zakresie prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa sekretariatu szkolnego
Zespół Szkół im. Orła Białego w Korytach - 2017-10-04 - Koryta (wielkopolskie)
przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek, wprowadzenie danych do komputera,redagowanie pism do mieszkańców,sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek,porządkowanie dokumentacji,ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie korespondencji wychądzącej
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
pakowanie, praca na magazynie
HAUTEC POLSKA Sp.z o.o. - 2016-05-09 - Skawina (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia); doświadczenie zawodowe: preferowane na stanowisku administracyjnym w jednostkach samorządowych, w tym związane z obsługą klienta; umiejętności: interpretowane i stosowanie w praktyce przepisów prawa; analizowanie dokumentów i sporządzanie pism urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń; prowadzenie postępowań w tych sprawach; sporządzanie decyzji administracyjnych, pism urzędowych, zaświadczeń i informacji; list wypłat świadczeń; sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań; prowadzenie rejestrów związanych z obsługą świadczeń; obsługa programów komputerowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SOŚNICOWICACH - 2018-10-29 - Sośnicowice (śląskie)
przygotowywnie min. dokumentacji technicznej w zakresie inwestycji i remontów sieci
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
montaż układów elektrycznych
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)